Paslaugų samprata ir savybės. Paslaugų klasifikavimas.
Paslaugą apibrėžti trukdo ne tik paslaugų įvairovė. Pateikiama paslaugos sąvoka turi daugelį reikšmių, apimančių veiklą nuo asmeninės paslaugos iki paslaugos kaip produkto sudedamosios dalies. Bandymai suformuluoti paslaugos apibrėžimą parodė, kad tai labai sudėtingas uždavinys. Bet koks paslaugos apibrėžimas gali būti sukritikuotas todėl, kad visuomet atsiras reiškinių, kurie visuotinai pripažįstami paslaugomis, tačiau netelpa į tą apibrėžimą.
Tiekėjo ir vartotojo atskirumas bei ekonominis savarankiškumas yra esminė prielaida paslaugai atsirasti. Šiuo požiūriu paslauga skiriasi nuo tretinės veiklos, apimančios kur kas platesnę sferą ir apibūdinančios bet kokią veiklą, kurios rezultatas neturi daiktinės materialiosios išraiškos. Kitaip tariant, paslauga yra tretinės veiklos forma, tačiau ne bet kokia tretinė veikla virsta paslauga. Tik ten, kur sąveikauja atsiskyrę teikėjas ir vartotojas, atsiranda paslauga. Tretinė veikla virsta paslauga, kai ji atliekama kito asmens (fizinio ar juridinio) poreikiams patenkinti. Paslauga sau neįmanoma, čia ji virsta savitarna, arba vidinės tretinės veiklos forma. Tretinė veikla plačiai paplitusi namų ūkyje.
Heterogeniškumas (kintamumas) yra todėl, kad paslaugą kuria ir teikėjas, ir klientas, o ji pati yra kūrimo proceso rezultatas. Todėl paslauga vienam vartotojui nėra tiksliai tokia pati kaip kad kitam, bent jau dėl santykių, kurie susidaro tarp paslaugos teikiėjo ir kliento.
4. Suformuluokite paslaugos apibrėžimą.
◦ Paslauga – tai veikla, tenkinanti vartotojo poreikius;
◦ Paslauga – tai veikla, kurios rezultatai neturi apčiuopiamo materialaus rezultato;
◦ Paslauga – tai veikla, kurios procese sąveikauja jos teikėjas ir vartotojas.
5. Išvardinkite svarbiausias paslaugų savybes.
◦ Neapčiuopiamumas. Paslauga paprastai suvokiama subjektyviai. Klientas, aprašydamas paslaugą, paprastai remiasi tokiomis sąvokomis kaip savijauta, patirtis, įspūdis, saugumas, patikimumas. Tai labai jau abstraktūs paslaugos esmės formulavimo būdai. Klientui nelengva įvertinti paslaugą kokiais nors objektyviais parametrais.
◦ Heterogeniškumas
◦ Teikimo ir vartojimo vienovė. Kadangi paslauga – ne daiktas, o procesas, ji gaminama ir vartojama tuo pačiu metu. Neįmanoma įvertinti kokybės prieš gaunant konkrečią paslaugą, nes paslauga iš anksto neegzistuoja.
◦ Kliento, kaip būtino gamybos veiksnio, alyvavimas. Klientas dalyvauja šiame procese...
Šį darbą sudaro 5854 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!