1. Skrydžių valdymo vaidmuo skrydžių saugos požiūriu.
krydžių valdymo sistema- platus žmonių ir įrenginių tinklas, kuris užtikrina saugų komercinių ir privačių lėktuvų skrydį. Skrydžių vadovai koordinuo- ja oro transporto judėjimą ir užtikrina saugų atstumą tarp oro erdvėje esančių lėktuvų.
1.1 Skrydžio vadovo pagrindinė užduotis.
krydžių vadovo pagrindinė užduotis- saugumas, tačiau skrydžių vadovas taip pat turi efektyviai vadovauti lėktuvų įgulai, kad sumažintų skrydžių vėlavimo galimybę iki minimumo. Kai kurie kontroliuoja oro uosto judėjimą, kiti kontroliuoja skrydžius tarp oro uostų. Lietuvoje Vilniaus oro uoste visą darbą atlieka tie patys žmonės, kadangi Vilniaus oro uostas nėra didelis.
Skrydžių vadovas turi stebėti ir lėktuvus, keliaujančius per jų oro uosto oro erdvę. Tokiu atveju jų pagrindinė užduotis- organizuoti saugų orlaivio įėjimą ir išėjimą iš oro uosto teritorijos.
Tačiau svarbiausia skrydžių vadovo užduotis- perspėti pilotus apie oro pasikeitimus, tokius, kaip vėjo poslinkis- staigus vėjo krypties ir greičio pasikeitimas, kuris gali apsunkinti lėktuvo valdymą tūpiant arba skrydžio metu.
1.2 Skrydžių teritorija. Miestai, valdantys skrydžius.
iame kursiniame darbe norėčiau išnagrinėti Lietuvos meteorologinės informacijos tiekimo tvarką, informacijos tiekėjus ir vartotojus.
Meteorologinės informacijos tiekėjai Lietuvoje yra Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos(Lietuvos HMT) ir UAB „Šiaulių aerouostas“.
Meteorologinės informacijos aviacinėms reikmėms vartotojai yra VĮ „Oro navigacija“, valtybės įmonių Vilniaus tarptautinio oro uosto, Kauno aeruosto, Palangos tarptautinio oro uosto, UAB Šiaulių aerouosto bei aviakompanijų struktūrų padaliniai ir tarnybos, aeroklubai ir kiti.
Specialiuosius pranešimus, gautus iš orlaivių įgulų, VĮ „Oro navigacija“ Regiono skrydžių valdymo centras ir Vilniaus aerodromo, Kauno, Palangos ir Šiaulių skrydžių valdymo centrų skrydžių vadovai turi nedelsdami perduoti Lietuvos hidrometeorologijos tarnybos Aviacinės meteorologijos stotims bei UAB Šiaulių aerouosto Meteorologijos tarnybai tiesioginio kalbinio ryšio priemonėmis. VĮ „Oro navigacija“ tarnybos turi informuoti Lietuvos hidrometeorologijos centrą, Kauno bei Palangos aviacinės meteorologijos stotis apie paros skraidymų planą bei papildomad paraiškas skrydžiams.
METEOROLOGINĖS INFORMACIJOS TEIKIMO PERIODIŠKUMAS.
Meteorologinės informacijos
Tiekėjas
Rūšys
Vartotojas
Ryšio priemonė
Periodiškumas
1
2
3
4
5
Lietuvos HMT
Meteorologinė informacija
Civilinės aviacijos administracija
Raštu, telefonu, faksu
Pagal užklausą
METAR ir MET REPORT pranešimai (su TREND prognizėmis)
VĮ „Oro navigacija“ Vilniaus aerodromo...
Šį darbą sudaro 2694 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!