• Internetinė reklama – sudėtingas informacijos perdavimo elektronika komunikacinis procesas, formuojantis vartotojo sąmonėje tvirtą psichologinę būseną, kad pasiektų ekonominius, kultūrinius, socialinius ir kt. tikslus.
• Interneto svetainė sukuria komunikacijos kanalą su klientais ir partneriais, teikia informaciją ne tik apie įmonę, bet ir apie jos paslaugas ir prekes.
• Pagrindinis interneto svetainės bruožas – neribotas informacijos kiekis.
• Interneto svetainė ne tik skleidžia reklamą, bet ir pati yra reklamuojama, kad nemažėtų jos lankomumas.
• Labai svarbu, kad interneto svetainės pirmas puslapis būtų patrauklus.
• Patartina interneto svetainę dažnai atnaujinti.
Skydeliai
• Skydelio tikslas, kad reklamuojamas produktas, paslauga ar svetainė būtų pastebėta.
• Patartina skydelio turinį atnaujinti kas 7-10 dienų.
• Skydelių rūšys:
• Paprasti
• Animaciniai
• Interaktyvūs
• Iššokantys
Paieškos svetainės ir elektroninis paštas
• Naudinga reklamuotis paieškos svetainės dėl didelio jų lankomumo.
• Interneto svetainės registruojamos paieškos tinklapiuose pagal raktinius žodžius
• Svarbu patekti į pirmąjį svetainių dešimtuką.
• Elektroninis paštas yra:
• Pageidaujamas
• Nepageidaujamas
Susirašinėjimo sąrašai ir diskusijų klubai
• Susirašinėjimo sąrašai - efektyvus reklamos būdas, nes juos dažniausiai sudaro tūkstančiai narių, todėl verta sukurti savo susirašinėjimo sąrašą ir reguliariai paruošti aktualią informaciją, kuri domintų.
• Verslininkams rekomenduojama prisijungti prie diskusijų grupių, susijusių su jų verslu.
Demonstracinė reklama
• Demonstracija – viešas rodymas, kaip veikia tam tikra prekė ar paslauga, norint padaryti poveikį vartotojui ir kartu sukelti impulsą pirkti.
• Ši reklama skleidžiama įvairiose parodose, mugėse, prekių ir madų demonstravimo seansuose, prekių degustavimo, prekių ir paslaugų pristatymo, nemokamų seminarų metu, nemokamų pavyzdžiu dalijimo metu.
Mugės ir parodos
• Mugės dalyviai – įvairių verslo sričių įmonės, siūlančios savo prekes potencialiems pirkėjams.
• Mugėse siekiama užmegzti komercinius kontaktus, sudaryti prekybinius sandorius, parduoti prekes.
• Parodos dalyvio tikslas – plačiai informuoti suinteresuotas šalis ir visuomenę apie įmonę ir joje gaminamas prekes bei teikiamas paslaugas.
• Paroda ir mugės labai panašūs renginiai. Mugė labiau orientuota į pardavimus, o paroda – labiau reklaminio, prestižinio pobūdžio.
Nemokami seminarai ir...
Šį darbą sudaro 672 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!