Konspektai

Verslo ekonomika - marketingas ir informacija

9.4   (2 atsiliepimai)
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 1 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 2 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 3 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 4 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 5 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 6 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 7 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 8 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 9 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 10 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 11 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 12 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 13 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 14 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 15 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 16 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 17 puslapis
Verslo ekonomika - marketingas ir informacija 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

17. MARKETINGAS, JO SAMPRATA, ORGANIZAVIMO PRINCIPAI, FUNKCIJOS, TIPAI IR FORMOS.
Marketingas – tai gamybos valdymo ir prekių realizavimo sistema, orientuota į rinką.
Marketingas – tai strateginio firmos veiklos valdymas irgi orientuotas į rinką.
Marketingas – tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti vartotojų poreikius.
Marketingas – tai paklausos ir pasiūlos subalansavimo procesas.
2. marketingas – tam tikras mąstymo būdas, kur svarbiausias tikslas – vartotojų poreikių tekinimas.
2) prisitaikyti prie rinkos, t.y. prekių gaminimas, atitinkantis paklausą (gaminti tai, kas perkama, ne parduoti tai, kas pagaminta);
3) veikti rinką, formuoti paklausą (kurdamas prekę kurk ir vartotoją).
Remiantis šiais principais, galima suformuoti ir pagrindines marketingo funkcijas:
1) rinkos tyrimas – vartotojų poreikių ir galimybių jiems patenkinti tyrimas;
2) vartotojų poreikius atitinkančios prekės kūrimas ir gamyba;
3) prekių pateikimas vartotojui;prekių pardavimo stimuliavimas, rėmimas.
Išskiriami ir skirtingi marketingo tipai. Priklausomai nuo konkrečios situacijos rinkoje, kurią apsprendžia paklausa ir pasiūla, turi keistis marketingo funkcijos, pradeda dominuoti vienas ar kitas marketingo tipas. Dažniausiai išskiriami tokie marketingo tipai:
* konversinis, susijęs su negatyvia paklausa. Negatyvi paklausa – tai tokia situacija rinkoje, kai visa rinka ar didesnė jos dalis atmeta siūlomą prekę ir konversinio marketingo uždavinys – išsiaiškinti priežastis negatyvios paklausos.
* skatinamasis marketingas, susijęs su paklausos nebuvimu. Jo uždavinys – atskleisti priežastis, dėl ko nėra paklausos, ir pvz.: mažinti kainą, kad paskatinti paklausos atsiradimą.
* pusiausvyros marketingas, tai tokia situacija, kai paklausa atitinka pasiūlą. Jo uždavinys: kuo ilgiau išlaikyti pusiausvyrą.
* plėtojantis marketingas, susijęs su potencialia paklausa. Tai tokia situacija, kai daugelis pirkėjų perka prekę, bet tos prekės yra per mažai. Jo uždavinys: potencialią pakeisti realia.
* sinchromarketingas, susijęs su netolygia paklausa. Tai tokia situacija rinkoje, kai atskirais laikotarpiais žymiai skiriasi prekių pirkimas. Tai nėra palanki situacija ir marketingo uždavinys: nors dalinai išlyginti paklausą.
* remarketingas, susijęs su mažėjančia prekių paklausa. Uždavinys – išsiaiškinti paklausos mažėjimo priežastis ir sustabdyti mažėjimą.
* demarketingas, susijęs su pertekline paklausa (paklausa > pasiūla). Jo tikslas – sumažinti atitinkamomis priemonėmis paklausą (pvz.: nereklamuoti).
*...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5476 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (5476 ž.)
Darbo duomenys
  • Ekonomikos konspektas
  • 18 psl., (5476 ž.)
  • Word failas 391 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt