6 lentelė. Konkurentų duomenų analizė...............................................................................................23
7 lentelė. SSGG (STIPRYBIŲ, SILPNYBIŲ, GALIMYBIŲ IR GRĖSMIŲ ANALIZĖ)……...…25
8 lentelė. Apsisprendimo atributų svarba renkantis saulės akinius..................................................29
9 lentelė. Konkuruojančių apsauginių nuo saulės spindulių priemonių ženklų vertinimo vidurkiai..................................................................................................................................................30
10 lentelė. Konkuruojančių apsauginių nuo saulės spindulių priemonių ženklų santykiniai vertinimai................................................................................................................................................31
11 lentelė. “Saulės dvelksmas” prekės ženklo atributų vertinimas...................................................32
12 lentelė. “GIVENCHY” ženklo atributų vertinimas.......................................................................33
13 lentelė. “GUCCI” ženklo atributų vertinimas................................................................................33
14 lentelė. “DOLCE & GABBANA” ženklo atributų vertinimas......................................................34
15 lentelė. Apsauginiai akių lašai „Gaiva“ paskirstymo sprendiniai................................................43
16 lentelė. Apsauginiai akių lašai “Gaiva” rėmimo sprendimai........................................................44
17 lentelė. Apsauginiai akių lašai „Gaiva“ įvedimo į rinką veiksmų planas....................................46
18 lentelė. Rėmimo veiksmų planas......................................................................................................47
PAVEIKSLAI
1 pav. Įmonės „Saulės dvelksmas“ prekinis ženklas...........................................................................28
2 pav. Konkurentų prekiniai ženklai....................................................................................................28
3 pav. Prekės ženklų santykinis vertinimas pagal tris pasirinkimo atributus..................................31
4 pav. Pozicionavimo žemėlapis pagal prekės asortimentą ir prekės kokybę..................................35
5 pav. Pozicionavimo žemėlapis pagal prekinio ženklo žinomumą ir prekės kokybę.....................35
6 pav. Pozicionavimo žemėlapis pagal prekės asortimentą ir prekės ženklo žinomumą................36
7 pav. Pageidautinas pozicionavimo žemėlapis pagal prekės paprastumo ir patogumo atributus..................................................................................................................................................37
8 pav. Savikainos rodiklių schema........................................................................................................42
ĮVADAS
Marketingo naujo produkto idėjos programos sudarymas ir įgyvendinimas yra vienas iš svarbiausių tikslų įmonės viduje. Norint pasiekti iškeltus tikslus, reikia viską organizuoti kryptingai ir tikslingai. Apsvarstyti visus teigiamus ir neigiamus aspektus, įvertinti savo produkto galimybes ir atsižvelgti į daugelį kitų dalykų.
Mūsų darbo tikslas – sukurti naujos prekės „Apsauginiai akių lašai „Gaiva“ „ įvedimo į rinką marketingo programą. Tikslui pasiekti sprendžiami šie uždaviniai:
• Pateikti mūsų naujos prekės idėją ir detalų jos aprašymą;
• Atlikti esamos rinkos analizę;
• Atlikti segmentavimą ir pasirinkti tikslinę rinką;
• Išanalizuoti esamus konkurentus ir įvertinti jų įtaką mūsų įmonei;
• Atlikti SSGG analizę;
• Atlikti prekės pozicionavimą;
• Suformuluoti mūsų įmonės marketingo sprendimus.
Išsami analizė leis mums įvertinti mūsų produkto galimybes rinkoje, įvertinti konkurentų įtaką bei pažvelgti į kitus svarbius dalykus, kurie būtini norint įvesti mūsų prekę į rinką.
Darbe naudosimės Lietuvos statistikos departamento duomenimis, informacija iš interneto bei kita svarbia ir reikalinga darbui literatūra.
1. NAUJO PRODUKTO IDĖJOS APRAŠYMAS
1.1. Naujo produkto...
Šį darbą sudaro 10576 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!