Referatai

Vitrinų reklama

9.8   (3 atsiliepimai)
Vitrinų reklama 1 puslapis
Vitrinų reklama 2 puslapis
Vitrinų reklama 3 puslapis
Vitrinų reklama 4 puslapis
Vitrinų reklama 5 puslapis
Vitrinų reklama 6 puslapis
Vitrinų reklama 7 puslapis
Vitrinų reklama 8 puslapis
Vitrinų reklama 9 puslapis
Vitrinų reklama 10 puslapis
Vitrinų reklama 11 puslapis
Vitrinų reklama 12 puslapis
Vitrinų reklama 13 puslapis
Vitrinų reklama 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Referatas apie reklamą vitrinose, vizualizacinę reklamą.

Ištrauka

Šiais laikais, kai naujos informacijos nuorodų sistemos sparčiai ir gana agresyviai braunasi į žmogaus gyvenimą, ne viena įmonė ar įstaiga ne tik pageidauja būti žinoma, bet ir stengiasi, kad suinteresuotas asmuo be vargo ją rastų ir lengvai orientuotųsi jos patalpose. Todėl labai svarbi tampa vaizdinė reklama.
Žmogus kas dieną pamato maždaug 500 reklaminių skelbimų.
Mažmeninėje prekyboje po reklaminių skelbimų vitrinos yra svarbiausia reklamos priemonė. Vitrinų tikslas – atkreipti praeivių dėmesį, sužadinti jų smalsumą, sukelti norą užeiti į parduotuvę. Vitrinos atlieka pažintinę ir emocinę funkciją. Vitrina, atitinkamo prekių apipavidalinimo pagalba, informuoja pirkėjus apie prekybos įmonės specifiką, parduodamų prekių pobūdį. Vitrinos įrengiamos parduotuvių languose, jų viduje ir už jų ribos – gatvėse, geležinkelio, autobusų stotyse, prieplaukose, stadionuose, aerouostuose. Tokiais atvejais vitrinose yra ir papildoma informacija – parduotuvių adresai, pardavimo sąlygos ir t.t.
Vitrina parduotuvėje dažnai užima ne tik sienos storį, bet pereina į interjerą arba gatvę. Svarbus aspektas vitrinų reklamoje – prekių komponavimas jose ir derinimas prie išorinio gatvės vaizdo, aplinkos architektūros. Nuo vitrinos kompozicijos priklauso ir jos veiksmingumas.
• kompleksinės vitrinos.
• priekinę,
• vidurinę,
• galinę.
Vieni daiktai išdėstomi arčiau stiklo, kiti – toliau, giliau. Stengiantis patraukti praeivių dėmesį, vitrinoje komponuojama ryški detalė, kuri pirmiausia krinta į akis. Tai gali būti prekė ar kitas dekoratyvinis elementas, kontrastingas, lyginant su fonu ir kitomis prekėmis. Kontrastingumas gali būti pasiekiamas judesių – judanti figūra ar besisukanti plokštuma. Ryškumui padidinti naudojami šviesos kontrastai, spalvoti šviesos pluoštai.
Prekės vitrinoje grupuojamos pagal pagal tam tikrus dekoravimo principus:
• simetrinės ir asimetrinės pusiausvyros,
• ritmo,
• pastovumo,
• linijomis,
• piramidėmis.
Vitrinos paprastai būna įrengtos langų angose parduotuvių languose, jų viduje ir už jų ribos - gatvėse, geležinkelio ir autobusų stotyse, prieplaukose, stadionuose, aerouostuose, pristatytos prie sienos, linijos ar zigzago formos, taip pat atskirai pastatytos įstiklintos dėžės – vitrinos, statomos ant šaligatvių, parduotuvės viduje, po pastato kolonų skliautais. Gali būti naudojama visa parduotuvės fasadinė įstiklinta siena, kur matyti ne tik prekių ekspozicija,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2192 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Turinis2
  • Įžanga.3
  • Vitrinų reklama.4
  • Lauko reklama..6
  • Šviesos reklama9
  • Foto reklama10
  • Šaldymo vitrinos..11
  • Vitrinų apipavidalinimas.13
  • Vitrinų apšvietimas..15
  • Akcentiniai šviestuvai..17
  • Prekių vitrinų, muziejinių eksponatų apšvietimas19
  • Panaudota literatūra..20
Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (2192 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 14 psl., (2192 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Empirinis tyrimas: skelbimai laikraštyje "Alio reklama"

Empirinis tyrimas: skelbimai laikraštyje "Alio reklama" Vadyba
Peržiūrėti darbą

Pardavimų vadyba: reklama, prekių paskirstymas

Pardavimų vadyba: reklama, prekių paskirstymas Vadyba
Peržiūrėti darbą

Reklama internete (5)

Reklama internete (5) Vadyba
Peržiūrėti darbą

Reklama. Reklamos ypatumai ir poveikis visuomenei

Reklama. Reklamos ypatumai ir poveikis visuomenei Vadyba
Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą