Kursiniai darbai

UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas

9.8   (2 atsiliepimai)
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 1 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 2 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 3 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 4 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 5 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 6 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 7 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 8 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 9 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 10 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 11 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 12 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 13 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 14 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 15 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 16 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 17 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 18 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 19 puslapis
UAB "Arginta" pardavimų strategijos formavimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiame darbe nagrinėjama UAB “Arginta” kurios pagrindinės prekės bei paslaugos yra žemės ūkio nuotekų valymo įrenginiai ir sistemos. UAB “Arginta” ir Ko būstinė yra Ateities g. 20 b, Vilnius Tel. / faks.: ( 8-22 ) 70 15 90 El. p. : arginta@takas.lt. Rašydamas šį darbas darbo autorius naudojosi darbo autoriaus šiai įmonei parašytų marketingo planu.
Makroaplinkos strateginėje analizėje darbo autorius nauduoja analizės techniką priimta vadinti PEST analize. Ši analizė apima keturis makroaplinkos aspektus: politinį teisinį, ekonominį, socialinį kultūrinį, technologinį.
Aptariant strateginio verslo vieneto šiuo darbo atvejų UAB Argintos poziciją rinkoje, jo padėtį, lyginant su kitais konkuruojančiais verslo vienetais, darbo autorius naudoja Bostono matricos modelį.
Įmonės marketingo strategijos kūrimo reikšmė yra formalus procesas, kuriam vykstant pardavimo organizatoriai tiksliai apibrėžia savo planus raštu, analizuoja įvairių strategijų santykinį pranašumą ir susitinka aptarti veiklos, kuriai teikiama pirmenybė, kryptį.
Strategijos kūrimo procesas orientuotas į ateitį. Jam vykstant siekiama prognozuoti ateities aplinką. Planavimas yra susijęs su viskuo, kas gali paveikti baldų įmonę, įskaitant šalies ūkį, technologiją, socialinius bei politinius veiksnius. Strateginis planavimo kūrimas padeda numatyti ir spręsti svarbiausias problemas, susijusias su baldais, paslaugų, jų struktūros, baldų prekybos įmonės elgesio permainomis.
Strategijos kūrimo ir planavimo procesas dažnai atrodo kaip rungtynės tarp įmonės ir jos aplinkos. Įmonės pardavimo organizatoriai stengiasi numatyti aplinkos pokyčius ir panaudoti juos įmonės pranašumui. Kadangi aplinka nuolat keičiasi, visuomet atsiranda naujų kliūčių, stabdančių baldų rinkos pažangą [1, 15].
Kaip kiekviena įmonė, taip ir mano analizuojama baldų pardavimo firma gali veikti įvairiais būdais. Tačiau, ji privalo būti aktyvi įgyvendindama iš anksto sukurtas savo strategijas bei veikti atsižvelgdama į naujas aplinkybes, ypač į nenumatytas galimybes ir netikėtas grėsmes. Baldų pardavimo organizatoriai, siekiantys savo verslo sėkmės, privalo strategiškai mąstyti apie savo įmonės konkurencingumą ir jo pasikeitimus veikiant besikeičiančioms sąlygoms.
Norėdami užtikrinti baldų firmos konkurencinį pranašumą arba pasiekti pirmaujančią padėtį veiklos srityje, jie privalo skatinti, vadovauti ir ryžtingai įgyvendinti puolimo strategijas. Jie turi gerai pažinti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5581 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 
  • Įvadas 2
  • 1. Marketingo strategijos formavimas 3
  • 1.1. Įmonės marketingo strategijos kūrimo reikšmė 3
  • 1.3. Marketingo tikslų suformulavimas 4
  • 1.4. Rinkos segmentavimo koncepcija 6
  • 1.5. Strategijos formavimo etapai 8
  • 1.6. Marketingo planavimo nuoseklumas 10
  • 2.2. Įmonės išorinių veiksnių analizė 13
  • 2.2.1. Aplinkos analizės svarba formuojant įmonės marketingo strategiją 13
  • 1. Bendroji pardavimų aplinkos analizė 15
  • 2. UAB “Arginta” pardavimų makro aplinkos veiksniai 16
  • 3. Vartuotojų analyzė 21
  • 4. Vartuotojų įtakos grupės 22
  • 5. Įejimo į rinką pardavimų strategija 23
  • Išvados 24
  • Literatūros sąrašas 26

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5581 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 26 psl., (5581 ž.)
  • Word failas 270 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt