Šiame darbe išnagrinėsiu paslaugų esmę, jų klasifikavimą ir konkrečiai išnagrinėsiu turizmo ir kelionių paslaugą : motelio “Linas” esančio Alytuje teikiamas paslaugas, marketingo situaciją, strategijos formavimą .
Paslaugos (angl. services) – tai kokia nors nemateriali ekonomikos veikla, kuri tiesiogiai arba netiesiogiai prisideda prie žmonių poreikių tenkinimo; tai pardavimo objektu laikoma veikla, kuri gali suteikti naudą, malonumą,patenkinti poreikius.
Paslaugos yra panašios i prekes tuo, kad yra parduodamos, turi vertę, kainą, kokybę, blogiau ar geriau tenkina vartotojų poreikius.Yra savybių kurios skiriasi nuo prekių tai: paslaugų produkcija – neapčiuopiamos prekės ir nesuvokiamos kaip materialus dalykas, lengvas nustatymo parametras.Yra suteikimo trukmė. Dėl šių skirtumų, paslaugos negali būti vienu laiku kuriamos, o vartojamos kitu, kaupiamos bei sandėliuojamos. Šiuo metu, marketingo atlikimo metu nėra vieningos paslaugų klasifikavimo sistemos, todėl jas vadinsime unikaliomis, nes priklauso nuo konkretaus vartotojų poreikių.
Motelio “Linas” pasirinkta veikla – tai viešbučio ir poilsio paslaugos.
Teikdama, šias paslaugas firma siekia patenkinti visus savo kliento poreikius. Firmos misija – “klientui suteikti galimybę gauti aukščiausio lygio servisą...” Siekia efektyviausio bendravimo su savo klientais , kad galėtų pastoviai gerinti paslaugų kokybę. Ji stengsis ir toliau pilnai realizuoti klientų ir savo tikslus.
• Paslaugoms būdingas aukštas neapibrėžtumo lygis, lemiantis tam tikras problemas pateikiant jas rinkai.
Dėl teikiamų paslaugų įvairovės iki šiol nėra nusistovėjusio paslaugų apibrėžimo. Dalis paslaugų specialistų apskritai nediskutuoja šia tema ir tiria konkrečias paslaugas, kiti formuluoja apibrėžimą priklausomai nuo tikslo, akcentuodami vieną ar kitą paslaugos savybę (neapčiuopiamumą, nekaupiamumą, neatskiriamumą, nevienodumą).
Paslaugų sferos formavimosi procesui svarbūs veiksniai:
• Ekonomika (ekonominė plėtra, ūkio struktūra, pragyvenimo lygis);
• Visuomenė (gyventojų struktūra, gyventojų požiūris į paslaugų vartojimą, elgsenos, kultūros ypatumai);
• Mokslo ir technikos pažanga (naujovių diegimas aptarnavimo sferoje, gamyboje);
• Konkurentai (konkurencija vidaus paslaugų rinkoje, konkurencija užsienio rinkose, konkurencija kaimyninių šalių rinkose);
• Įstatymai (verslo įstatymai šalyje, darbo įstatymai);
• Ištekliai (kapitalo rinka, darbo rinka šalyje).
Paslaugų savybės
Paprastai apibrėžimuose akcentuojama viena ar kelios paslaugų savybės, kurias kai kurie autoriai laiko universaliomis. Paprastai tokiomis...
Šį darbą sudaro 4230 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!