• Organizacijos strategijos planavimas Strateginis planas
• (vykdo aukščiausio lygio vadovai)
• Verslo strategijos planavimas Verslo planas
• (vykdo verslo vienetų vadovai)
• Marketingo strategijos planavimas
• (vykdo marketingo vadovai)
• Pardavimo planas Marketingo planas
Praktiškai taikomi įmonės planų sudarymo etapai
•
• 1 etapas. Strateginiame plane nustatomi įmonės misija, strateginiai tikslai, užduotys (veiklos plėtros skyrius, generalinis direktorius).
• 2 etapas. Žinant tikslus ir užduotis, nustatomi rinkos segmentai.
• 3 etapas. Atliekami rinkos segmentų tyrimai (rinkos analitikai) ir įmonės vidinės aplinkos tyrimai (veiklos krypčių vadovai, rinkos analitikai, rinkodaros vadybininkai).
• 4 etapas. Atliekami įmonės SSGG ir produkto SSGG analizės (veiklos krypčių vadovai ir rinkodaros vadybininkai).
• 5 etapas. Remiantis strateginiais tikslais, rinkos tyrimais, SSGG analizės išvadomis, sudaromi veiklos krypčių verslo planai (veiklos krypčių vadovai).
• 6 etapas. Remiantis verslo planais, sudaromas marketingo planas ir marketingo veiksmų biudžetas. Marketingo plane prašomi konkretūs rinkos užkariavimo veiksmai (rinkodaros vadybininkai, rinkodaros skyriaus vadovas).
• 7 etapas. Remiantis verslo ir marketingo planų informacija, sudaromas žmogiškųjų resursų ir finansinis (biudžetinis) planas (veiklų krypčių vadovai, ekonomistas).
• 8 etapas. Remiantis verslo ir marketingo planais, sudaromi struktūrinių padalinių operatyviniai planai.
Pardavimo vieta rinkodaros plane
• Organizacijos misija ar tikslas
• Išorinis auditas- (makroveiksniai):
• Socialiniai-kultūriniai
• Technologiniai
• Ekonominiai
• Politiniai
• Teisiniai
• Ekologiniai
•
• Dabartinė rinkos situacija
• (Marketingo auditas)
• Vidinis auditas:
• Organizacijos ištekliai ir gebėjimai
• Dabartiniai pasiūlymai rinkai
• Ankstesnė veiklos patirtis
• Ryšiai su verslo partneriais
• Išskirtinumas
•
• SSGG analizė:
• Stiprybės Galimybės
• Silpnybės Grėsmės
• Marketingo tikslai
• Pardavimo prognozė
• ( rinkos potencialas )
• Strategijos parinkimas
• Pardavimo programos sudarymas
• Resursų (žmonių, pinigų,...) parinkimas
• Įgyvendinimas ir kontrolė
Rinkodaros plano hierarchija
Pardavimo politikos kūrimas ir formavimas
• Įmonė, gerindama pardavimo veiklą, siekia tam tikrų tikslų, o jiems įgyvendinti kuria veiklos planus, t.y. pardavimo strategiją ir taktiką.
• Pardavimo programa – tai pardavimo apimčių, veiksmų, laiko ir išteklių numatymas.
Pardavimo programos parengimo procesas
Planų išskaidymas
• Nubrėžiant pardavimo komandai tikslus, jie gali būti detalizuojami pagal:
• geografiją (vietą);
• klientus;
• produktus.
•
• Šaltinis:
Pardavimo programos organizavimas pagal vietą/teritoriją
Pardavimo strategijos
Įgyvendinimo strategijos -taktikos
Paklausos formavimo strategija
• Strategija taikoma pateikiant į rinką naują produktą...
Šį darbą sudaro 735 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!