1.remiantis nustatyta vežimų apimtimi ir tr.priemonės panaudojimu pagal tech.gamybos rodiklius apskaičiuojama tr.priemonės rida, randami kiti kiekybiniai rodikliai.
2.nustatoma darbo jėgos, kuro, medž., elektros energijos bei kitų sąnaudų norma, taip pat kiti normatyvai darbo vienetui natūrine ir pinigine išraiška.
3.peržiūrimi visi ekspluatacinių išlaidų staripsniai, pagal kiekvieną duoto staripsnio išlaidų elementą parenkamas atitinkamas skaičiavimo būdas.
1.pagal kiekvieną sąsk straipsnį yra nustatomas reikalingas darbuotojų sk ir darbo užmokesčio fondai; išlaidos kurui; medžiagoms; elektros energinai ir kitos sąnaudos, būtinos nustatytiems pervežimams atlikti.
2.randama bendra ekspluatacijos išlaidų suma, tada ji dalijama iš vežimų apimties ir gaunama vežimų savikaina.
Ekspluatacinės išlaidos, skaičiuojamos pagal sąnaudų straipsnius ir elementus metodas yra plačiai taikomas planuojant ir analizuojant visų tr.firmos padalinių ekspluatacinę veiklą.Skaičiuojant visų vežimų savikainą būtina atsižvelgti ne tik į priklausomas, bet ir į nepriklausomas nuo vežimo apimties išlaidas.
1..paskirstant išlaidas tarp įv. Vežimo rūšių.Pvz.: skaičiuojant konkrečių krovinių transportavimo savikainą, nepriklausomas išlaidas galima rasti proporcingai nuo išlaidų , priklausančių nuo transportavimo apimties.
2.skaičiuojant įv.ekspluatacinių faktorių charakteristikas , nepakitus vežimų apimčiai, nuo eismo nepriklausančios išlaidos laikomos pastoviomis ir absoliučia suma ir vežimų vienetui.
3.pasikeitus vežimų apimčiai nuo eismo nepriklausančios išlaidos laikomos pastoviomis, o jų dydid , tenkantis vežimų vienetui kinta atvirkščiai proporcingai vežimų apimčiai.
4.atliekant techninius ekonominius skaičiavimus pagal kryptis ir maršrutus nuo eismo, nepriklausančias išlaidas galima rasti pagal jų dydį vienam ekspluataciniam kilometrui.
Sudėjus transportavimo, ridos, priklausomas ir nepriklausomas išlaidas, gaunama bendra ekspluatac.išlaidų suma, o tada apskaičiuojama savikaina norimam matavimo vienetui.
Atliekant tech.ekonominius skaičiavimus reikia nepamiršti , kad vieno kokybės rodiklio pokytis gali pakeisti ir kitą rodiklį, pvz.: didėjant transp priemonės greičiui, padidėja krovinių apyvarta ir padidėja transp.priemonių vidutinė paros rida.Sumažinus tuščią ridą, tomis pačiomis sąlygomis padidėja vežimų apimtis.
M faktoriai, lemiantys paslaugų kainą
Kainų sudarymas ne tik techniškai apskaičiuojama f-ją, bet ir sv.atsakingas marketingo tarnybų sprendimas.Tr firmos turi pasirinkti sau rinką ir rasti savo vietą šiame segmente.Taip pat iškelti savo verslo tikslą ir priklausomai nuo to vykdyti kainų politiką.Kuo aiškiau firmos...
Šį darbą sudaro 3173 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!