Kursiniai darbai

Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu

9.6   (2 atsiliepimai)
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 1 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 2 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 3 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 4 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 5 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 6 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 7 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 8 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 9 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 10 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 11 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 12 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 13 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 14 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 15 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 16 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 17 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 18 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 19 puslapis
Socialiai atsakingas marketingas įmonės pavyzdžiu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo aktualumas. Darbe aptariamas istorinis įmonės marketingo socialinės atsakomybės koncepcijos atsiradimo aspektas ir svarba tolesniam pasaulio ūkio vystymuisi. Pasinaudojant Jungtinių Tautų bei Europos Komisijos dokumentais ir mokslinių tyrimų, atliktų įmonės marketingo socialinės atsakomybės klausimais, duomenims, analizuojami Lietuvos verslo įmonių pasiekimai ir problemos marketingo socialinės atsakomybės įgyvendinimo srityje. Suformuluotos rekomendacijos bendrų valstybės, visuomenės ir verslo pastangų, kuriant marketingo socialinės atsakomybės ugdymui palankią aplinką, stiprinimui.
Jau nuo septintojo XX amžiaus dešimtmečio užsienio šalių verslo aplinkoje vis dažniau diskutuojama apie įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA), ji palaipsniui tampa kasdiene būtinybe verslo praktikoje. Tai lemia nuolat stiprėjantis suvokimas, jog verslo gyvybingumas, jo sėkmė priklauso ne tik nuo gebėjimo darniai integruotis į aplinką, bet ir socialinės visuomenės nuotaikos jautimo. Todėl siekimas užtikrinti ilgalaikę harmoningą ūkio bei visuomenės plėtrą tampa pirmaeiliu pasaulio tautų vyriausybių, pilietinės visuomenės ir verslo uždaviniu.
Lietuvoje aplinkos apsaugos ir ypač socialinė atsakomybė dar gana neįprasti rūpesčiai verslo atstovams. Didžioji jų dauguma linkę manyti, kad įmonių atsakomybė apsiriboja įstatymų laikymusi, pelno siekimu, mokesčių mokėjimu ir darbo vietų saugumo užtikrinimu. Akivaizdu, kad toks požiūris per siauras pasaulinės globalizacijos kontekste, kuriame visuomenės lūkesčiai verslo atžvilgiu pastebimai pasikeitė. Todėl būtina suvienyti valdžios, visuomenės ir verslo pastangas, kuriant marketingo socialinės atsakomybės ugdymui palankią aplinką.
Darbo tikslas - įvertinti įmonių marketingo socialinės atsakomybės lygį Lietuvoje, identifikuojant pasiekimus ir ugdymą stabdančius veiksnius.
4. įvertinti Lietuvos verslo įmonių pasiekimus ir problemas marketingo socialinės atsakomybės įgyvendinimo srityje.
5. verslo socialinės savireguliacijos sistema Lietuvoje.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir Jungtinių Tautų bei Europos Komisijos
dokumentų analizė, analizuojama tema atliktų mokslinių tyrimų duomenų analizė istorinis ĮSA atsiradimo kontekstas.
1.Įmonių socialinės atsakomybės marketingo teoriniai aspektai
1.1.Įmonių marketingo socialinės atsakomybės samprata
1999 m. Pasaulio ekonomikos forumo metu Jungtinių Tautų generalinis sekretorius K. Annan pirmą kartą pristatė Pasaulinio susitarimo idėją. Jis pakvietė verslo lyderius jungtis prie iniciatyvos, kuri vienytų veikti kartu verslo įmones bei organizacijas, Jungtinių Tautų organizaciją (JTO) ir pilietinę visuomenę, remiantis dešimt universalių principų žmogaus...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 13916 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Įmonių socialinės atsakomybės marketingo teoriniai aspektai 3
  • 1.1.Įmonių marketingo socialinės atsakomybės samprata 3
  • 1.2.Lietuvos verslo įmonių pasiekimai ir problemas marketingo socialinės atsakomybės įgyvendinimo srityje 6
  • 1.2.1. Valstybės pozicijos ĮSA klausimais problemos 7
  • 1.2.2. ĮSA ir prekinio ženklo įtaka įmonės verslo plėtojimui bei prekių pardavimams 8
  • 1.3.Lietuvos įmonių marketingo pasiekimai ir problemos socialinės atsakomybės įgyvendinimo srityje 11
  • 2.Socialiai atsakingos įmonės marketingas ir jo įtaka prekių pasirinkimui 12
  • 2.1.Įmonių socialinės atsakomybės verslo pobūdis 13
  • 2.2.Įmonių socialinės atsakomybės situacija Lietuvoje 17
  • 2.3.Įmonių marketingo socialinės atsakomybės pokyčiai ekonominės krizės sąlygomis Lietuvoje 20
  • 2.3.1.Įmonių socialinė atsakomybė tarptautinių kompanijų veikloje 23
  • 2.3.2.Įmonių socialinio marketingo suvokimo tyrimas 31
  • Išvados 37
  • Literatūra 38

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (13916 ž.)
Darbo duomenys
  • Marketingo kursinis darbas
  • 40 psl., (13916 ž.)
  • Word failas 312 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt