MARKETINGAS- tai vartotojų poreikių tenkinimas per mainus.
Tai tokia valdymo orientacija, kai laikoma, jog pačios prekės savybės garantuoja, kad ji bus perkama.
Tai tokia firmos valdymo orientacija, kai laikoma, jog prekės bus pakankamai gerai perkamos tik tada, kai tam bus skirtos tam tikros firmos pastangos. Šią koncepciją firmos taiko tada, kai tam tikrais veiksmais galima padidinti pardavimo apimtį.
MARKETINGO KONCEPCIJA
Tai firmos valdymo orientacija į maksimalų firmos veiklos priderinimą prie pirkėjų poreikių.
SOCIALINIO-ETINIO MARKETINGO KONCEPCIJA
Tai firmos valdymo orientacija į savo veiksmų suderinimą su pirkėjo poreikiais ir visuomenės interesais.
Pagrindinis marketingo tikslas- gauti didelį ir stabilų pelną. Norint pasiekti šį tikslą sprendžiamos tokios uždavinių grupės:
1. Uždaviniai susiję su poreikių analize ir rinkos savybių tyrimu prieš darant sprendimus.
2. Uždaviniai susiję su firmos gaminamos produkcijos priderinimu prie poreikių struktūros.
3. Uždaviniai susiję su poveikiu pirkėjui formuojant jo poreikių struktūrą.
MARKETINGO TIPAI:
1. KONVERSINIS
Jis susijęs su negatyvia paklausa. Negatyvi paklausa, tai tokia situacija, kai visa rinka ar didesnė jos dalis atmeta siūlomą prekę ar paslaugą. Tokio tipo marketingo uždavinys- išsiaiškinti paklausos negatyvumo priežastis ir bandyti tą požiūrį pakeisti.
2.STIMULIUOJANTIS
Jis susijęs su paklausos nebuvimu. Paklausos nebuvimas , tai tokia situacija, kai visa rinka ar didesnė jos dalis nurodo suinteresuotumo preke. Tai gali būti dėl kelių priežasčių:
2.1. informacijos stoka
2.2. nesugebėjimas tos prekės panaudoti dėl jos pačios savybių
2.3. prekė negali būti panaudota konkrečioje rinkoje.
3. IŠVYSTANTIS
Jis susijęs su potencialia paklausa. Potenciali paklausa, tai tokia situacija, kai daugelis pirkėjų pirktų prekę, tenkinačią atsiradusį poreikį, bet tokių prekių rinkoje dar nėra (prekė dar nesukurta arba jos nėra tik konkrečioje rinkoje).
4.REMARKETINGAS
Jis reikalingas pasireiškiant mažėjančiai paklausai. Mažėjanti paklausa, tai situacija, kai ankstesniu laikotarpiu buvo nuperkama daugiau prekių negu dabar. Tokio marketingo uždavinys-išsiaškinti paklausos mažėjimo priežastis ir įgyvendinti jos atstatymo būdus.
5. SINCHROMARKETINGAS
Jis susijęs su varijuojančia paklausa. Varijuojanti paklausa, tai situacija, kai smarkiai skiriasi tos pačios prekės pirkimas skirtingais laikotarpiais. Šio tipo marketingo uždavinys-bent dalinai išlyginti paklausą.
6. PALAIKANTIS
Jis naudojamas esant pilnai paklausai. Pilna paklausa,...
Šį darbą sudaro 2097 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!