Kintant gyvenimo kokybei, kartu didėja ir reikalavimai, keliami paslaugų ir produktų kokybei. Vartotojai reikalauja, jog paslauga ar produktas, už kurią jie moka, atitiktų jų lūkesčius ir būtų atliekami taip, kaip numatyta. Todėl suprantama, kad pageidaujamo lygmens produkto ar paslaugos kokybė gali būti pasiekiama tik sukūrus atitinkamą kokybės vadybos sistemą.
UAB ,,McDonald‘s Restaurants“ – vieną iš maisto aptarnavimo įstaigų. Tai įmonė – kuri jau dešimtmetį sėkmingai veikia Lietuvoje ir daugiau nei penkis dešimtmečius – visame pasaulyje. Taip yra todėl, kad čia sėkmingai kuriami ir įgyvendinami kokybės valdymo pagrindai.
K – kokybė. Iš pirmo karto pateikti karštą ir šviežią produkciją.
A – aptarnavimas. Su lankytojais elgtis kaip su laukiamais svečiais.
Š – švara. Palaikyti švarą restorane ir jį supančiose teritorijose.
P – preinamumas. Už savo pinigus lankytojas gauna daugiau nei patiekalus, jis patiria įspūdžius.
Svetingumo principai
UAB ,,McDonald‘s Restaurants“ šešis svetingumo principus:
• Svetingi gestai.
• Ideali švara.
• Paslaugus vadybininkas.
• Užsakymo komplektavimo tikslumas.
• Pasisveikinimas ir atsisveikinimas.
• Nuoširdumas.
UAB ,,McDonald‘s Restaurants“ politika skelbia, kad greitas ir kokybiškas aptarnavimas bus tik tada, kai:
1. Aptarnavimo laikas užima ne ilgiau kaip 60 sek.
2. Jei, prie vienos kasos išsirikuoja daugiau nei trijų lankytojų eilė, vadybininkas turi imtis atitinkamų veiksmų, kad nebūtų kliūčių tolimesniam kokybiškam aptarnavimui.
3. Kokybiškas aptarnavimas = pasisveikinimas + užsakymo priėmimas + užsakymo komplektavimas + užsakymo įteikimas lankytojui + užmokesčio priėmimas + atsisveikinimas.
VISUOTINĖS KOKYBĖS VALDYMO STRATEGIJOS DIEGIMAS ,,McDonald‘s Restaurants“
Kokybės valdymas - Tai operatyviniai veiksmai, kuriais siekiama produkto ir jam keliamų reikalavimų atitikties. Šią atitiktį galima pasiekti valdant patį gamybos procesą taip, kad jo rezultatas (produktas) visuomet būtų toks, koks buvo numatytas iš anksto. Valdant kokybę, tikrinami procesai; esant reikalui, jie koreguojami.
Sėkmingai besivystančios UAB ,,McDonald‘s Restaurants“ dėsningas požymis tas, kad trumpalaikiai sprendimai priimami kruopščiai ir nuosekliai apgalvojus ilgalaikes organizacijos strategijas. Įgyvendinamų kokybės strategijų...
Šį darbą sudaro 613 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!