Brazilijos meninio judėjimo priekyje – architektai, tarp kurių išskirtinė vieta priklauso Oskarui Nymejeriui. Tai žmonės, kurie mato socialines šaknis ir supranta architektūros uždavinius, o taip pat savo šalies ir liaudies problemas.
Kūrybinės asmenybės vaidmuo ypatingai didelis besivystančioje šalyje, kur kiekvienas indėlis, tuo labiau gavęs pasaulinį pripažinimą, auklėja ir keičia tautinį estetinį skonį, kuria naują etaloną, tampa tautiniu pasididžiavimu.
,,Mūsų užmojuose yra drąsos, reikalingos liaudžiai, kurios kultūra tik pradeda formuotis” – rašė Oskaras Nymejeris. Pažangiems šiuolaikinio Brazilijos meno veikėjams būdingas visuomeninio meno paskirties ir savo asmeninis kūrybinės pareigos supratimas. Visa tai įkūnija Oskaro Nymejerio kūryba.
Oskaras Nymejeris (tikras vardas Suaris Filjas Nymejeris) gimė 1907 metų gruodžio 15-ąją dieną senoje, žinomoje brazilų šeimoje. Jis mokėsi uždaroje privilegijuotoje mokykloje, 1934 metais baigė Tautinę menų mokyklą. Būdamas studentas 1932 metais pradėjo dirbti naujosios architektūros Brazilijoje pradininko Lusijo Kosta dirbtuvėse. Čia būsimasis architektas ir gavo tikrąjį profesinį išsilavinimą, studijuodamas žymių architektų darbus, Le Korbiuzje knygas vadino ,,Architektūros Biblija”.
1936 metais Oskaras Nymejeris su grupe architektų, kuriems vadovavo L. Kosta, pradėjo projektuoti Švietimo ir sveikatos apsaugos ministerijos pastatą Rio de Žaneire. Tuo metu jam teko keletą savaičių padirbėti su projektą konsultavusiu Le Korbiuzje. Šis pastatas vadinamas vienu iš XX amžiaus šedevrų.
O. Nymejerio talentas, meistriškumas, organizaciniai sugebėjimai vis augo. Prasidėjo jo savarankiška kūrybinė veikla.1939 metais Pasaulinėje parodoje Niujorke pastatė vaizdingą Brazilijos paviljoną, kuris jam atneša didelį pripažinimą. Oskaras Nymejeris jį statė kartu su L. Kosta ir amerikiečiu P. L. Vineriu. Grakštus, švelniomis linijomis apibrėžtas su lengvais asimetriniais fasadais paviljonas, sudėtingai besivystančia erdvės kompozicija, apsuptas tropinių augalų sodo, pirmą kartą pademonstravo naujas, brazilų architektų įvestas formas ir atkreipė kitų šalių architektų dėmesį į nežinomą iki šiol naują Brazilijos architektūrą.
Bendras paviljono vaizdas. Pagrindinis įėjimas per pandusą su masyviais parapetais, terasa įrėminta iš trijų pusių, o parodų salės uždaros.
Vaizdas iš galerijos į parodų salę ir sodą su tropiniais
augalais.
Paviljono restoranas su atvira aikštele ir tvenkiniu.
Pirmo...
Šį darbą sudaro 1990 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!