Paslaugų sfera yra perspektyvi ir sparčiai besivystanti. Ji apima plačią veiklos sritį: nuo prekybos ir transporto iki finansavimo, draudimo, įvairaus tarpininkavimo. Tuo tarpu pervežimo paslaugos (tiek oru, vandeniu ar sausuma) yra viena seniausių teikiamų paslaugų rūšių pasaulyje, ši sritis kiekvieną dieną modernėja, iškyla naujos problemos bei klausimai. Todėl šių paslaugų teikėjai daro viską, kad aukščiausia teikiamų paslaugų kokybe pelnytų klientų ir partnerių pasitikėjimą.
Transportavimo paslaugų teikėjams yra labai svarbu žinoti vartotojo poreikius. Atsižvelgdamas į tai teikėjas galės sėkmingai plėsti savo veiklą bei konkuruoti rinkoje. Šiame darbe aptariame krovinių gabenimo paslaugų Lietuvoje ypatumus vartotojo aspektu.
1. Apžvelgti paslaugų teikimo teorinius aspektus bei susieti juos su transportavimo paslaugomis.
2. Anketuojant ištirti ir įvertinti krovinių gabenimo paslaugų vartotojų požiūrį į šias paslaugas.
3. Įvertinti konkurencingos krovinių gabenimo įmonės bruožus vartotojo požiūriu.
Metodai:
1) Literatūros apžvalga.
2) Anketinė apklausa.
Visą darbą sudaro trys skyriai, įvadas, išvados, literatūra, priedai. Darbo apimtis 35 puslapiai.
1. Paslaugų teikimo teoriniai aspektai
1.1. Paslaugų veiklos samprata: paslaugų esmė, savybės, paslaugų teikimo ypatumai
Paslaugos laikomos paslaugų ekonomikos preke: nauju produktyvumo šaltiniu, prekių bei gamybos sistemos ir pirkėjų ryšių organizavimu. Vartotojams siūlomos paslaugos gali būti svarbiausias paslaugų ekonomikos šaltinis (Vitkienė E. Klaipėda, 2004. p. 24). Paslauga suvokiama subjektyviai, kadangi apibrėžti paslaugą yra gana sudėtinga. Reikėtų pabrėžti tai, jog paslauga yra nematerialus daiktas, todėl jos teikimas ir vartojimas yra glaudžiai susiję vienas su kitu.
Esminis paslaugos ir prekės skirtumas yra tas, kad paslauga tuo pačiu metu yra ir veikla, ir rezultatas, todėl paslaugą apibūdinti yra gana sudėtinga.
Taigi, paslauga gali būti apibrėžiama kaip (Vitkienė E. Klaipėda, 2004, p. 24):
• Veikla, nauda ar pasitenkinimas, kuris teikiamas parduoti kartu su prekėmis.
• Parduoti siūloma veikla, kai perkama nauda ir pasitenkinimas, o ne konkretus daiktas.
• Veikla ar nauda, kada viena pusė kitai pusei gali pasiūlyti tai, kas paprastai yra neapčiuopiama ir nėra nuosavybės pardavimo rezultatas.
Svarbiausias paslaugos bruožas yra tas, jog paslaugą gali nusipirkti, nors ji yra neapčiuopiama. Esminis paslaugos...
Šį darbą sudaro 8616 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!