Šiuolaikiniame rinkos ekonomikos pasaulyje, kuris pasižymi dideliu dinamiškumu, konkurencingumu ir nenuspėjamumu, verslininkui labai svarbu sukurti ir išlaikyti strategiškai naudingus verslo ryšius su kitais rinkos dalyviais. Referate nagrinėjama kaip kuriami verslo ryšiai su pagrindine rinkos dalyvių grupe – vartotojais, supančia aplinka, bendruomene, kurioje verslas veikia. Bus pabrėžiama komunikavimo proceso svarba verslo ryšių kūrimo strategijoje.
1. Apibrėžti sąvoką „verslo ryšių vadyba“ ir ištirti šios vadybos srities turinį.
2. Nustatyti ryšio su vartotojais vaidmenį verslo kūrimo procese.
3. Nustatyti įmonės socialinio vaidmens įtaką jos finansiniams rodikliams.
4. išsiaiškinti kaip kuriamas verslo ryšys su vartotojais;
5. išnagrinėti socialinio elgesio visuomenėje tyrimą, jo rezultatus.
Tikslams ir uždaviniams įgyvendinti panaudoti Pittsburg universitete atliktas tyrimas apie organizacijų socialinio elgesio visuomenėje įtaką jų pardavimamas, kita medžiaga užsienio kalba, kuri sirta verslininkams, norintiems optimizuoti savo verslą, kita mokslinė literatūra.
Verslo ryšių vadyba
Verslo ryšių vadyba – valdymo sritis, kuri užtikrina efektyvią informacijos apie organizaciją sklaidą kitiems rinkos dalyviams, ryšio su jais kūrimą ir palaikymą. Šios vadybos srities keliami uždaviniai yra:
• perduoti naują informaciją apie organizaciją vidinei ir išorinei organizacijos aplinkai
• nuolat palaikyti ir plėsti verslo ryšius su organizacijos verslo aplinka ( tiek vidine, tiek išorine)
• eliminuoti rizikos faktorius, grėsmę dėl nepakankamos ar netinkamos komunikacijos ar ryšiais su kitais rinkos dalyviais.
Šiems uždaviniams atlikti turi būti suburta ir pilnai sukomplektuota profesionali komanda, kuri būtų apmokyta kaip kurti verslo ryšius ir teisingai ir našiai komunikuoti su verslo išorine ir vidine aplinkomis. Tokia komanda privalo:
◦ fiksuoti naudingą informaciją apie organizacijos esamą padėtį rinkoje, esamus pelningumo rodiklius, sukurtas verslo strategijas, planus, pakeitimus, reikšmingus įvykius ir pan.
◦ kaupti minėtą informaciją;
◦ nuolat supažindinti organizacijos vadovus ir vykdomąjį komitetą su esama organizacijos padėtį rinkoje;
◦ užtikrinti kad ir kiti rinkos dalyviai ar jų atstovai yra susipažinę su tokia informacija kaip organizacijos padėtis rinkoje, paslaugos, prekės, kurias teikia organizacija;
◦ archyvuoti ar pasirūpinti kad būtų archyvuojama pasenusi, nebenaudojama informacija;
◦ sunaikinti ar pairūpinti kad būtų sunaikinta nereikalinga, pasenusi informacija.
Verslo...
Šį darbą sudaro 1857 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!