Pasirengimas pamokai………….
Pamokos vedimas........................
Galutinis įvertinimas....................
(data, parašas)...............................
Pilietinio ugdymo pamokos, vedamos 2007 gruodžio 12d,
Vilniaus „Minties“ gimnazijoje, 2i klasėje
IŠPLĖSTINIS PLANAS
Tema: PILIETINĖS VISUOMENĖS
VEIKLOS BŪDAI IR FORMOS
IŠPLĖSTINIS PAMOKOS PLANAS
Tema: Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos.
Motyvacija: Mokinius bandoma sudominti, pasakant, kad pilietinė visuomenė yra aplink kiekvieną, kad labai svarbu žinoti, kaip ji veikia, nes ateityje gali to prireikti, norint pasiekti savo tikslus.
Pagrindinis didaktinis tikslas: Supažindinti mokinius su nauja medžiaga ir įtvirtinti naujas žinias.
Pamokos tipas: Mišri pamoka.
Pamokos situacija: Tęsiama ta pati tema
Pamokos tikslai:
MOKOMIEJI:
• Po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokios žmonių grupės veikia, kaip pilietinė visuomenė;
• Po pamokos mokiniai taip pat turėtų žinoti, kaip apibūdinti visas pilietinių organizacijų grupes;
• Po pamokos mokiniai turėtų gebėti nusakyti, kokiais būdais veikia pilietinė visuomenė;
LAVINAMIEJI:
• Po pamokos mokiniai turėtų atskirti skirtingas pilietinės visuomenės grupes.
• Po pamokos mokiniai turėtų rasti skirtumus tarp įvairių pilietinės visuomenės veiklos būdų.
AUKLĖJAMIEJI:
• Po pamokos mokiniai turėtų įvertinti kiekvieno žmogaus dalyvavimo pilietinės visuomeninės veikloje svarbą.
Uždaviniai:
• Prisiminti jau žinomus dalykus, apie pilietinę visuomenę;
• Pateikti mokiniams užduotį, kur jie galėtų pademonstruoti savo turimas žinias apie pilietinę visuomenę;
• Išaiškinti mokiniams naują teorinę medžiagą;
• Pateikti mokiniams medžiagą, kurios vadovėlyje nėra;
• Skatinti mokinių diskusiją jiems pateiktais klausimais;
• Pateikti mokiniams žinių patikrinimo užduotį „Pilietinės visuomenės veiklos grupių panašumai ir skirtumai“;
• Priminti mokiniams apie projekto „Lietuva dešimtoko akimis“ pristatymą.
Mokymo metodai:
• Aiškinimas;
• Darbas porose;
• Diskusija;
• Individuali apklausa.
Mokymo priemonės:
• Teorinė medžiaga;
• Padalomoji medžiaga (teorija, kurios nėra vadovėlyje; užduočių lapai);
• Vadovėlis: Salomėja Bitlieriūtė „Pilietiškumo pagrindai 10 kl.“, 51-52psl
Tarpdalykiniai ryšiai: Įgytos žinios pravers ateityje, kai teks susidurti su valdžios institucijomis ar nevyriausybinėmis organizacijomis. Mokykloje tai pravers bendradarbiaujant su mokytojais, mokyklos vadovybe, norint kažką palenkti į savo pusę.
Vertinimo sistema: pamokoje mokiniai bus vertinami, norint patikrinti, kaip jie suprato ir įsisavino naują medžiagą.
Pamokos dalis
Mokytojos veikla
Mokinių veikla
Organizacinė dalis
Mokytoja ateina iki skambučio, ruošiasi pamokai. Išdalina vadovėlius (mokiniai su vadovėliais dirba tik klasėje, pamokos metu). Bendrauja su klasėje esančiais mokiniais. Nuskambėjus skambučiui su visais pasisveikina, paprašo pasiruošti...
Šį darbą sudaro 1161 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!