Darbo aktualumas. Darbe aptariamas istorinis įmonės marketingo socialinės atsakomybės koncepcijos atsiradimo aspektas ir svarba tolesniam pasaulio ūkio vystymuisi. Pasinaudojant Jungtinių Tautų bei Europos Komisijos dokumentais ir mokslinių tyrimų, atliktų įmonės marketingo socialinės atsakomybės klausimais, duomenims, analizuojami Lietuvos verslo įmonių pasiekimai ir problemos marketingo socialinės atsakomybės įgyvendinimo srityje. Suformuluotos rekomendacijos bendrų valstybės, visuomenės ir verslo pastangų, kuriant marketingo socialinės atsakomybės ugdymui palankią aplinką, stiprinimui.
Jau nuo septintojo XX amžiaus dešimtmečio užsienio šalių verslo aplinkoje vis dažniau diskutuojama apie įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA), ji palaipsniui tampa kasdiene būtinybe verslo praktikoje. Tai lemia nuolat stiprėjantis suvokimas, jog verslo gyvybingumas, jo sėkmė priklauso ne tik nuo gebėjimo darniai integruotis į aplinką, bet ir socialinės visuomenės nuotaikos jautimo. Todėl siekimas užtikrinti ilgalaikę harmoningą ūkio bei visuomenės plėtrą tampa pirmaeiliu pasaulio tautų vyriausybių, pilietinės visuomenės ir verslo uždaviniu.
Lietuvoje aplinkos apsaugos ir ypač socialinė atsakomybė dar gana neįprasti rūpesčiai verslo atstovams. Didžioji jų dauguma linkę manyti, kad įmonių atsakomybė apsiriboja įstatymų laikymusi, pelno siekimu, mokesčių mokėjimu ir darbo vietų saugumo užtikrinimu. Akivaizdu, kad toks požiūris per siauras pasaulinės globalizacijos kontekste, kuriame visuomenės lūkesčiai verslo atžvilgiu pastebimai pasikeitė. Todėl būtina suvienyti valdžios, visuomenės ir verslo pastangas, kuriant marketingo socialinės atsakomybės ugdymui palankią aplinką.
Darbo tikslas - įvertinti įmonių marketingo socialinės atsakomybės lygį Lietuvoje, identifikuojant pasiekimus ir ugdymą stabdančius veiksnius.
4. įvertinti Lietuvos verslo įmonių pasiekimus ir problemas marketingo socialinės atsakomybės įgyvendinimo srityje.
5. verslo socialinės savireguliacijos sistema Lietuvoje.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir Jungtinių Tautų bei Europos Komisijos
dokumentų analizė, analizuojama tema atliktų mokslinių tyrimų duomenų analizė istorinis ĮSA atsiradimo kontekstas.
1.Įmonių socialinės atsakomybės marketingo teoriniai aspektai
1.1.Įmonių marketingo socialinės atsakomybės samprata
1999 m. Pasaulio ekonomikos forumo metu Jungtinių Tautų generalinis sekretorius K. Annan pirmą kartą pristatė Pasaulinio susitarimo idėją. Jis pakvietė verslo lyderius jungtis prie iniciatyvos, kuri vienytų veikti kartu verslo įmones bei organizacijas, Jungtinių Tautų organizaciją (JTO) ir pilietinę visuomenę, remiantis dešimt universalių principų žmogaus...
Šį darbą sudaro 13916 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!