Įmonei labai svarbus pardavimų strategijos suformavimas. Paprastai reikia parengti keletą pardavimo strategijos alternatyvų, kad būtų galimybė pasirinkti, atsižvelgiant į konkrečias sąlygas ir aplinkybes. Svarbu atsižvelgti į vartotojų poreikius, ekonomines sąlygas, rinkos ypatumus, geografinę padėtį, todėl kiekviena įmonė turi susikūrusi savo strategiją, kurią naudoja artimiems ir perspektyviems tikslams pasiekti ir į kurią reikia atsižvelgti, rengiant pardavimo programą vienai prekei ar visai prekių linijai. Rekomenduotina, kad kiekvienai pardavimo užduočiai būtų parinkti kvalifikuoti specialistai.
Mano pasirinkta įmonė - UAB „Aconitum“.
Tyrimo objektas . UAB „Aconitum“ pardavimo strategijos formavimas.
Darbo tikslas. Ištirti pardavimo strategijos formavimą UAB „Aconitum“.
1. Apžvelgti UAB „Aconitum“ pardavimo padalinio veiklą, pateikimo kanalų parinkimą.
2. Nustatyti įmonės pardavimo strategiją.
3. Pateikti pardavimo agentų skatinimo sistemą.
4. Parinkti vartotojų pardavimo skatinimo būdus.
1. ĮMONĖS CHARAKTERISTIKA
Bendrovė „Aconitum“ - medicininės paskirties preparatų, maisto papildų bei vienintelė homeopatinių vaistų gamintoja Lietuvoje - buvo įkurta 1999 metų birželio 18 dieną. Įmonė dirba pagal europietišką vaistinių preparatų gaminimo kokybę – turi geros gamybos praktikos pažymėjimą. Kompanija vienintelė iš Baltijos šalių yra Europos savigydos pramonės asociacijos (AESGP) narė. Bendrovėje iš pradžių buvo gaminami 24 rūšių homeopatiniai vaistai, vėliau pradėti gaminti medicininės paskirties preparatai, kurių asortimentas šiandien yra gan platus – gaminama daugiau daugiau nei 70 pavadinimų augalinių ir kitų natūralios kilmės preparatų. Kompanija nuolat augo ir tobulino vaistinių preparatų kokybę, didėjo gaminamų produktų asortimentas, pardavimai. Šiuo metu „Aconitum“ yra viena pirmaujančių kompanijų Lietuvos rinkoje. Nemažai įmonės darbuotojų savo kvalifikaciją kėlė ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje vykusiuose mokymuose, seminaruose ir tarptautinėse konferencijose. Šiuo metu kompanijoje dirba daugiau kaip 60 darbuotojų, daug lėšų įmonė skiria jų kvalifikacijos kėlimui, įgūdžių tobulinimui bei profesiniam mokymui. Kiekvienais metais kompanija „Aconitum“ dalyvauja tarptautinėse vaistų gamybos parodose bei konferencijose. Įmonės ekspozicija ne kartą buvo apdovanota įvairiais prizais ir diplomais.
2. ĮMONĖS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
Bendrovė priklauso ne vienam savininkui, o akcininkams, tai aukščiausias UAB „Aconitum“ valdymo organas yra bendrovės valdyba, kurią renka akcininkai.
Bendrovės organai yra...
Šį darbą sudaro 1836 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!