Dalykas: Pilietinės visuomenės pagrindai.
Tema: Nevyriausybinės organizacijos.
Motyvacija: Klausiama mokinių, kas skatina atskirus individus visuomenėje bendradarbiauti, imtis iniciatyvos, kovoti už savo ir kitų teises ir ateitį. Taip sužadinsiu norą ir smalsumą gilintis į pamokos temą.
Didaktinis tikslas: Paaiškinti, kas yra nevyriausybinė organizacija. Supažindinti mokinius su nevyriausybinių organizacijų samprata, požymiais, tipais, funkcijomis. Paaiškinti ryšį tarp pilietinės visuomenės ir nevyriausybinių organizacijų.
Pamokos tipas: mišri.
Pamokos situacija: Ši pamoka priklauso skyriui „Moderni, demokratinė Lietuva“. Prieš tai buvo pamoka apie politines ideologijas ir partijas Lietuvoje. Kitos pamokos tema: „Laisvoji ir socialiai orientuota rinka“.
Po pamokos mokiniai turėtų:
1. Žinoti, kas yra nevyriausybinė organizacija.
2. Žinoti nevyriausybinių organizacijų požymius, tipus, funkcijas.
3. Žinoti, kokia veikla gali užsiimti nevyriausybinės organizacijos.
Lavinamieji:
Po pamokos mokiniai turėtų:
1. Nusimanyti apie tai, kaip nevyriausybinės organizacijos veikia valstybės gyvenimą.
2. Suvokti nevyriausybinių organizacijų svarbą.
Auklėjamieji:
Po pamokos moksleiviai turėtų:
1. Suvokti pilietinio dalyvavimo įvairiose akcijose ir organizacijose svarbą ir prisidėti prie pilietiškumo ryšių gerinimo bei plėtimo.
Uždaviniai:
1. Paaiškinsiu mokiniams, kas yra nevyriausybinė organizacija (sąvokos paaiškinimas).
2. Papasakosiu apie nevyriausybinių organizacijų ypatumus ir požymius.
3. Išvardinsiu nevyriausybinių organizacijų tipus ir sampratą (ką išties galime vadinti nevyriausybine organizacija).
4. Paaiškinsiu ryšį tarp nevyriausybinės organizacijos ir pilietinės visuomenės bei papasakosiu apie nevyriausybinių organizacijų funkcijas.
5. Atliksime užduotis susijusias su pamokos tema.
Mokymo metodai:
1. Sąvokų aiškinimas.
2. Savarankiškas darbas su tekstu (vadovėlis, dalomoji medžiaga).
3. Darbas grupėse.
4. Klausimų lietus.
5. Darbas su šaltiniais.
6. Užduočių atlikimas ir aptarimas.
Mokymo priemonės:
1. Vadovėlis: Pilietiškumo pagrindai. Nijolė Letukienė, Salomėja Bitlieriūtė, Saulius Bužinskas. Vadovėlis IX – X klasei, antroji knyga.
2.
3. Paruoštos užduotys.
Tarpdalykiniai ryšiai:
Ši pamoka susijusi su teise ir istorija.
Pamokos plėtojimas:
Pamokos eiga
Mokytojo darbas
Mokinių veikla
Parengimas darbui (3 – 4 min.)
Klausiama mokinių, kas skatina atskirus individus visuomenėje bendradarbiauti, imtis iniciatyvos, kovoti už savo ir kitų teises ir ateitį.
Pristatau pamokos temą.
Mokiniai atsako į pateiktus klausimus.
Suvokimas (2 – 3 min.)
Paklausiu mokinių, ar jų nuomone, nevyriausybinės organizacijos skatina pilietiškumą ar skaldo visuomenę. Tokiu būdu įsitikinsiu, kad mokiniai suprato apie ką bus kalbama pamokos metu. Trumpa diskusija.
Mokiniai diskutuoja apie nevyriausybinių organizacijų svarbą...
Šį darbą sudaro 2066 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!