Vaistinė – pirma vieta, kur kreipiamės pasijutę blogai ar norėdami sustiprinti savo organizmą bei imuninę sistemą. Ypač dabar, kai Lietuvoje siaučia gripas. Taigi mes nusprendėme išsiaiškinti, kaip vienos iš populiariausių vaistinių „Camelia“ klientai vertina įvairius aspektus, susijusius su ja. Tikėjomės išsiaiškinti ir trūkumus, kuriuos identifikavus lengviau juos pakeisti ir taip susilaukti dar didesnio lankytojų skaičiaus bei didesnio pelno.
Mes atlikome tyrimą, kurio tema yra vaistinės „Camelia“ pasitenkinimo tyrimas.
Tyrimo problema – neaiški vaistinės „Camelia“ pozicija rinkoje.
Temos aktualumas - kadangi dabartinėje situacijoje vaistų poreikis yra labai didelis( siaučia gripas), taigi ir ši tema yra labai aktuali, kadangi ji atskleidžia klientų nuomonę apie vaistinę „Camelia“.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, ar klientai patenkinti teikiamomis paslaugomis.
Tyrimo uždaviniai – identifikuoti problemą, sudaryti anketą, išsiaiškinti, kaip klientai vertina aptarnavimą vaistinėje „Camelia“, gautus duomenis išanalizuoti bei tinkamai interpretuoti.
Tyrimo metodų bendrieji bruožai. Tyrimų metodai skirstomi į kiekybinius ir kokybinius. Kiekybiniai tyrimai skirti gilesniam analizavimui, jie skirti gauti kokybinį supratimą apie esmines priežastis ir motyvus. O kokybiniai tyrimai yra skirti apskaičiuoti duomenis ir gautus duomenis išplėsti visai populiacijai.
Apklausti respondentus mes pasirinkome kiekybinį anketinį (klausimynų) metodą. Tai patogiausias marketingo tyrimo būdas, skirtas ištirti įvairias gyventojų grupes, sužinoti jų nuomones, pozicijas bei gauti faktus. Respondentų apklausai naudojamos anketos, o tai padeda struktūrinti renkamus duomenis, todėl daug lengviau juos apdoroti ir analizuoti.
2.2 IMTIES, ATRANKOS SUFORMULAVIMAS
Kadangi nustatėme, kad šio tyrimo generalinė imtis yra 5000 respondentų, taigi pagal imties dydžių lentelę, pasirinkdamos 5% paklaidos ribą, išsiaiškinome, kad mums teks apklausti 370 respondentų. Tačiau dėl laiko stokos apklausėme 30 respondentų bei pateikiame jų nuomones.
Pasirinkome netikimybinę paprastąją atranką. Joje pasirenkami tie generalinės aibės vienetai, kurie lengviausiai prieinami atsitiktine tvarka.
2.3. TYRIMO PLANO PARENGIMAS
Rengdamos tyrimo planą iškėlėme hipotezę, kad vaistinė „Camelia“ orientuojasi ne tik į aukštas pajamas gaunantį vartotoją, bet ir mažesnes nepastovias – studentus ar pensininkus vilniečius. Kadangi mūsų tyrimas yra pasitenkinimo, mūsų iškeltos hipotezės yra:
H0 - klientai patenkinti vaistinių...
Šį darbą sudaro 2376 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!