• Šiais laikais verslo pasaulyje įvaizdis vaidina labai svarbų vaidmenį, jis formuoja visuomeninį požiūrį į organizaciją, nuo jo priklauso įmonės autoritetas, prestižas. Visa organizacija ir vadybos teorijos, ir praktika paremti įvaizdžiu (G. Morgan, 1998).
• Įvaizdis padeda kurti vertę ir išspręsti įvairias problemas susijusias su klientų ar potencialių darbuotojų paieška, pritraukimu.
• Temos aktualumas. Šiandien vis daugiau organizacijų suvokia, kaip svarbu ne tik formuoti, bet ir tobulinti įmonės įvaizdį. Tai yra būtina norint užtikrinti organizacijos patikimumą bei siekiant pritraukti naujų vartotojų.
DARBO TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
Darbo tikslas - išsiaiškinti ir aptarti pagrindinius aspektus susijusius su organizacijos, kaip patrauklaus darbdavio įvaizdžio formavimu.
Darbo uždaviniai:
• Apibrėžti pagrindines sąvokas;
• Išanalizuoti pagrindines organizacijos įvaizdžio formavimo priemones.
DARBDAVIO ĮVAIZDŽIO SAMPRATA
• Darbdavio įvaizdis yra apibrėžiamas labai panašiai kaip ir apskritai organizacijos įvaizdis. Gerą įvaizdį turinčios kompanijos pritraukia puikius žmones. Jeigu kompanijos įvaizdis yra stiprus rinkoje, tai ir darbo rinkoje ji turės stiprų darbdavio įvaizdį.
• Patrauklus darbdavio įvaizdžio formavimas – tai būdas teigiamai išsiskirti iš konkurentų darbo rinkoje.
• Apibendrinant, darbdavio įvaizdį galima apibūdinti kaip darbuotojų arba apskritai visuomenės sąmonėje esamą organizacijos, kaip darbdavio, suvokimą.
DARBDAVIO ĮVAIZDŽIO MODELIS
Darbdavio įvaizdis
Darbuotojų pasitenkinimas
Darbuotojų įsipareigojimas
Vartotojų pasitenkinimas
Vartotojų lojalumas
Įmonės pelningumas
(Gaddam, 2008)
ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO SAMPRATA
S. Krasauskaitė (2004)
• Organizacijos įvaizdis yra bendras ir vientisas įvairių visuomenės grupių suvokimas ir supratimas apie kokią nors organizaciją ir jos veiklą.
• Ji pabrėžia įvaizdžio dinamiškumą ir teigia, jog ji gali kisti priklausomai nuo pokyčių, vykstančių objekto arba visuomenės grupių sąmonėje. Įvaizdžio suvokimas priklauso nuo individo savybių ir konkrečių aplinkybių.
M. Čeikauskienė (1997)
• Organizacijos įvaizdis yra tikslingai sukurta arba stichiškai atsiradusi forma, kuri atspindi kokį nors objektą žmonių sąmonėje.
• Autorė aiškina jog įvaizdis gali aprėpti kokius nors požymius, kuriems būdingas savarankiškumas, pvz. atributus, kurie gali būdingi konkrečiam objektui.
Lafferty, Barbett, Jermier (2006)
• Įvaizdį apibrėžia kaip išorinių ir vidinių stebėtojų įspūdžius apie charakteringus simbolius. Taigi šie autoriai išskirtinai akcentuoja simbolių svarbą organizacijoje.
ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO KŪRIMO IR GERINIMO ASPEKTAI
• Kiekviena organizacija yra skirtinga, originali...
Šį darbą sudaro 1410 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!