Pavyzdžiai

Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos"

10   (1 atsiliepimai)
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 1 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 2 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 3 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 4 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 5 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 6 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 7 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 8 puslapis
Pilietinio ugdymo pamokos išplėstinis planas: "Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos" 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasirengimas pamokai………….
Pamokos vedimas........................
Galutinis įvertinimas....................
(data, parašas)...............................
Pilietinio ugdymo pamokos, vedamos 2007 gruodžio 12d,
Vilniaus „Minties“ gimnazijoje, 2i klasėje
IŠPLĖSTINIS PLANAS
Tema: PILIETINĖS VISUOMENĖS
VEIKLOS BŪDAI IR FORMOS
IŠPLĖSTINIS PAMOKOS PLANAS
Tema: Pilietinės visuomenės veiklos būdai ir formos.
Motyvacija: Mokinius bandoma sudominti, pasakant, kad pilietinė visuomenė yra aplink kiekvieną, kad labai svarbu žinoti, kaip ji veikia, nes ateityje gali to prireikti, norint pasiekti savo tikslus.
Pagrindinis didaktinis tikslas: Supažindinti mokinius su nauja medžiaga ir įtvirtinti naujas žinias.
Pamokos tipas: Mišri pamoka.
Pamokos situacija: Tęsiama ta pati tema
Pamokos tikslai:
MOKOMIEJI:
• Po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kokios žmonių grupės veikia, kaip pilietinė visuomenė;
• Po pamokos mokiniai taip pat turėtų žinoti, kaip apibūdinti visas pilietinių organizacijų grupes;
• Po pamokos mokiniai turėtų gebėti nusakyti, kokiais būdais veikia pilietinė visuomenė;
LAVINAMIEJI:
• Po pamokos mokiniai turėtų atskirti skirtingas pilietinės visuomenės grupes.
• Po pamokos mokiniai turėtų rasti skirtumus tarp įvairių pilietinės visuomenės veiklos būdų.
AUKLĖJAMIEJI:
• Po pamokos mokiniai turėtų įvertinti kiekvieno žmogaus dalyvavimo pilietinės visuomeninės veikloje svarbą.
Uždaviniai:
• Prisiminti jau žinomus dalykus, apie pilietinę visuomenę;
• Pateikti mokiniams užduotį, kur jie galėtų pademonstruoti savo turimas žinias apie pilietinę visuomenę;
• Išaiškinti mokiniams naują teorinę medžiagą;
• Pateikti mokiniams medžiagą, kurios vadovėlyje nėra;
• Skatinti mokinių diskusiją jiems pateiktais klausimais;
• Pateikti mokiniams žinių patikrinimo užduotį „Pilietinės visuomenės veiklos grupių panašumai ir skirtumai“;
• Priminti mokiniams apie projekto „Lietuva dešimtoko akimis“ pristatymą.
Mokymo metodai:
• Aiškinimas;
• Darbas porose;
• Diskusija;
• Individuali apklausa.
Mokymo priemonės:
• Teorinė medžiaga;
• Padalomoji medžiaga (teorija, kurios nėra vadovėlyje; užduočių lapai);
• Vadovėlis: Salomėja Bitlieriūtė „Pilietiškumo pagrindai 10 kl.“, 51-52psl
Tarpdalykiniai ryšiai: Įgytos žinios pravers ateityje, kai teks susidurti su valdžios institucijomis ar nevyriausybinėmis organizacijomis. Mokykloje tai pravers bendradarbiaujant su mokytojais, mokyklos vadovybe, norint kažką palenkti į savo pusę.
Vertinimo sistema: pamokoje mokiniai bus vertinami, norint patikrinti, kaip jie suprato ir įsisavino naują medžiagą.
Pamokos dalis
Mokytojos veikla
Mokinių veikla
Organizacinė dalis
Mokytoja ateina iki skambučio, ruošiasi pamokai. Išdalina vadovėlius (mokiniai su vadovėliais dirba tik klasėje, pamokos metu). Bendrauja su klasėje esančiais mokiniais. Nuskambėjus skambučiui su visais pasisveikina, paprašo pasiruošti...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1161 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
9 psl., (1161 ž.)
Darbo duomenys
  • Pedagogikos pavyzdys
  • 9 psl., (1161 ž.)
  • Word failas 80 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį pavyzdį
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt