Paslaugų vartojimo kryptys: I.Tarpinis vartojimas - kitų prekių ir paslaugų gamybai.Vartotojai - a) verslo vienetai (pramonė pagr vartotojas, ty 40 – 45 %, didmenin prekyba sunaudoja apie 1/5 visų paslaugų) b) įstaigos ar organizacijos, teikiančios administravimo ir valdymo paslaugas valstybės ar savivaldybių lygmenyje (viešieji pirkimai) c) tarpininkai (draudimo brokeriai, turizmo agentūros). Išskirtos pagr pramonės grupės, kurios imlios paslaugoms: 1.įmonės, kurių produktas labai diferencijuotas 2. įmonės, kuriose daug smulkių įmonių (baldai, oda, tekstilė) 3. įmonės, susijusios su aukštomis technologijomis (aerokosminė pramonė) II. Galutinis vartojimas. Vartotojai – a) namų ūkiai (namų ūkių vartojimas nagrinėjamas pgl tam tikrų poreikių f-jas: maitinomosi, būsto, aprangos, laisvalaikio, sveikatos priežiūros..) b) asmenys ir asmenų grupės. III. Eksportas. Vartotojai – kitų šalių įmonės ir organizacijos (transportas, komunikacijos, konsultantų paslaugos).
Paslaugos ir kt gamybos sektorių raida. Bendras nacionalinio produkto dydis gali būti išreikštas Y = Ys (paslaugų sferos produkcija) + Yp (kitų gamybos sektorių produkcija). Jei vartotojiškas išlaidas paslaugoms įsigyti pažymėsime q, tai paklausa bus: Ys = q*Y Y = q*Ys + q*Yp. Paslaugų sektoriaus produkcija: Ys= q/(1-q) =Yp. Lygtis rodo, kad paslaugų raidą lemia kitų gamybos sektorių raida; parodo tiesioginę priklausomybę tarp paslaugų raidos ir vartojimo struktūros.
Paslaugų paklausos augimo prielaidos. Veiksniai, apsprendžiantys ilgalaikes paslaugų paklausos augimo tendencijas, vadinami paslaugų augimo prielaidomis. Išskiriami 3 prielaidų tipai : I. ekonominės. Jų rūšys: a) pajamų augimas (turtingėjant visuomenei, daugėja ilgalaikio naudojimo daiktų šeimose, didėja anksčiau nevartojamų paslaugų paklausa) b) darbo našumo didėjimas (leidžia didinti vartotojų pajamas) c) situacija darbo rinkoje (užimtumas, nedarbas, darbo jėgos kvalifikacija) d) ūkio vystymosi strategija e) integracija į pasaulinę rinką (reikia rinkos tyrimų) f) stiprėjanti konkurencija II. socialinės – demografinės. Jų rūšys: a) didėjantis laisvalaikis (veikia pramogų, turizmo, švietimo ir informacijos, masinės komunikacijos paslaugų paklausą; gali sumažinti užimtumą namų ūkyje) b) moterų užimtumas (perkamos viešojo maitinimo ir buitinės paslaugos, didėja vaikų priežiūros ir auklėjimo paslaugų paklausa) c) gyvenimo...
Šį darbą sudaro 5239 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!