• Tiesioginės veiklos funkcijos (teikia socialinę-edukacinę-metodinę pagalbą vaikams; socialinių-psichologinių įgūdžių formavimas; prevencinė veikla; socialinės-psichologinės paauglių treniruotės). Socialinis pedagogas su klientu bendrauja individualiai, rūpinasi jo užimtumu, pažangumu, lankomumu. Yra įvairios stovyklos, projektai.
Daugiau informacijos apie tai negavau.
Susipažindama su šitomis socialinio pedagogo vykdomomis funkcijomis, aš taip pat mokiausi jas taikyti.
2 užduotis. Individualus darbas su rizikos grupės vaiku X.
Neteko susipažinti su socialinio pedagogo vedamomis rizikos grupės vaikų kortelėmis, ji teigė, kad tai slapta informacija ir ji turi pilną teisę man jų nerodyti.
Bet ji pateikė vieno ugdytinio informaciją, kuris jau šiais mokslo metais yra įtrauktas į rizikos grupės kortelę, tada ėmiau pildyti individualų to ugdytinio lapą. (priedas nr.2).
Taip pat su socialinio pedagogo pagalba užpildžiau šeimos socialinį pasą. (priedas nr.3).
Individualaus darbo su vaiku planas:
Objektas – vaikas, kuriam reikalinga pagalba.
Tikslas (auklėjamasis) – ugdyti mandagaus elgesio įgūdžius, gražią bendravimo kultūrą.
Pamokėlės tipas – individualus pokalbis.
Individualaus pokalbio eiga:
1) Pasiruošimas tam pokalbiui. Pačiai pasiskaityti literatūros bendravimo tema, pasikonsultuoti su mokyklos psichologu.
2) Nuteikimas. Nuteiksiu ugdytinį, kad tai bus individualus pokalbis tarp jo ir manęs, kad pasikalbėsime įvairiais klausimais.
3) Pradžioje papasakosiu jam kas yra bendravimas, jo kultūra, kaip reikia elgtis mokykloje, klasės draugų rate, kaip mandagiai elgtis ir bendrauti su mokytojais.
4) Po to klausinėsiu jį patį, užduosiu keletą klausimų kaip jam sekasi klasėje, ar turi kokių sunkumų, kaip bendrauja su juo namuose tėvai, ar jam nieko netrūksta, koks mokytojų požiūris į jį.
5) Apibendrinimas. Išsiaiškinsiu ar kiek nors ši pamokėlė jam buvo naudinga. Ką naujo sužinojo? Ar suteikiau bent kiek žinių ir pagalbos? Ar dar ateis į kitą susitikimą?
6) Įvertinimas. Įvertinsiu mokinį pagyrimu už pastangas, kad atsakinėjo į klausimus, kad atėjo į susitikimą.
7) Nuteikimas. Nuteiksiu mokinį, kad niekada nebijotų ateiti ir išsipasakoti jį slegiančias bėdas.
8) Atsisveikinimas. Palinkėsiu sėkmės.
Individualaus darbo su rizikos grupės vaiku teigiami pokyčiai: teigiamų pokyčių nebuvo, nes vaikas nenoriai bendravo su manimi, tik atsakinėjo į mano klausimus ir tai darė meluodamas. Antrą...
Šį darbą sudaro 2915 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!