Koordinavimas ir koordinavimo sprendimo būdai. Koordinavimas leidžia stiprinti organizacijos stabilumą ir saugumą, palaikyti glaudesnius ryšius su aplinka, keistis informacija tarp padalinių ir narių. Veiklos koordinavimas tai 1.organizacijos padalinių veiklos paskirstymo laike procesas siekiant sąveikos tikslams įgyvendinti; 2.reglamentuojančių procesų, pagrįstų darbo pasidalijimu, suderinimas ir veiksmų nukreipimas organizacijos tikslams siekti. Kuo aukštesnis darbo pasidalijimo lygis ir glaudesnis organizacijos tarpusavio ryšys bei priklausomybė, tuo didesnis veiklos koordinavimo būtinumas. Kuo didesnė ir sudėtingesnė valdymo struktūra, tuo daugiau pastangų reikia skirti koordinavimui.
Padalinių tarpusavio priklausomybė: *nominali tarpusavio priklausomybė, kai padaliniai įneša savo indėlį į organizaciją, bet tarpusavyje nebendrauja. *nuosekli tarpusavio priklausomybė, kai padalinių ryšiai priklauso nuo atliekamo darbo nuoseklumo. Gali būti susiklostę ryšiai pradinėje ar baigiamojoje produkto kūrimo stadijoje. Ypač didelis koordinavimo poreikis atsiranda produkto baigiamuoju etapu.*abipusė padalinių tarpusavio priklausomybė, kai vieno padalinio veiksniai tampa kito padalinio rezultatu, ir atvirkščiai. Šiems abipusės priklausomybės santykiams palaikyti naudojamos individualios ir grupių koordinavimo priemonės.
Vadovavimo stiliai:*autoritarinis valdymo stilius susijęs su didesniu formalizmu, standartizacija ir padalinių sudarymu pagal funkcijas ir technologijas. Todėl koordinuojama pagal hierarchinę valdymo kryptį griežčiau laikantis įstatų, taisyklių, nustatytų procedūrų ir pasirinktos strategijos;*liberalaus valdymo stilius leidžia vyrauti decentralizacijai, dauguma sprendimų priimama žemesniais valdymo lygiais. Visa tai leidžia dažniau pasitelkti neformalaus grupių koordinavimo būdus ir priemones. *tarpiniai valdymo stiliai, atsižvelgiant į vadovo asmenybės, aplinkos specifikos, personalo iniciatyvumo ir kitus organizacijos ypatumus, naudoja įvairesnes koordinavimo priemones, kai neišvengiamai didesniu ar mažesniu lygiu vyksta neformalus koordinavimas, taikomas beasmenis ir kitų tipų koordinavimas.
Koordinavimo principas yra:*procesas (skaliaras),*rezultatas (funkcija). Žmonės turi veikti pagal aprašytas tarpusavyje susijusias taisykles. Kartu dirbdami žmonės pasiekia geresnių rezultatų, o tai ir nusako koordinavimo principą. Tokia yra diskretinė principo esmė. Skaliarinis principas skatina vertikalųjį koordinavimą. Terminas skaliarinis reiškia kilimą karjeros laiptais. Skaliarinis principas parodo organizacijos hierarchiją iš viršaus į apačią. Lyderiavimas, kaip organizacijos principas, parodo valdžią, pagrįstą suteiktais įgaliojimais. Lyderis privalo vykdyti pačius svarbiausius įsipareigojimus, o antraeilius perduoti savo pavaldiniams....
Šį darbą sudaro 18371 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!