Susisiekimo infrastruktūra – viena integruočiausių į Europos rinką Lietuvos ekonomikos šakų. Todėl transporto infrastruktūros plėtojimas ir modernizavimas yra viena svarbiausių ir prioritetinių ūkio vystymo šakų bei ekonomikos pažangą užtikrinančių priemonių. Lietuvai tapus ES nare, susidarė palankios sąlygos konkurencijai, verslo kontaktų, keleivių ir krovinių pervežimų plėtrai.
Bendras transporto priemonių srautas Lietuvos keliose žymiai išaugo nuo tada, kai Lietuva įstojo į Europos Sąjungą, „atsidarius“ ES vidinių sienų pasienio punktams. Todėl būtina gerinti šių kelių techninius parametrus.
Atomobilių kelių rekonstrukcijos darbų pagrindinis tikslas – pagerinti transporto eismo, pakeičiant pagrindinius kelio parametrus visame rekonstruojamame ruože.
Kelio rekonstrukcija atliekama, kai padidėja eismo intensyvumas, ypač krovininio, ir dėl to mažėja važiavimo greitis, daugėja avarijų, blogėja eismo sąlygos, deformuojasi kelio danga. Kelio rekonstrukcijos tikslingumas apibūdinamas techniniais ir ekonominiais rodikliais.
Kelio rekonstrukcijos darbų pobūdis ir apimtis priklauso nuo inžinerinių techninių ir ekonominių tyrinėjimų rezultatų, rekonstruojamam keliui taikomų projektavimo sąlygų ir nuo rekonstruojamo kelio techninių normatyvų parametrų atitikimo naujiems parametrams.
Rekonstruojant kelią tobulinamas išilginis bei skersinis profiliai, žemės sankasa bei dangos konstrukcija, stiprinami arba keičiami naujais kelio statiniai, didinami jų gabaritai, laikomoji galia, pertvarkomos vieno lygio sankryžos, statomi kelio ženklai ir nuorodų skydai, sodinami dekoratyviniai želdiniai ir kita.
Tiesiamo kelio statybos pagrindimas turi būti atliekamas pagal KTR 1.01:2008 reikalavimus. Pagrindiniai techniniai sprendiniai, projektuojant kelio trasą, jo plano elementus, išilginius ir skersinius profilius, jų derinius, sankasos elementus, dangos konstrukcijas ir sankryžas, turi garantuoti kelio patvarumą, pastovumą, eismo saugą bei patogumą ir tenkinti ekonominius bei aplinkosaugos reikalavimus. Visuose projektavimo etapuose reikia atsižvelgti į teritorinio planavimo reikmes pagal Specialiojo planavimo dokumentų rengimo ir tvirtinimo bendrąsias taisykles ir esminius statinio reikalavimus, nurodytus reglamentuose.
Kelio tiesimo (rekonstravimo) projektiniams sprendiniams pagrįsti reikia atlikti inžinerinius geodezinius, geologinius, hidrologinius ir specialius esamos dangos konstrukcijos tyrimus. Tyrimai turi būti atliekami:
• kelio tiesimui pagrįsti ir kelio specialiojo plano dokumentams rengti;
• kelio tiesimo (rekonstravimo, taisymo) techniniam ir darbo projektams rengti.
Geodeziniai darbai atliekami pagal reglamento GKTR 2.08.01:2000 reikalavimus....
Šį darbą sudaro 7682 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!