Kaunas, 2005
Įžanga
Žmogus iš prigimties yra nepatikli būtybė, sunkiai linkusi priimti jam siūlomas naujoves, todėl kasmet išleidžiamos krūvos pinigų naujiems produktams reklamuoti. Nuolat tobulinamas reklamos turinys, jame atsiranda naujų patrauklių elementų, kurių tikslas greitai patraukti potencialaus vartotojo dėmesį. Todėl nejučiom daroma išvada, jog reklama pirmiausia yra linkusi remtis stereotipais, kurie yra patikrintas ir saugus kelias populiarinant produktą ar paslaugą. Taigi, kokia yra ta reklama? Nors perkamąją galią turi tek vyras, tiek moteris, tačiau lietuviškoje reklamoje pastebima, jog labiau dominuojantis yra moters, o ne vyro įvaizdis. Remiantis Lietuvos vartotojų asociacijos duomenimis (2004 m.) šiandieną moters įvaizdis reklamoje sudaro 63% visų žiniasklaidos reklamų. Todėl aktualu išsiaiškinti, koks moters įvaizdis vyrauja šiuolaikinėje reklamoje. Suprasdamos šios temos aktualumą, pasirinkome šią temą.
Pagrindinis darbo tikslas – analizuoti, koks moters įvaizdis kuriamas Lietuvos reklamose, jo kaita, bei koks poveikis daromas potencialiam vartotojui.
Pirmoje dalyje trumpai apžvelgsime reklamos istoriją, sampratą ir pagrindines reklamos savybes. Antroje darbo dalyje, besiremdamos lietuviškosiomis reklamomis spaudoje bei televizijoje, paanalizuosime, kokie moters įvaizdžiai dominuoja tose reklamose, kas reklamuojama bei kokia įtaka daroma potencialiam vartotojui.
Rašydamos darbą naudojomės straipsniais iš interneto, statistiniais duomenimis, lietuvių autorių knygomis šia tema ir pačios stebėjome reklamą spaudoje ir televizijoje.
Reklamos samprata
Nuo seniausių laikų žmonėms reikėjo įvairiausių dalykų. Norint juos įsigyti, tekdavo mainytis su kaimynais, vėliau pirkti ir pardavinėti. Kol žmonės buvo neraštingi, pirkėjus viliodavo šaukliai, rėkaudami apie šeimininkų prekes gatvių kampuose. Apie 1440 metus, išradus spausdintinį šriftą, atsirado daugiau raštingų žmonių, ir reklama tapo masine produkcija. Pirmoji spausdinta reklama buvo afišos, reklaminiai lapeliai, skelbimai laikraščiuose. Šių “komercinių” pranešimų pagrindinis tikslas buvo informacija, o ne įtikinimas.Žodis reklama (advertisement) atsirado apie 1655 metus. Jį naudojo Biblija ir jis reiškė perspėjimą ar pranešimą. Knygų leidėjai šiuo terminu pavadindavo daugumą pranešimų apie būsimus leidinius, o 1660 metais šį žodį parduotuvių savininkai pripažino kaip komercinės informacijos pavadinimą . Vėliau atsirado žurnalai, kinas, radijas, televizija. Visi jie tarnavo ir...
Šį darbą sudaro 2487 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!