Kursiniai darbai

Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva"

9.6   (3 atsiliepimai)
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 1 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 2 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 3 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 4 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 5 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 6 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 7 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 8 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 9 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 10 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 11 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 12 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 13 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 14 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 15 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 16 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 17 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 18 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 19 puslapis
Įvedimo į rinką marketingo programa: apsauginių akių lašai "Gaiva" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

6 lentelė. Konkurentų duomenų analizė...............................................................................................23
7 lentelė. SSGG (STIPRYBIŲ, SILPNYBIŲ, GALIMYBIŲ IR GRĖSMIŲ ANALIZĖ)……...…25
8 lentelė. Apsisprendimo atributų svarba renkantis saulės akinius..................................................29
9 lentelė. Konkuruojančių apsauginių nuo saulės spindulių priemonių ženklų vertinimo vidurkiai..................................................................................................................................................30
10 lentelė. Konkuruojančių apsauginių nuo saulės spindulių priemonių ženklų santykiniai vertinimai................................................................................................................................................31
11 lentelė. “Saulės dvelksmas” prekės ženklo atributų vertinimas...................................................32
12 lentelė. “GIVENCHY” ženklo atributų vertinimas.......................................................................33
13 lentelė. “GUCCI” ženklo atributų vertinimas................................................................................33
14 lentelė. “DOLCE & GABBANA” ženklo atributų vertinimas......................................................34
15 lentelė. Apsauginiai akių lašai „Gaiva“ paskirstymo sprendiniai................................................43
16 lentelė. Apsauginiai akių lašai “Gaiva” rėmimo sprendimai........................................................44
17 lentelė. Apsauginiai akių lašai „Gaiva“ įvedimo į rinką veiksmų planas....................................46
18 lentelė. Rėmimo veiksmų planas......................................................................................................47
PAVEIKSLAI
1 pav. Įmonės „Saulės dvelksmas“ prekinis ženklas...........................................................................28
2 pav. Konkurentų prekiniai ženklai....................................................................................................28
3 pav. Prekės ženklų santykinis vertinimas pagal tris pasirinkimo atributus..................................31
4 pav. Pozicionavimo žemėlapis pagal prekės asortimentą ir prekės kokybę..................................35
5 pav. Pozicionavimo žemėlapis pagal prekinio ženklo žinomumą ir prekės kokybę.....................35
6 pav. Pozicionavimo žemėlapis pagal prekės asortimentą ir prekės ženklo žinomumą................36
7 pav. Pageidautinas pozicionavimo žemėlapis pagal prekės paprastumo ir patogumo atributus..................................................................................................................................................37
8 pav. Savikainos rodiklių schema........................................................................................................42
ĮVADAS
Marketingo naujo produkto idėjos programos sudarymas ir įgyvendinimas yra vienas iš svarbiausių tikslų įmonės viduje. Norint pasiekti iškeltus tikslus, reikia viską organizuoti kryptingai ir tikslingai. Apsvarstyti visus teigiamus ir neigiamus aspektus, įvertinti savo produkto galimybes ir atsižvelgti į daugelį kitų dalykų.
Mūsų darbo tikslas – sukurti naujos prekės „Apsauginiai akių lašai „Gaiva“ „ įvedimo į rinką marketingo programą. Tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
• Pateikti mūsų naujos prekės idėją ir detalų jos aprašymą;
• Atlikti esamos rinkos analizę;
• Atlikti segmentavimą ir pasirinkti tikslinę rinką;
• Išanalizuoti esamus konkurentus ir įvertinti jų įtaką mūsų įmonei;
• Atlikti SSGG analizę;
• Atlikti prekės pozicionavimą;
• Suformuluoti mūsų įmonės marketingo sprendimus.
Išsami analizė leis mums įvertinti mūsų produkto galimybes rinkoje, įvertinti konkurentų įtaką bei pažvelgti į kitus svarbius dalykus, kurie būtini norint įvesti mūsų prekę į rinką.
Darbe naudosimės Lietuvos statistikos departamento duomenimis, informacija iš interneto bei kita svarbia ir reikalinga darbui literatūra.
1. NAUJO PRODUKTO IDĖJOS APRAŠYMAS
1.1. Naujo produkto...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10576 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 6
  • 1. NAUJO PRODUKTO IDĖJOS APRAŠYMAS 7
  • 1.1. Naujo produkto tikslai. 7
  • 1.2. Idėjos kūrimo ir vertinimo aprašymas, idėjos pasirinkimą nulėmusių kriterijų ir argumentų įvardinimas. 8
  • 1.3. Produkto naujumo lygis bei informacija apie naują produktą ir jo savybes. 10
  • 1.4. Naujo produkto pagrindinė nauda vartotojui. 11
  • 2. ANALIZĖS ETAPAS 12
  • 2.1. Prognozuojamo produkto „Apsauginiai akių lašai „Gaiva“” rinkos aprašymas 12
  • 2.1.1. Esama rinkos būklė, svarbiausi verslo makro aplinkos veiksniai 12
  • 2.1.2. Prekės „Apsauginiai akių lašai – „Gaiva“ “ pagrindinės rinkos charakteristikos 14
  • 2.1.3. Naujų gamintojų atėjimo į rinką galimybės 15
  • 2.1.4. Prekės apsauginiai akių lašai „Gaiva“ “ pakeičiamumo lygis 16
  • 2.1.5. Pirkėjų galia daryti įtaką prekės kainai ir jautrumas kainai, tiekėjų galia daryti įtaką žaliavų kainoms. 16
  • 2.1.6. Sezoniniai rinkos pakitimai, prekės ciklai ir kita. 17
  • 2.2. Segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas 17
  • 2.2.1. Pagrindiniai segmentai, jų rinkos talpumas 17
  • 2.2.2. Tikslinės rinkos parinkimas19
  • 2.2.3. Tikėtina tikslinės rinkos apimtis ir galima augimo tendencija 21
  • 2.3. Konkurentų analizė 22
  • 2.3.1. Konkuruojančios prekės, tiesioginiai ir/ar netiesioginiai konkurentai 22
  • 2.3.2. Pagrindiniai konkurentai 23
  • 2.3.3. Ateities planai 24
  • 2.4. SSGG analizė 25
  • 3. PREKĖS POZICIONAVIMAS 27
  • 3.1. Nagrinėjama rinka – apsaugos priemonių nuo UV saulės spindulių rinka 27
  • 3.2. Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas 28
  • 3.3. Apsisprendimo atributų identifikavimas ir reikšmingumo įvertinimas 29
  • 3.4. Vartotojų vertinimo „Saulės dvelksmas“ ir konkurentų prekių ženklų pagal apsisprendimo atributus nustatymas. 29
  • 3.5. Pozicionavimo žemėlapio sudarymas 34
  • 3.6. Norimos prekės ženklo pozicijos nustatymas 36
  • 3.7. Pozicionavimo teiginio formulavimas 37
  • 4. MARKETINGO SPRENDIMAI 38
  • 4.1. Prekės sprendimai 38
  • 4.2. Kainodaros sprendimai 38
  • 4.2.1. Informacija apie apsauginius akių lašelius „Gaiva“ kainą, palyginimas su konkurentų prekių kainomis 38
  • 4.2.2. Kainos nustatymo strategija 39
  • 4.2.3. Prielaidos, kuriomis yra remiaimasi, nustatant planuojamos prekės kainą, kad ji būtų patraukli vartotojui 41
  • 4.2.4. Prekės gamybos teikimo savikaina, pagrindinės jos sudedamosios dalys 41
  • 4.3. Informacija apie paskirstymo bei pateikimo sprendimus 43
  • 4.4. Rėmimo sprendimai 44
  • 4.5. Planas produkto įvedimo į rinką pirmajai kampanijai bei reklamos biudžetas 45
  • IŠVADOS 48
  • LITERATŪRA50

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
52 psl., (10576 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos kursinis darbas
  • 52 psl., (10576 ž.)
  • Word failas 784 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt