Temos aktualumas. Tuo metu, kai vis labiau domimasi verslo aplinką tolesnėmis perspektyvomis plečiant rinką užsienyje, ypač Europos rinkoje, vis svarbesnis dalykas plėtojant verslą tampa pažinti aplinką, kurioje yra veikiama. Vienas iš svarbesnių dalykų analizuojant tarptautinį verslą yra įvertinti jo aplinką ir strategine jos svarbą plėtojant verslą europiniu kontekstu. Ypatingas dėmesys turi būti skiriamas šalies vyriausybės politikai ir tiems veiksniams, kurie turi įtakos kompanijų pasirinkimui, ieškant rinkos nišų Vidurio ir rytų Europoje t.y. šalyse kandidatėse į Europos Sąjungą. Be minėtų verslo aplinkos veiksnių, be galo svarbu įvertinti ir nacionalinius kultūros skirtumus, reikšmingus tarptautinio veršio plėtotei, bendrą šalyse kandidatėse į Europos Sąjungą vyriausybių poveikį verslo aplinkai.
Temos naujumas. Tarptautinio verslo tematika yra gana nauja. Iki šiol teorinių ir praktinių tarptautinio verslo tyrimų prekybos verslo aplinkos ir politikos tematika šalyse kandidatėse į Europos Sąjungą buvo nedaug. Be to, jie yra fragmentiški: tiriama viena ar kita tarptautinio verslo sritis. Trūksta duomenų apie verslo įmonės aplinką šalyse kandidatėse į Europos Sąjungą, su kokiomis problemomis susiduria verslininkai, stengdamasi užimti konkrečią rinką, konkrečią šalį.
1) bendrosios verslo teorijos adaptavimas įvertinant aplinkos veiksnius, plečiant tarptautinį verslą šalių kandidačių į Europos Sąjungą rinkos mastu, ir 2) šalių kandidačių į Europos Sąjungą patirties pritaikymo galimybės numatant Lietuvos verslo aplinkos kitimo tendencijas.
Tyrimo objektas. Verslo aplinkos veiksniai šalyse kandidatėse į Europos Sąjungą.
• rinkų tarptautinio plitimo tendencija;
• pasaulio šalių ūkių tarpusavio priklausomybės didėjimas;
• tarptautinės ir pasaulinės konkurencijos didėjimas ir plitimas į visas šalis;
• pasaulinis rinkų pasidalijimas.
Suirus planinio ūkio sistemai, pasaulyje dar labiau įsitvirtina rinkos ūkio vyraujanti reikšmė ir padėtis. Buvusio sovietinio bloko šalys Bulgarija, Čekija, Estija, Kipras, Latvija, Lenkija, Malta, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Turkija, Vengrija - yra kandidatėmis į Europos Sąjungą. Norint išanalizuoti prekybos verslo aplinką šiuose šalyse, būtina žinoti plačiau apie jos struktūrą. Politiniai ir teisiniai veiksniai turės didžiausią įtaką prekybos kompanijos aplinkai, tiek politikos, kurią vykdo vyriausybė, išraiška, tiek įstatymais, leidžiamais valstybės, reguliuojančiais...
Šį darbą sudaro 5993 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!