Vilnius, 2009m.
AB „Kupiškio geležinkelio stotis“ veiklos pobūdis yra keleivių pervežimas traukiniais. Bendrovės pagrindinė veiklos kryptis – keleivių vežimas traukiniais vietinio ir tolimojo reguliaraus susisiekimo maršrutais. Tolimojo susiekimo maršrutas skaidosi į vieną maršrutą: Kupiškis – Šiauliai – Kupiškis. Vietinio susisiekimo maršrutai yra: Kupiškis – Panevėžys – Kupiškis ir keturiolika maršrutų į Kupiškio rajono seniūnijų centrus.
Keleivių pervežimo traukiniais paslaugos teikimo pagrindinės technologinės operacijos:
1. Dispečerės pagal darbo saugos reikalvimus sudaro vieno mėnesio darbo grafikus vairuotojams . Jie turi būti paviešinti prieš 14 darbo dienų.
2. Kiekvienas vairuotojas asmeniškai susipažįsta su darbo grafiku ir pasirašo.
3. Kiekvieną dieną, remiantis darbo grafiku, sudaroma traukinių stoties paskyra.
4. Vairuotuojai atvykę į darbo vietą turi būti apžiūrimi slaugos specialistės ar yra tinkamos sveikatos būklės važiuoti į maršrutą.
5. Darbo dienos pradžioje vairuotojai turi atlikti visus reikalingus traukinio techninio aptarnavimo darbus.
6. Jeigu viskas tvarkoje vairuotojas gauna iš dispečerės kelionės ir maršruto kreipties lentelę, gauna leidimą maršrutui ir išvyksta. (Taip pat jis su savimi privalo turėti D kategorijos vairuotojo pažymėjimą, transporto priemonės registracijos liudijimą, techninės apžiūros taloną, eismo tvarkaraštį, licenzijos kortelę, transporto priemonės privalomojo draudimo liudijimą, darbo ir poilsio laiko apskaitos dokumentus, kuriuos jei reikia turi parodyti eismą kontroliuojantiems pareigūnams).
7. Konduktoriai gauna iš dispečerės bilietų kontrolės lapus, pasiima kasos aparatą, bilietus, bilietų kainoraštį.
8. Keleiviai įlaipinami ir išlaipinami stotelėse, numatytose tvarkaraščiuose.
9. Bilietus konduktoriai privalo parduoti iš karto keleiviams įlipus į transporto priemonę.
10. Maršrutų kontrolierius – apskaitininkas, keleivių pervežimo paslaugos metu tikrina vairuotojus, konduktorius ir keleivius ar laikomąsi keleivių vežimo taisyklių ir bilietų pardavimo tvarkos.
11. Baigus dienos darbą vairuotojai transporto priemonę turi pastatyti į nurodytą vietą.
12. Nuvažiavus maršrutus, vairuotojas traukinių stoties dispečerei turi priduoti maršruto kreipties lentelę, leidimą maršrutui ir kelionės lapus. Turi atsiskaityti pagal atvirą lapą, kuris sudaromas pagal bilietų kontrolės lapus.
13. Konduktoriai turi priduoti kasos aparatą, bilietų kontrolės lapus. Per dieną surinktas pinigines lėšas turi priduoti į bendrovės kasą kasininkei.
Organizacijos valdymo struktūra
*** Vairuotojai...
Šį darbą sudaro 2967 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!