LIETUVOS VALSTYBĖS IR TAUTINĖ VĖLIAVA
Išplėstinis pamokos planas
Tikrino: doc. dr. V. Grincevičienė
Vilnius, 2008
I. PAMOKOS PLANAS
1. TEMA: Lietuvos valstybės ir tautinė vėliava
2. MOTYVACIJA: Mokinių noras sužinoti Lietuvos valstybės simbolio – tautinės vėliavos istoriją, joje naudojamų spalvų reikšmes, matmenis, taip pat, kada Lietuvos trispalvė iškeliama prie valstybės valdžios ar savivaldos institucijų, įmonių, įstaigų ir organizacijų pastatų, gyvenamųjų namų. Bei galimybė patiems ateityje pasinaudoti įgytomis žiniomis (pvz. kuriant savo mokyklos reprezentacinę vėliavą).
3. PAMOKOS SITUACIJA: Naujos medžiagos pateikimo tęsinys. Medžiagos pateikimas ir įtvirtinimas.
4. PAGRINDINIS DIDAKTINIS TIKSLAS: Skatinant mokinių pilietinį sąmoningumą, pilietiškumą ir pagarbą savo kultūrai, supažindinti juos su Lietuvos valstybės tautine vėliava ir įtvirtinti naują medžiagą.
5. PAMOKOS TIPAS: Naujos medžiagos aiškinimas ir įtvirtinimas.
6. PAMOKOS TIKSLAI:
• Mokomieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų žinoti Lietuvos valstybės ir tautinės vėliavos istoriją;
b) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, ką simbolizuoja geltona, žalia ir raudona spalvos, naudojamos vėliavoje, taip pat trispalvės audeklo matmenis (ilgio ir pločio santykis);
c) po pamokos mokiniai turėtų žinoti, kada Lietuvos valstybės vėliava pagal Vyriausybės nutarimą privalo būti iškelta prie, virš ar ant valstybės valdžios ar savivaldos institucijų, įstaigų, kitų įmonių ir organizacijų pastatų, gyvenamųjų namų.
• Lavinamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų gebėti pagaminti Lietuvos trispalvę iš tam tikrų medžiagų ir pagal reikalaujamus matmenis;
b) po pamokos mokiniai turėtų mokėti organizuoti darbą grupėje.
• Auklėjamieji:
a) po pamokos mokiniai turėtų apmąstyti Lietuvos valstybės simbolio – tautinės vėliavos svarbą, naudojant ją savo kasdieniniame gyvenime ir pagalvoti, kaip patys prisidės prie jos saugojimo bei puoselėjimo.
7. MOKYMO UŽDAVINIAI:
• Mokomiesiems tikslams įgyvendinti:
a) paaiškinti sąvoką „vėliava“ (skaidrė Nr. 3);
b) pristatyti Lietuvos vėliavos sukūrimo istorinę raidą (skaidrės: Nr.4, Nr. 5, Nr. 6, Nr. 7, Nr. 8, Nr. 9, Nr. 10);
c) kiekvieną vėliavoje naudojamą spalvą aptarti atskirai, pažymint jų simboliką;
d) trumpai supažindinti su Lietuvos trispalvės audeklo ilgio ir pločio matematiniais matavimo vienetais;
e) supažindinti su pagrindiniu Lietuvos Vyriausybės įstatymu „Dėl Lietuvos valstybės vėliavos iškėlimo”;
f) pateikti pagrindines datas, kada Lietuvos trispalvė turi...
Šį darbą sudaro 3445 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!