Referatai

Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė

9.0   (2 atsiliepimai)
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 1 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 2 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 3 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 4 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 5 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 6 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 7 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 8 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 9 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 10 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 11 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 12 puslapis
Moters įvaizdžio formavimas reklamoje. Lietuviško konteksto analizė 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Kaunas, 2005
Įžanga
Žmogus iš prigimties yra nepatikli būtybė, sunkiai linkusi priimti jam siūlomas naujoves, todėl kasmet išleidžiamos krūvos pinigų naujiems produktams reklamuoti. Nuolat tobulinamas reklamos turinys, jame atsiranda naujų patrauklių elementų, kurių tikslas greitai patraukti potencialaus vartotojo dėmesį. Todėl nejučiom daroma išvada, jog reklama pirmiausia yra linkusi remtis stereotipais, kurie yra patikrintas ir saugus kelias populiarinant produktą ar paslaugą. Taigi, kokia yra ta reklama? Nors perkamąją galią turi tek vyras, tiek moteris, tačiau lietuviškoje reklamoje pastebima, jog labiau dominuojantis yra moters, o ne vyro įvaizdis. Remiantis Lietuvos vartotojų asociacijos duomenimis (2004 m.) šiandieną moters įvaizdis reklamoje sudaro 63% visų žiniasklaidos reklamų. Todėl aktualu išsiaiškinti, koks moters įvaizdis vyrauja šiuolaikinėje reklamoje. Suprasdamos šios temos aktualumą, pasirinkome šią temą.
Pagrindinis darbo tikslas – analizuoti, koks moters įvaizdis kuriamas Lietuvos reklamose, jo kaita, bei koks poveikis daromas potencialiam vartotojui.
Pirmoje dalyje trumpai apžvelgsime reklamos istoriją, sampratą ir pagrindines reklamos savybes. Antroje darbo dalyje, besiremdamos lietuviškosiomis reklamomis spaudoje bei televizijoje, paanalizuosime, kokie moters įvaizdžiai dominuoja tose reklamose, kas reklamuojama bei kokia įtaka daroma potencialiam vartotojui.
Rašydamos darbą naudojomės straipsniais iš interneto, statistiniais duomenimis, lietuvių autorių knygomis šia tema ir pačios stebėjome reklamą spaudoje ir televizijoje.
Reklamos samprata
Nuo seniausių laikų žmonėms reikėjo įvairiausių dalykų. Norint juos įsigyti, tekdavo mainytis su kaimynais, vėliau pirkti ir pardavinėti. Kol žmonės buvo neraštingi, pirkėjus viliodavo šaukliai, rėkaudami apie šeimininkų prekes gatvių kampuose. Apie 1440 metus, išradus spausdintinį šriftą, atsirado daugiau raštingų žmonių, ir reklama tapo masine produkcija. Pirmoji spausdinta reklama buvo afišos, reklaminiai lapeliai, skelbimai laikraščiuose. Šių “komercinių” pranešimų pagrindinis tikslas buvo informacija, o ne įtikinimas.Žodis reklama (advertisement) atsirado apie 1655 metus. Jį naudojo Biblija ir jis reiškė perspėjimą ar pranešimą. Knygų leidėjai šiuo terminu pavadindavo daugumą pranešimų apie būsimus leidinius, o 1660 metais šį žodį parduotuvių savininkai pripažino kaip komercinės informacijos pavadinimą . Vėliau atsirado žurnalai, kinas, radijas, televizija. Visi jie tarnavo ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2487 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įžanga 3
  • Reklamos samprata 4
  • Moters įvaizdis reklamoje 5
  • Moters įvaizdis buitinėse reklamose 6
  • Autoironiškas, seksualus moters įvaizdis 7
  • Dalykiškos moters įvaizdis 8
  • Sportiškos moters įvaizdis 9
  • Moteris vyriško turinio reklamoje 10
  • Išvados 12
  • Literatūros sąrašas 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (2487 ž.)
Darbo duomenys
  • Sociologijos referatas
  • 13 psl., (2487 ž.)
  • Word failas 113 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt