1 Įžanga.
Internetas, ko gero, yra didžiausias šio šimtmečio išradimas, bent jau daugelis mūsų taip mano ir tuo tiki. Jis dar vadinamas „abstrakčia vieta“ ir šis pavadinimas jam nepaprastai tinka. Tai ir didžiausia pasaulyje biblioteka, ir telefonų knyga, ir enciklopedija, ir tūkstančiai kitų dalykų vienoje vietoje. Neįmanoma tiksliai apibrėžti, kur Internetas yra, tačiau galima paaiškinti, kas tai yra. Internetas - tai nuolat besikeičiantis milžiniškas pasaulinis prisijungusių kompiuterių tinklas, nes kompiuterių vartotojai įsiregistruoja ir išsiregistruoja kiekvieną sekundę.
Informacinės technologijos vis labiau įtakoja ekonominių santykių kaitą.Visuotinai pripažįstama, kad elektroninio verslo plėtra šalies ekonomikai yra labai svarbi – e.verslas padeda pasiekti platesnes rinkas ir platesnį vartotojų ratą. Todėl kiekvienos šalies ekonomikos augimas siejamas su tuo , kiek efektyviai verslas įvaldys elektroninę erdvę.
Tyrimo tiklsas: atskleisti e–komercijos teorinius pagrindus bei pateikti jos strategijos ypatumus, formavimosi dėsningumus.
Elektroninė komercija – tai bendrinė sąvoka, apimanti verslo sandorius, valdomus elektroniniu būdu, naudojant telekomunikacijų tinklus – internetą.
Elektroninis verslas – realaus veiklos modelio atitikmuo Internete, Extranete, Intranete, įtraukiant visas grandis su klientais, priekiautojais ir tiekėjais.
Naujosios technologijos ir ypatingai kompiuteris ir internetas davė labai dideles galimybes sėkmingam darbui plėtoti. Kaip vieną iš jų galima išskirti elektroninę komerciją. E-komercija ir e-verslas – neseniai į apyvartą patekę terminai. Kasdien girdime pasakojimus apie interneto kompanijų sėkmę. Elektroninė komercija apibūdinama kaip prekybinių santykių forma, kurioje tarpusavyje susijusios šalys sąveikauja elektroniniu būdu naudodamos informacines technologijas. Elektroninė komercija gali apimti įvairias informacijos judėjimo bei sąveikos sferas. Norint įžvelgti plačias elektroninių priemonių taikymo galimybes, pravartu į elektroninę komerciją pasižiūrėti keliais aspektais. Taigi pagal elektroniniu būdu bendraujančias šalis elektroninę komerciją galima skirstyti į tokias kategorijas: verslas – verslui (B2B), verslas – vartotojui (B2C), vartotojas – vartotojui (C2C).
E-komercjos pavyzdžiai - elektroninės parduotuvės, aukcionai, skelbimai, virtualių daiktų pardavinėjimas, paslaugos taikant interneto technologijas, internetinės pramogos(žaidimai, loterijos)
2.1 Elektroninės komercijos tikslai
El. komercijos tikslas – naudojant internetines technologijas pagerinti ir išplėsti verslą. Tikslui pasiekti el. versle turi būti...
Šį darbą sudaro 2692 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!