• Pateikti siūlymus, kaip pagerinti nekilnojamo turto agentūros “ Čarlis” vartotojų aptarnavimas.
• 1) išnagrinėti vartotojų sampratą, metodus vartotojų analizei atlikti, bei pateikti vartotojų motyvavimo priemones.
• 2) nustatyti nekilnojamos turto agentūros “ Čarlis” vartotojų sudėtį ir ištirti vartotojų poreikius.
• 3) pateikti tikslingas nekilnojamos turto agentūros “ Čarlis” vartotojų motyvavimo priemones.
Tyrimo objektas
• Nekilnojamos turto agentūros “ Čarlis” vartotojai.
Metodų naudojimas
• Naudojantis anketavimo būdu buvo apklausti 20 žmonių nekilnojamos turto agentūros “ Čarlis” vartotojai.
Teorinė dalis
• Konsumentas (galutinis vartotojas; lot. consumens) – asmuo, perkantis iš gamintojo ir tiesiogiai suvartojantis prekes ar paslaugas.
• Vartotojas visų pirma turi būti fizinis asmuo. Juridinį asmenį galima laikyti konsumentu, jei jis pirktų prekių ar gautų paslaugų tiesiogiai nenaudos savo veikloje.
• Pagal teisinę praktiką vartotojas yra asmuo, kuris pareiškia norą pirkti, perka ir naudoja prekę ar paslaugą su verslu ar profesija nesusijusiu tikslu, t. y. vartotojo asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams tenkinti.
Nekilnojama turto agentūra “Čarlis”
• UAB “Čarlis” nuo 1996 metų teikia gyventojams įvairias su nekilnojamuoju turtu susijusias paslaugas. Jie vadovaujasi šūkiu Kiekvienas savo namuose – Karalius.
• Seniai sėkmingai dirba ir jaučia klientų pasitikėjimą, nes esa gerai išanalizavę rinką, lanksčiai reaguoja į jos pokyčius ir todėl gali kvalifikuotai patenkinti vartotojų pageidavimus.
• Profesionalus ir kūrybiškas jų kolektyvas kvalifikuotai atstovauja vartotojams sudarant nekilnojamojo turto sandorius, garantuoja jų konfidencialumą.
Teorinė dalis
• Vartotojų sudėties nustatymas- pagrindinis informacijos šaltinis esamai vartotojų sudėčiai analizuoti yra operatyvinės ir buhalterinės apskaitos duomenys. Paprastai organizacijoje sukuriama ir nuolat aktualizuojama vartotojų duomenų bazė, kuriame fiksuojama vartotojų charakteristikos, tačiau naujiems potencialiems vartotojams nustatyti daromi išsamesni vienkartiniai rinkos tyrimai.
• A. Vasiliauskas “ Strateginis valdymas” 107psl.
Teorinė dalis
• Vartotojų profiliavimas – vartotojų grupės, sujunktas į vieną rinkos segmentą, motyvacijos ir reikmių apibendrintos charakteristikos parengimas. Renkamas atskiras profilis kiekvienam rinkos segmentui, išskirtam rinkos segmentacijos pagrindu.
• A. Vasiliauskas “ Strateginis valdymas” 111psl
Teorinė dalis
• Vartotojų analizės etapai:
• 1) paklausos analizė;
• 2) vartotojų sudėties nustatymas;
• 3) rinkos segmentavimas;
• 4) vartotojų profiliavimas;
•...
Šį darbą sudaro 1232 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!