Organizacijų komunikacija ir įvaizdžio formavimas.
Užduotis apie patikusį ir nepatikusį įvaizdį
Simpatiškiausias įvaizdis: Swedbank
„Swedbank“ yra vienas didžiausių bankų Šiaurės ir Baltijos šalyse, turintis apie 7 mln. privačių ir daugiau nei 500 tūkst. verslo klientų. Beveik pusė jų – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
Pasirinkimo argumentai:
Lengvai valdoma bankinė programėlė, minimalistinis dizainas, viskas aišku ir paprasta.
Gražūs bankinių kortelių dizainai.
Malonus ir greitas klientų aptarnavimas. Klientai yra laiku informuojami apie pokyčius, naujienas, galimas sukčių atakas, nurodo kaip klientams reikėtų elgtis.
Gražus bankomatų dizainas bei jų valdymas, įdiegtos sistemos dizainas yra patrauklus.
Organizacija yra socialiai atsakinga (https://www.swedbank.lt/about/sustainability)
Socialinių tinklų įrašai yra naudingi.
Yra įvykdę ne vieną komunikacijos kampaniją.( https://www.mokonomika.lt)
Nėra nutikusi jokia žinoma krizė.
Šį darbą sudaro 240 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!