Reklamos teisiniai santykiai tuo pačiu metu patenka į dviejų skirtingų Lietuvos respublikos konstitucinių straipsnių – į 25 straipsnio ir 46 straipsnio sferą. Norint geriau suprasti tiek vieno, tiek kito straipsnio esmę, svarbą ir ypatybes, naudinga išnagrinėti kiekvieną straipsnį atkirai, suprasti kiekvieno straipsnio veikimą bei nagrinėti jų santykį.
Paaiškinti, kaip reklamos instituto turinys yra interpretuojamas konstitucinėje teisėje.
• paaiškinti reklamos, kaip informacijos rūšies, sampratą
• paaiškinti reklamos, kaip ūkinės veiklos rūšies, sampratą
• aptarti konstitucinio ir įstatyminio reklamos reguliavomo santykį
• aptarti bendrąsias asmens teisių ir laisvių apskritai ir specialiąsias reklamos konkrečiai ribojimo galimybes
• aptarti reklamos draudimo atvejus bei įvertinti jų pagrįstumą
Darbo struktūra
Šiame darbe, analizuojant Konstitucijos 25 straipsnį ir 46 straipsnį, iš pradžių bus stengiamasi aptarti reklamą, kaip atskirų rūšių sampratą, paskui jas palyginti, aptarti reklamos ribojimo galimybes, jų pagrįstumą, pateikti pavyzdžius.
Pirmąjame skyriuje nagrinėjama reklama, kaip informacijos rūšis, reklamos rūšys bei požymiai.
Antrąjame skyriuje apibudinama reklama, kaip ūkinės veiklos rūšis, jos samprata.
Trečiąjame skyriuje nagrinėjamas konstitucinio ir įstatyminio reklamos reguliavimo santykis.
Ketvirtąjame skyriuje aptariamos asmens teisės ir laisvės bei reklamos apribojimai, atsižvelgiant į tas laisves ir teises.
Penktąjame skyriuje nagrinėjami reklamos draudimo atvejai bei stengiamasi įvertinti jų pagrįstumą.
Darbo pabaigoje pateikiamos išvados bei literatūros sąrašas.
Darbo tyrimo metodika
Kursinį darbą nagrinėjau remdamasi teologiniu, loginės analizės, lyginamuoju metodu, naudojausi kitų tyrėjų vertinimais.
Darbo šaltiniai
Darbe remiamasi žymių Lietuvos1 autorių darbais, Lietuvos Respublikos įstatymais2, Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo nutarimais3, taip pat Vilniaus universiteto dėstytojo A.Normanto paskaitose išdėstyta medžiaga4 bei internete pateiktais darbais5.
2. Reklama, kaip informacijos rūšis
2.1 Reklamos sąvoka
Reklama – tai informacija apie paslaugas ar prekes, jų realizavimo formas ir ypatybes, apie organizacijas, įmones ar firmas, kurios gamina ar parduoda tas prekes ar paslaugas. Reklama yra pripažįstama kaip viena iš prekeivio ar gamintojo komunikacijos su vartotoju formų.
Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme pateikiamas toks šios sąvokos apibrėžimas: „Reklama – bet kokia forma ir bet kokiomis priemonėmis skleidžiama informacija, susijusi su asmens komercine – ūkine, finansine ar profesine veikla, skatinanti įsigyti...
Šį darbą sudaro 2618 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!