Šiame darbe nagrinėjama UAB “Arginta” kurios pagrindinės prekės bei paslaugos yra žemės ūkio nuotekų valymo įrenginiai ir sistemos. UAB “Arginta” ir Ko būstinė yra Ateities g. 20 b, Vilnius Tel. / faks.: ( 8-22 ) 70 15 90 El. p. : arginta@takas.lt. Rašydamas šį darbas darbo autorius naudojosi darbo autoriaus šiai įmonei parašytų marketingo planu.
Makroaplinkos strateginėje analizėje darbo autorius nauduoja analizės techniką priimta vadinti PEST analize. Ši analizė apima keturis makroaplinkos aspektus: politinį teisinį, ekonominį, socialinį kultūrinį, technologinį.
Aptariant strateginio verslo vieneto šiuo darbo atvejų UAB Argintos poziciją rinkoje, jo padėtį, lyginant su kitais konkuruojančiais verslo vienetais, darbo autorius naudoja Bostono matricos modelį.
Įmonės marketingo strategijos kūrimo reikšmė yra formalus procesas, kuriam vykstant pardavimo organizatoriai tiksliai apibrėžia savo planus raštu, analizuoja įvairių strategijų santykinį pranašumą ir susitinka aptarti veiklos, kuriai teikiama pirmenybė, kryptį.
Strategijos kūrimo procesas orientuotas į ateitį. Jam vykstant siekiama prognozuoti ateities aplinką. Planavimas yra susijęs su viskuo, kas gali paveikti baldų įmonę, įskaitant šalies ūkį, technologiją, socialinius bei politinius veiksnius. Strateginis planavimo kūrimas padeda numatyti ir spręsti svarbiausias problemas, susijusias su baldais, paslaugų, jų struktūros, baldų prekybos įmonės elgesio permainomis.
Strategijos kūrimo ir planavimo procesas dažnai atrodo kaip rungtynės tarp įmonės ir jos aplinkos. Įmonės pardavimo organizatoriai stengiasi numatyti aplinkos pokyčius ir panaudoti juos įmonės pranašumui. Kadangi aplinka nuolat keičiasi, visuomet atsiranda naujų kliūčių, stabdančių baldų rinkos pažangą [1, 15].
Kaip kiekviena įmonė, taip ir mano analizuojama baldų pardavimo firma gali veikti įvairiais būdais. Tačiau, ji privalo būti aktyvi įgyvendindama iš anksto sukurtas savo strategijas bei veikti atsižvelgdama į naujas aplinkybes, ypač į nenumatytas galimybes ir netikėtas grėsmes. Baldų pardavimo organizatoriai, siekiantys savo verslo sėkmės, privalo strategiškai mąstyti apie savo įmonės konkurencingumą ir jo pasikeitimus veikiant besikeičiančioms sąlygoms.
Norėdami užtikrinti baldų firmos konkurencinį pranašumą arba pasiekti pirmaujančią padėtį veiklos srityje, jie privalo skatinti, vadovauti ir ryžtingai įgyvendinti puolimo strategijas. Jie turi gerai pažinti...
Šį darbą sudaro 5581 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!