Krovinių pervežimo kompanijos specifika apsprendžia tai, jog būtent tokioje kompanijoje kuri laika verslas gali labai sėkmingai vykti ir be atskiro klientu aptarnavimo padalinio, bet kažkada ateina laikas ji sukurti.
Sėkmingai dirbanti logistine kompanija puikiai vykdanti pervežimus, niekada neskyrė per daug dėmesio klientu aptarnavimui, jų problemų sprendimui ir susidūrė su tam tikru klientu nepasitenkinimu.
Darbe analizuojamos įmonės MG Logistics klientų aptarnavimo problemos ir siūloma keisti įmonės struktūra steigti specialų klientų aptarnavimo padalinį.
Reikėtų pabrėžti, kad įmones struktūra tradicine: valdyba, generalinis, pardavimas ir marketingas, finansai, IT, operacijos. Operacijų departamente vyksta visas pervežimu procesas ir klientu aptarnavimo funkcija.
Paprastus užsakymus pervežimams priima Lintel skambučiu centras ir du įmones operatoriai - užsakymus nestandartines siuntoms.
Nėra dokumentu archyvavimo sistemos. Nėra jokios skambučiu apskaitos sistemos (nors įmonėje yra PBX stotele, kuri turi tokia galimybe). Nėra jokios problemų registravimo sistemos. Sunku žinoti ar klientas gavo ji dominanti atsakymą ar ne, nes nesutvarkyta vidinio komunikavimo sistema. Labai prasti duomenų suvedimo operatorių monitoriai.
Todėl darbe sprendžiama ne tik klientų aptarnavimo kokybės gerinimo problema bet ir kiti klientų valdymo aspektai.
Taip pat pateikiamas konkretus finansiniai bei techniniai paskaičiavimai.
MG logistics yra tarptautinė ekspedicines paslaugas teikianti kompanija, kurios specializacija - tarptautiniai ir vietiniai gabenimai autotransportu, konteineriais ir oro transportu, vietų keltuose rezervavimas, muitininkų paslaugos, krovinių sandėliavimas ir paskirstymas, kompleksiniai ekspediciniai sprendimai, padedantys klientams efektyviau organizuoti savo įmonės krovinių gabenimą ir siekti geresnių rezultatų.
Įmonės istorinė apžvalga. 1994 m. Vilniuje, Mindaugo g. 22-8, įsteigta UAB “Maksimalus greitis" pradeda savo veiklą: įsigyja vilkikų su puspriekabėmis autoparką ir krovinius tarptautiniais maršrutais gabena nuosavu transportu. 1997 m. Suformuojamas ekspedicijos skyrius. Teikiamos ekspedicijos paslaugos. Metinė apyvarta sudaro 3.3 mln. litų. 1998 m. Sukuriamas naujas produktas – muitinės tarpininkavimo paslauga. Sparčiai vystoma įmonės veikla - pasiekiama trigubai didesnė apyvarta nei prieš metus. 1999 m. Metai įsidėmėtini strategiškai svarbiomis investicijomis. Įsteigiamas UAB “Maksimalus greitis”filialas “Maksimalaus greičio tarpininkai”. Pradedama vystyti smulkių krovinių tarptautinio gabenimo paslauga, įsigyjami nauji “žalesni...
Šį darbą sudaro 5569 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!