Valstybės tarnybos, kaip teisės normų, užtikrinančių reglamentuojančius santykius, bendrasis veikimo mechanizmas, įgauna vis daugiau panašumų visoje Europoje, nors nėra vieno standartinio valstybės modelio. Valstybių įgyvendinama valstybės tarnybos organizavimo teisė, nulemia skirtingus požiūrius ir konceptus, kurių pagrindu vyksta su valstybės tarnybos organizavimu ir funkcionavimu susiję procesai. Valstybės tarnybos įgyvendinama veikla, priklauso nuo valstybės tarnautojų, kuriems visuomenėje keliami vis aukštesni lūkesčiai bei atsakomybė, be to sudėtingėja valstybės tarnautojų sprendžiami iššūkiai ir uždaviniai. Būtent todėl, vis didesnis dėmesys skiriamas valstybės tarnautojų atrankai, ką įrodo, jau iki šiol vykusios atrankos reformos, centralizacija, siekis didinti skaidrumą. Probleminis aspektas šiuo atveju yra tai, kad nei viena iš iki šiol vykdytų reformų valstybės tarnyboje (1999 m., 2002., 2018 m.), nepadėjo sukurti efektyvios valstybės tarnybos, nei institucijų, nei paslaugų, nei žmogiškųjų išteklių valdymo lygmenimis.
Tai, kad valstybės tarnautojų atranka šiandien vis dar susiduria su iššūkiais įrodo ir planuojama valstybės tarnybos reformos įgyvendinimas, kur akcentuojamas žmogiškųjų išteklių valdymo tobulinimas, siekiant personalo valdymo ir administravimo inovatyvių sprendimų. Personalo atrankos tobulinimas valstybės tarnyboje, gali būti spartus žingsnis modernėjančiai žmogiškųjų išteklių valdymo sistemai, siekiant sukurti efektyvią, patrauklią ir konkurencingą personalo atranką valstybės tarnyboje. Taigi, galima kelti prielaidą, kad kuriant modernius personalo atrankos įrankius valstybės tarnyboje, būtų užtikrinamas tiek valstybės tarnybos patrauklumas, tiek kompetentingų valstybės tarnautojų pritraukimas, ko pasėkoje, būtų užtikrinamas viešojo sektoriaus generuojamų paslaugų kokybės stiprinimas.
Valstybės tarnautojų atrankos tobulinimo poreikį dar labiau sustiprino pandeminis periodas, kuris įrodė, kad vadovų pritraukimas ir atranka į valstybės tarnybą, reikalauja tobulinimo, siekiant sukurti laisvesnį žmogiškųjų išteklių, judėjimo tarp viešojo ir privataus sektoriaus, mechanizmą.
Tyrimo problema: Viena iš valstybės tarnautojų atrankos problemų yra tai, kad šiandien atranka neatitinka efektyvios valstybės tarnybos tikslų ir principų. Be to, manoma, kad valstybės tarnyboje organizuojama atranka nėra pakankamai lanksti, todėl būtina įgyvendinti pertvarkas, kurios užtikrintų viešojo administravimo sektoriaus lankstumą, o tuo tarpu ir visą žmogiškųjų išteklių valdymo procesą, kuriam manoma, šiandien reikia stiprinti...
Šį darbą sudaro 19324 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!