Darbo aktualumas. Teisinio švietimo pagalba: materialinė parama ir stacionarios socialinės paslaugos. Aktyvios pagalbos priemonės nebuvo plėtojamos. Vykstant viešojo sektoriaus reformoms, socialinės paslaugos tampa svarbesne socialinės apsaugos sritimi. Jos tampa reikšmingesnės socialinės apsaugos sistemoje, keičiasi pačių socialinių paslaugų struktūra, didėja jų mastas. Vis aktyviau socialines paslaugas teikia nevyriausybinės organizacijos, pavyzdžiui, vaikų dienos centrai. Jos kelia sau pagrindinį tikslą -socialinių paslaugų plėtrą socialinės rizikos šeimoms ir vaikams. Šios institucijos siekia padėti probleminių šeimų nariams išugdyti gebėjimą pasirūpinti savimi, integruotis į visuomenę.
Vaikų dienos centrų veikla bei poveikis socialinės rizikos šeimoms ir vaikams labai menkai ištirti.
Šio darbo tikslas - apžvelgti vaikų dienos centrų įtaka vaikų socializacijai.
Šio darbo objektas- socialinės rizikos šeimos vaikų požiūriam į socializaciją dienos centruose.
4. Ištirti vaikų dienos centrų įtaka vaikų socializacijai.
Atliekant pasirinktos temos analizę, taikyti šie tyrimo metodai: Mokslinės literatūros analizė taikyta apibūdinant socialinės rizikos šeimos sąvoką išskiriant jos tipus, pristatant ir analizuojant socialinės šeimos narių ir jų narių atliekamus vaidmenis.
1. Dokumentų analizė taikyta analizuojant Lietuvos Respublikos teisės aktų, Tarptautinių konvencijų ir kitų norminių dokumentų, reglamentuojančių socialinių rizikos šeimų ir jų narių teisinę padėtį.
2. Interviu metodas taikytas renkant informaciją apie rizikos šeimų padėtį Lietuvoje ir Pagėgių savivaldybėje.
Darbe apžvelgiami vaikų dienos centrų vertinimo teoriniai ir empiriniai aspektai, analizuojamas dienos centrų veiklos teisinis reglamentavimas ir finansavimas. Antroje darbo dalyje, remiantis tyrimo rezultatais, įvertinamas vaikų dienos centrų veiklos veiksmingumas, nurodomos vaikų dienos centrų administravimo problemos. Darbo pabaigoje pateikiamos rekomendacijos dėl dienos centrų veiklos optimizavimo.
1. Rizikos grupių vaikų požiūrio į socializaciją dienos centruose tyrimo teoriniai aspektai
1.1. Vaikų dienos centrai - nevyriausybinės socialinių paslaugų įstaigos
Dienos centrai vaikams pradėti steigti jau nuo 1994 m. nevyriausybinių organizacijų iniciatyva. Įgyvendinus vaikų dienos centrų 2002-2009 metų programą. Atsirado galimybė dienos centrams gauti finansavimą iš valstybės biudžeto.
Akivaizdūs programos įgyvendinimo rezultatai: pagerėjęs dienos centrus lankančių vaikų pažangumas ir elgesys, padidėjęs jų socialinis atsparumas ir pasitikėjimas savimi, pagerėję santykiai šeimoje. Tai paskatino LR...
Šį darbą sudaro 8685 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!