Yra sakoma, jog nauja – tai pamiršta sena. Tačiau ne visada naujas produktas yra atnaujintas senas. Norint kalbėti apie naujo produkto kūrimo proceso ypatumus, visų pirma, mes turime žinoti ir suprasti, kas yra tas ‘‘naujas poduktas‘‘.
Naujas produktas – tai produktas, kuris gali pakeisti jau egzistuojantį produktą; senas produktas, bet pasiūlytas kitoje rinkoje; produktas, kuris gali “atidaryti‘‘ visiškai naują rinką ar produktas, pasikeitęs tik pakuote. Taigi naujas produktas nebūtinai turi būti super novatoriškas. Jis gali būti tiesiog modifikuotas ir pateiktas rinkai kaip naujas (Peržiūrėta 2008 10 22 adresu ).
Žinant, ką reiškia naujo produkto sąvoka, mums kyla klausimas – kodėl nauji produktai yra kūriami? Keliomis iš priežasčių yra įvardijama tai, jog reikia priimti ir pasinaudoti naujomis technologijomis, pakeisti pasenusius produktus, užpildyti tuščias rinkos vietas bei pritraukti naujus pirkėjus ar pralenkti, nugalėti konkurentus (Peržiūrėta 2008 10 22 adresu ).
Philip Kotler išskiria tam tikrus naujo produkto tipus. Tai nauji pasauliui produktai (angl. new-to-the-world products), naujos produktų linijos (angl. new procuct lines), priedai prie jau egzistuojančių prekių linijų (angl. additions to existing product lines), peržiūrėti ir patobulinti produktai (angl. improvements and revisions of existing products), egzistuojantys produktai taikomi naujai rinkai (angl. repositionings) ir sumažintos kainos prekės (angl. cost reductions) (Kotler P.A framework for marketing management. Northwestern University. USA, 2001). Internetinis šaltinis tutor2u*.net taip pat pateikia tokius pat naujo produkto tipus kaip ir Philip Kotler savo darbe ,,A framework for marketing management‘‘ (Peržiūrėta 2008 10 22 adresu ).
Įmonė, nusprendusi kurti naujų prekių, turi atlikti tam tikrus parengiamuosius darbus: nustatyti būtinumą kurti naujų prekių, pasirinkti naujos prekės startegiją, susidaryti naujų prekių kūrimo planą, suformuoti naujų prekių kūrimo padalinį, nustatyti najos prekės vartojimo galimybes ir numatyti naujos prekės tikslus. Kaip teigia Juozas Vijeikis, tik atlikus parengiamuosius darbus galima pereiti prie naujos prekės kūrimo proceso (Vijeikis J. Rinkodara: nuo klasikinės teorijos iki šiuolaikinio pritaikymo. Kosma, 2003). Mūsų peržvelgtuose moksliniuose...
Šį darbą sudaro 2266 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!