Kiekviena įmonė siekianti kuo pelningesnės veiklos, turi planuoti savo veiklą. Negalima pradėti prekių pardavimo nežinant, kiek, kada ir kokių prekių reikės pateikti vartotojams arba jų tarpininkui, prekybos organizacijai. Taigi, pirmiausia turi būti ištirti vartotojų poreikiai, reikalavimai prekių kokybei, kiekiui ir kainai. Taip pat reikia žinoti konkrečių prekių kiekius tam tikram laikotarpiui, kad būtų galima pasirengti darbui, numatyti tikslias užduotis kiekvienai darbo vietai. Tik taip bus patenkinti ir vartotojai ir pati įmonė.
Pardavimų sėkmė didele dalimi priklauso nuo įmonės strateginių nuostatų produkto ir elgesio rinkoje klausimais.
Siekiant planuoti įmonės pardavimo apimtis natūrine ir vertine išraiška, numatyti būtinus veiksmus jiems pasiekti bei įvertinti reikalingas išlaidas, sudaroma pardavimo programa.
1. Atlikti UAB “Geidena“ situacijos analizę.
2. Išanalizuoti UAB „Geidena“ cheminio valymo paslaugos pardavimų programą.
1.1. UAB „Geidena“ charakteristika
UAB „Geidena“ skalbykla įkurta prieš 22 metus. Įmonėje dirba 23 darbuotojai. Ši įmonė – siekianti pelno. Įmonėje teikiamos skalbimo bei cheminio valymo paslaugos. Įmonė aptarnauja visą pietryčių Lietuvą, sukuria kokybiškas, geras, patogias sąlygas gyventojams. UAB “Geidena“ įdiegti technologiniai valymo ir skalbimo pasiekimai, kurie suteikia personalui maksimaliai geras darbo sąlygas. Šios aplinkos įtaka bei ilgalaikė patirtis pagerina darbo kokybę.
1.2. Rinka
Drabužių valymo rinka Lietuvoje egzistuoja nuo pat nepriklausomybės atgavimo laikų. Kai kurios įmonės veikė dar sovietmečiu, todėl galima sakyti, kad šiai rinkai – jau daugiau nei 20 metų. Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, drabužių valymo verslus dažniausiai valdo šeimos. Tai būna smulkios ir vidutinės įmonės, kurios aptarnauja tam tikro regiono klientus – fizinius asmenis, viešbučius. Paprastai būna vienas ar keli valyklos priėmimo punktai, kur žmonės, kuriems patogu užsukti po darbo arba yra arti namų neša savo drabužius valyti.
Skalbimo ir valymo rinka vystėsi ne tendencingai, todėl daryti iš to rinkos augimo ar lėtėjimo išvadas yra sunku. žmonės nebus linkę keisti aprangos į naują, todėl valysis dėvimą aprangą. Be to, valyklos stengsis išlaikyti klientus, mažindamos paslaugos kainas bei taikant nuolaidas.
1 lentelė. Cheminio valymo veiklos pardavimo...
Šį darbą sudaro 2094 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!