Japonija yra viena iš pasaulyje lyderiaujančių ekonominių jėgų. Kiekvienais metais ES šalys ir JAV nuperka mašinų, kompiuterių ir elektronikos prekių, pagamintų Japonijoje, už milijardus dolerių. Daugybė kitų tautų taip pat yra smarkiai priklausomos nuo Japonijos pramonės, tiekiančios joms plataus asortimento produkciją. Be to, Japonija tampa viena pagrindinių rinkų tarptautinėm bendrovėm/korporacijoms (multinational enterprises (MNEs) ), matančioms didėjančią paklausą prekėms ir paslaugoms, kas sąlygoja šalių ekonominę gerovę. Šios tarptautinės (multinacionalinės) bendrovės (MNEs) steigiasi ir todėl, jog vietoj to, kad būtų pasaulinio lygio konkurentais jiems geriau užsiimti verslu Japonijoje.
1. Ištirti Japonijos ekonomikos pobūdį bei prigimtį ir pateikti svarbiausius faktorius, į kuriuos reikia atsižvelgti užsiimant verslu Japonijoje.
2. Aprašyti keletą svarbiausių Japonijos ekonominės sistemos charakteristikų, turinčių lemiamą įtaką verslui toje šalyje.
3. Nustatyti šešis pagrindinius žingsnius, kuriuos atliko firmos, sėkmingai įžengusios į Japonijos rinką.
4. Palyginti ir supriešinti privalumus bei trūkumus susijusius su įėjimo į rinką strategijomis, įskaitant eksportavimą, licenzijuotus susitarimus, bendras/jungtines įmones, perpratimą ir dukterines bendroves/kompanijas Japonijoje.
5. Padiskutuoti, kaip valdyti on-site operacijas, skiriant ypatingą dėmesį plėtrai, vietai, organizacijai ir finansavimui.
Kaip pradėti verslą Japonijoje
Užsiimti verslu Japonijoje reiškia priimti daugybę iššūkių, su kuriais ir susiduria tarptautinės užsienio bendrovės (MNEs). Vienas didžiausių yra, kaip pasidalyti/“supjaustyti“ rinką, kurioje keiretsus ir kiti į kartelį panašūs susitarimai yra labai dažnai sutinkami. Pirmiausia, daugelis tarptautinių kompanijų,bandančių įeiti į Japonų rinką, susiduria su sunkumais sėkmingai bei efektyviai konkuruoti. Pagrindiniai keiretsus ir karteliai yra milijardus dolerių turinčios firmos, susiejusios savo verslus taip, jog jos veikia kaip milžiniškos vertikaliai integruotos kompanijos. Kai kurie karteliai savo veiklą sureguliuoja taip, jog gali gaminti ir parduoti savo produkciją visiškai nepriklausomai nuo įmonių, esančių už kartelio ribų. Japonijoje taip pat veikia viską apimantys paskirstymo karteliai, kurie gali kontroliuoti prekių, aksesuarų, paslaugų srautus bei kainas nuo jų pagaminimo vietos (gamyklos) iki vartotojo. Geras to pavyzdys yra Matsushita.
Matsushita gamina Panasonic, National, Technics ir Quasar produkciją. Įmonė aip pat kontroliuoja maždaug 25 000...
Šį darbą sudaro 9723 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!