Prievarta prieš vaikus egzistavo amžiais. Jos supratimas ir vertinimas skyrėsi ir skiriasi priklausomai nuo laikmečio, kultūros ar socialinio – ekonominio lygmens. Pastaruoju metu visuomenėje vis daugiau dėmesio skiriama žiaurumo ir prievartos atvejų skaičiaus didėjimui, prievarta prieš vaikus yra viena aktualiausių šiandienos problemų. Vis dažniau viešumon iškyla, nors tik reti ir atskiri, prievartos prieš vaikus atvejai. Fizinės bausmės ir nepriežiūra yra labiausiai paplitusios smurto formos, neįtraukiamos i jokią statistiką. Todėl drauge su padidėjusiu dėmesiu vaikų prievartai, vis daugiau dėmesio imta skirti ir fizinių bausmių taikymui vaikų auklėjime, kurios mūsų visuomenėje yra laikomos įprasta ir priimtina vaikų auklėjimo strategija. Dauguma tėvų iš visų galimų poveikio priemonių auklėjime pirmenybę teikia būtent fizinėms bausmėms, jas laikydami adekvačia, vaiko nežalojančia auklėjimo priemone. Savo baudžiančio, agresyvaus elgesio tėvai nesieja su savo vaikų agresyvumu, vystymosi ir adaptaciniais sunkumais. Tokia klaidinga visuomenės dalies nuomonė trukdo kurti tokią aplinką vaikams, kokioje jų vystymuisi būtų sudaromos tinkamiausios s ą lygos.
Darbo tikslas: išsiaiškinti, ar vaikai, tėvų baudžiami fizinėmis bausmėmis turi specifinių emocinių, elgesio, bendravimo ypatumų lyginant su vaikais, kurie nėra baudžiami tokiomis bausmėmis. Taip pat, kuo pasižymi vaikai, baudžiami dažnomis fizinėmis bausmėmis, kokias pasekmes jiems turi fizinės bausmės, kiek ir kaip tos pasekmės pasireiškia vaikų elgesyje.
Uždaviniai: nusakyti fizinių bausmių taikymo priežastis, pasekmes įvairaus amžiaus vaikams ir net suaugusiems.
Metodai: literatūros analizė, argumentavimas.
socialinei adaptacijai.
Disciplina, kilusi iš lotynų kalbos žodžio “disciplinare” – mokyti, instruktuoti – yra auklėjimo sistema, kuri ugdo vaiko savikontrolę, elgesio kompetenciją ir kitas savybes, būtinas adekvačiam ir pilnavertiškam funkcionavimui socialinėje sistemoje. Efektyvi disciplinos sistema turi apimti tris pagrindinius elementus, kurių buvimu arba nebuvimu ir vertinamas disciplinos sistemos efektyvumas:
1) atitinkamai organizuotą mokomąją aplinką, kuri charakterizuojama pozityviais ir palaikančiais vaiko-tėvų santykiais;
2) sistemingo mokymo ir auklėjimo sistemą bei
3) nenorimo elgesio mažinimo ar pašalinimo strategiją
Strategijos, kurios turi būti taikomos norint palaikyti discipliną, yra labai įvairios, jų
taikymas ir efektyvumas neretai priklauso nuo to, kokio amžiaus yra...
Šį darbą sudaro 2899 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!