Pavyzdžiai

Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis

10   (1 atsiliepimai)
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 1 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 2 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 3 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 4 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 5 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 6 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 7 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 8 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 9 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 10 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 11 puslapis
Tyrimo planas: transporto ir ryšių sektorių paslaugų poreikis 12 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

LIETUVOS ŽEMĖS ŪKIO UNIVERSITETAS EKONOMIKOS IR VADYBOS FAKULTETAS ADMINISTRAVIMO IR KAIMO PLĖTROS KATEDRA Simas Ambrazas Irina Boculo Monika Murauskaitė Sandra Stasiulevičiūtė Judita Valančiūtė Kaimo plėtros administravimo programos dieninių studijų 4 kurso 4 grupės studentai POREIKIO TRANSPORTO IR RYŠIŲ SEKTORIŲ TEIKIAMOMS PASLAUGOMS TYRIMO PLANAS IR JO IŠTEKLIAI Akademija, 2008 1. TRANSPORTO IR RYŠIŲ SEKTORIŲ POREIKIO VERTINIMO REIKALINGUMO PAGRINDIMAS Transportas, transportavimas – žmonių ar prekių perkėlimas iš vienos vietos į kitą. Žodis kilęs iš lotyniškų žodžių trans (per, skersai) ir portare (nešti, gabenti). (Vikipedija. Laisvoji enciklopedija. Transportas) Viešasis transportas yra modernus asmenų pervežimo būdas, kai naudojamos transporto priemonės, galinčios pervežti didelį kiekį žmonių per trumpą laiką. Už viešojo transporto paslaugas paprastai mokama perkant atitinkamą vienkartinį ar daugkartinį (savaitei, mėnesiui, metams) bilietą. (Vikipedija. Laisvoji enciklopedija. Transportas) Transporto poreikio augimas jaučiamas visoje šalyje, tiek kaime, tiek mieste. Galėtume pabrėžti tai, jog mieste iš taško A į tašką B patekti yra žymiai lengviau, nes viešasis transportas ten kursuoja nuolatos. Kaimo žmonės turi taikytis prie autobusų, kurie važiuoja du kartus per dieną, tai tikrai nėra patogu, nei pensinio amžiaus žmogui, nei jaunimui, važiuojančiam į mokyklas, nei darbingo amžiaus žmonėms skubantiems į darbus ir iš jų. Kai kurie kaimo gyventojai lieka atskirti nuo seniūnijų centrų ar didesnių miestų. Labai svarbu, jog viešojo tarnsporto grafikas būtų sudarytas apgalvotai, viešasis transportas turi kursuoti tinkamu laiku, kad kaimo gyventojai galėtų atvykti į seniūnijų ar rajonų centrus, ne po pietų, kada nei mokesčių nebegali susimokėti, nei į ambulatoriją nueiti, nes niekas nebedirba, bet tokiu laiku, kad spėtų sutvarkyti visus savo reikalus. Rajonų pakraščiuose išsimėtę seni kaimai liko atskirti nuo pasaulio. Kaip pavyzdį galime pateikti Panevėžio parko nelogiškai pakoreguotą maršrutą, kuris sukelia daug problemų, net penkių kaimų gyventojai nebeturi jokios galimybės nei nuvažiuoti pas gydytojus, nei į paštą susimokėti mokesčių. Vienintelis būdas kaimo žmonėms pasiekti už 9 kilometrų esantį seniūnijos centrą – mokėti 10-15 litų mašiną turinčiam kaimynui. Šią žinią kaimo gyventojai sutiko su ašaromis akyse, tai parodo, jog transportas kaime yra tikrai labai svarbus klausimas, viešasis tarnsportas savo buvimu palengvina kaimo gyventojų kasdienybę, o nebuvimu – sukelia daugybę sunkumų. (remiantis www.delfi.lt) Net ir šiais, išvystytos infrastruktūros, laikais dar galima rasti tokių kaimų kuriuose viešuoju transportu net nekvepia ir žmonės yra priversti dešimtis kilometrų įveikti pėsčiomis iki artimiausios autobusų, traukinių stotelės. Didžiausia problema tai yra mažiesiems kaimo gyventojams, kurie skuba į mokyklas, ypač tai aktualu pasidaro žiemą, kai per darganą vaikai turi pesčiomis įveikti netrumpą kelią iki mokyklos arba iki artimiausios autobusų stotelės. Savaime suprantama, kad tai nėra vien šalčio problema, taip pat galime išskirti ir kitas problemas, tokias, kaip apiplėšimo galimybes, eismo įvykio galimybes, nesaugiai einant kelkraščiu, ir kitas galimas nelaimes. Turbūt miestiečiui yra sunku suprasti koks didelis viešojo transporto poreikis yra kaime, bet faktai kalba patys už save. Taip pat kaimo žmonės niekaip negalėtų išsiversti be komunikacinių priemonių, tokių kaip, telefonas, kompiuteris ir pan. Sunku patikėti, kad dar gali būti tokių civilazicijos pamirštų kaimų, kuriuose nėra net telefono linijos, bet jų yra. Telefonas (gr. k. tele – toli ir phone – balsas) – telekomunikacijos įrenginys, elektriniais signalais perduodantis balsą. (Vikipedija. Laisvoji enciklopedija. Telefonas) Internetas (angl. internet) - pasaulinis kompiuterių tinklas, jungiantis visuotinius ir vietinius kompiuterių tinklus. (Vikipedija. Laisvoji enciklopedija.Internetas) Mieste žmonės nebeįsivaizduoja savo gyvenimo be mobilaus telefono ar kompiuterio, o kaimo žmogus, ypač senesnio amžiaus, retai jo pasigenda. Tačiau niekas nepaneigs, jog telefonas yra būtinas kiekvienuose namuose, ypač tada, kai reikia prisišaukti pagalbą ištikus nelaimei, turint namie telefoną tai galima padaryti kur kas greičiau. Kalbant apie kompiuterį, tai - populiariau tarp jaunimo, pagyvenęs kaimo žmogus, nesupranta visų kompiuterio ir interneto teikiamų privalumų. Bet tai yra nepakeičiamas daiktas bendraujant su giminaičiais, draugais visame pasaulyje. Taip pat internetas yra ta vieta, kurioje galima rasti visą reikiamą informaciją. Bet toli gražu ne visi kaimo gyventojai tą supranta, yra ir tokių, kurie nusiteikę labai skeptiškai, tačiau tenka pripažinti, jog vis daugiau kaime gyvenančių žmonių rodo norą išmokti dirbti kompiuteriu ir naudotis interneto teikiamomis galimybėmis. Tai rodo didžiulį poreikį, norą tobulėti ir įrodyti, jog kaimas nėra atsilikusi, inovacijų nepaliesta teritorija. Aptarus transporto ir ryšių poreikį kaimo vietovėje, tampa aišku, jog šių poreikių vertinimo reikalingumas, N kaimo vietovėje yra labaisvarbus. Svarbu, įvertinus visas aplinkybes, finansinius, fizinius išteklius nustatyti ar pakankamai yra išplėtotas transportas ir ryšiai šiame kaime. Atsižvelgus į kaimo gyventojų sudėtį (2200 gyventojų, iš jų 35 proc. pensinio amžiaus, 15proc. – jaunimo, likusi dalis – darbingo amžiaus gyventojai) galimą teigti, jog transporto ir ryšių sektoriaus poreikis yra labai aktuali problema, nes net trečdalis gyventojų yra pensinio amžiaus, kuriems kažkaip reikia pasiekti poliklinikas, nuvykti į paštą, sumokėti mokesčius, ligos, nelaimės atveju išsikviesti pagalbos. Net 50 proc. visų gyventojų yra darbingo amžiaus žmonės, ne visi gali susirasti darbą arti namų, daugelis gyventojų važiuoja į kitus miestus, tad turbūt tai ir yra didžioji dalis žmonių, kurie naudojasi transportu ir komunikaciniais ryšiais ir kuriems ši problema yra labai aktuali. Transporto ir ryšių sektorių poreikių vertinimo reikalingumo pagrindimas – būtinas, norint objektyviai įvertinti šių sektorių poreikį, nes ne visuomet paklausa atitinka pasiūlą, ir atvirkščiai. Išanalizavus gyventojų demografinę sudėtį, galima teigti jog, šis tyrimas yra reikalingas, taip pat galima daryti prielaidą, jog ir transporto, bei ryšių sektorių poreikis taip pat bus didelis. Transporto ir ryšių sektorių poreikių tyrimo lygio nustatymas – tyrimas bus taikomas visai šio kaimo bendruomenei, nes tai yra vienodai aktualu visiems. Tyrimo instrumentarijus Tyrimo tikslas. Išsiaiškinti transporto ir ryšių sektorių teikiamų paslaugų poreikį N kaimo gyventojams. Tyrimo uždaviniai: 1. Sudaryti anketą. 2. Apklausti N kaimo gyventojus. 3. Sudaryti N kaimo bendruomenės transporto ir ryšių sektorių, teikiamų paslaugų poreikių tyrimo planą. Tyrimo objektas. Transporto ir ryšių sektorių teikiamos paslaugos. Tyrimo probleminiai klausimai. Išvystytos infrastruktūros laikais kaikuriuose vietovėse, nėra viešojo transporto ir ryšių. Tyrimo sąlygos. N kaimo vietovėje gyvena 2200 gyventojų, iš jų 35 proc. sudaro pensinio amžiaus, 15 proc. – jaunimo, likusi dalis – darbingo amžiaus gyventojai. Imties dydžio nustatymas. Kai populiacijos dydis žinomas, imties dydžiui nustatyti galima taikyti šią formulę (Schwarze, 1993): N – populiacijos dydis; Reikšmė 1,96 atitinka standartizuoto normaliojo skirstinio 95 proc. pasikliovimo lygmenį; p – numatoma įvykio baigmės tikimybė, kad nagrinėjamas požymis pasireikš tiriamoje populiacijoje ( dažniausiai imama blogiausio varianto tikimybė – požymis būdingas pusei t.y. 50 proc. populiacijos, ir pasirenkama p=0,5); q – tikimybė, kad nagrinėjamas požymis nepasireikš tiriamoje populiacijoje (q=1);  - pageidautinas tikslumas, dažniausiai 0,05. (http://tbilev.home.mruni.lt/wp-content/uploads/2008/04/statistika_7.ppt) Tiriamosios grupės. Visi šio kaimo gyventojai Informacijos rinkimo būdai. 1. Antrinių duomenų analizė. 2. Anketinė apklausa Tyrimo metodika. Šiam darbui atlikti bus panaudotas socialiniuose moksluose plačiai paplitęs tyrimo metodas - apklausa. Moksliniams darbams atlikti yra išskiriamos šios apklausos rūšys: anketinė apklausa, interviu, anketinė apklausa paštu, telefoninė apklausa, apklausa per masines komunikacijos priemones ir kt. Iš visų išvardintų apklausos rūšių buvo pasirinkta anketinė apklausa. Šis anketinis apklausos būdas pasirinktas todėl, kad anketinei apklausai būdingos tokios savybės, kaip aiškumas, nedviprasmiškumas ir patikimumas. Kartu anketinė apklausa skatina respondento norą bendradarbiauti, kuo teisingiau atsakinėti. Kuriant anketą buvo atsižvelgiama į tai, kad sukurti anketinės apklausos klausimai būtų aiškūs, suprantami ir beveik visi klausimai būtų uždari. Anketoje buvo suformuluota 20 klausimų, nes ilga anketa tiriamąjį atbaido, nėra noro atidžiai ją skaityti, todėl galimi paviršutiniški atsakymai. (Kardelis, 2002). Tyrimo organizavimo etapai ir veiksmai. Duomenis iš gyventojų sužinosime apklausę 569 bendruomenės narius, pateikdami kiekvienam jų atskirą anketą. Užpildytų anketų duomenis apdorosime Excel programa. Aprašysime gautus rezultatus tyrimo suvestinėje. Gautus duomenis pateiksime grafiškai, iliustruotai ir lentelių pagalba. Su tyrimo rezultatais supažindinsime N kaimo vietovės gyventojus suorganizavę bendruomenės susirinkimą. Stengsimės diskutuoti pagrindiniais klausimais bei gautais rezultatais. Darbo finansines sąnaudos. ANKETA Šia anketa siekiama išsiaiškinti kokios transporto ir ryšių sektorių paslaugos yra teikiamos N kaimo vietovėje, kokia jų kokybė, atskleisti gyventojų požiūrį į teikiamas paslaugas. 1. Jūs esate: • Moteris • Vyras 2. Jūsų amžius • Iki 18 • 18-29 • 30-44 • 45-59 • 60 ir daugiau m. 3. Jūsų užsiėmimas? • Moksleivis • Studentas • Dirbantysis • Pensininkas 4. Kokia transporto rūšimi dažniausiai keliaujate? ◦ Autobusu ◦ Taksi ◦ Maršrutiniu taksi ◦ Nuosavu automobiliu ◦ Draugo/pažįstamo automobiliu ◦ Pėsčiomis ◦ Dviračiu ◦ Motociklu ◦ Kita______________________________________________________ 5. Ar dažnai tenka naudotis viešojo transporto paslaugomis? • Kelis kartus per dieną • Kelis kartus per savaitę • Kelis kartus per mėnesį • Viešojo transporto paslaugomis nesinaudojate • Kita______________________________________________________ 6. Viešojo transporto paslaugomis naudojatės, kai reikia nuvykti: • Į darbą • Į mokymosi įstaigą • Apsipirkti • Kita______________________________________________________ 7. Ar esate patenkinti viešojo transporto paslaugų teikimu? • Visiškai patenkintas • Patenkintas • Nepatenkintas • Visiškai nepatenkintas 8. Ar jus tenkina esamas viešojo transporto tvarkaraštis? • Taip • Ne 9. Ar viešasis transportas atvyksta laiku? (kaip numatyta tvarkaraštyje) • Visuomet atvyksta laiku • Beveik visada • Dažnai neatvyksta numatytu laiku • Visuomet neatvyksta numatytu laiku 10. Ar dažnai naudojantis visuomeniniu transportu, tenka susidurti su žmonių spūstimi? • Labai dažnai • Dažnai • Beveik netenka • Visuomet susiduriate su žmonių spūstimi 11. Ar jus tenkina viešojo transporto techninė būklė? • Taip • Ne • Kita______________________________________________________ 12. Ar viešojo transporto vairuotojai tinkamai atlieka savo darbą? • Taip • Ne • Kita______________________________________________________ 13. Ar jus tenkina viešojo transporto įkainiai? • Visiškai tenkina • Tenkina • Nelabai tenkina • Visiškai tenkina 14. Kokiomis ryšių sektoriaus paslaugomis naudojatės? • Kompiuteriu • Telefonu • Internetu • Kita______________________________________________________ 15. Kur naudojatės telefonu: • Turite laidinį telefoną namuose • Turite mobiliojo ryšio telefoną • Naudojatės viešuoju telefonu 16. Ar dažnai prisireikia paskambinti? • 1 – 2 kartus per dieną • 3 – ir daugiau kartų per dieną • 1 – 2 kartus per savaitę • 1 – 2 kartus per mėnesį • Kita______________________________________________________ 17. Ar visuomet prireikus galite pasinaudoti telefonu? • Taip visuomet • Dažniausiai taip • Dažniausiai ne 18. Ar gera telefono ryšio kokybė? • Taip • Ne • Kartais 19. Kur dažniausiai naudojatės kompiuteriu? • Namuose • Bibliotekoje • Pas draugus • Interneto svetainėse 20. Ar visuomet prireikus turite galimybę pasinaudoti kompiuteriu ir internetu? • Taip • Ne • Galite pasinaudoti tik kompiuteriu 21. Ar dažnai naudojatės internetu? • Dažnai • Kartais • Nesinaudoju 22. Kokiu tikslu dažniausiai naudojate kompiuterį ir internetą? • Darbui • Mokslams • Žaidimams • Kita______________________________________________________ 23. Ar esate patenkinti jūsų miestelyje, kompiuterinių teikiamomis paslaugomis? Jų kokybe? • Taip • Ne Kas sukelia problemų? • 24. Ar esate patenkinti kompiuterinėse teikiamų paslaugų įkainiais? • Taip • Ne Ačiū už atsakymus. LITERATŪRA 1. KARDELIS K. 2002. Mokslinių tyrimų metodologija ir metodai. Kaunas. 2. Schwarze 1993.

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1697 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (1697 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos pavyzdys
  • 12 psl., (1697 ž.)
  • Word failas 90 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pavyzdį
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt