Organizacijos susiduria su įvairiomis problemomis: atrodo prekės pristatomos laiku, vadovai turi gerą reputaciją, tačiau išteklių gamyboje naudojama per daug, arba nuolat atsirandantis poreikis viršvalandiniam darbui, netikėtos, neplanuotos spec. užduotys, gatavos produkcijos ilgalaikis sandėliavimas, dėl ko bereikalingai įšaldomos apyvartinės lėšos ir t.t. Šios problemos dažnai kyla neprognozuojant, neplanuojant, nekontroliuojant ir neanalizuojant pardavimų. Todėl pardavimo valdymui reikalingos žinios ir sugebėjimai – būtini “atributai” vadovams
2 grafikas. Grynojo pardavimų pelningumo ir bendrojo pardavimų pelningumo
dinamika 2013-2015 m. 27
3 grafikas. UAB „Aveplast“ viso turto, ilgalaikio turto ir trumpalaikio turto apyvartumo
kartais dinamika 2013-2015 m. 28
LENTELIŲ SĄRAŠAS
1 lentelė. Pardavimo strategijos ir jų taikymas 11
2 lentelė. Rodikliai 36
ĮVADAS
Darbo aktualumas. Organizacija dirba sėkmingai, kai jos veikla atitinka vartotojų interesus, yra pagrįsta vadovų intuicija, mąstymu, personalo motyvacija, kai tobulinami pardavimo metodai ir priemonės, atsisakoma nelankstaus, trumparegiško požiūrio į pigią darbo jėgą, blogos kokybės produktus, kai paisoma tarptautinių reikalavimų, kai pardavimų teorijos taikomos praktikoje.
Dėl besikeičiančios politinės, teisinės, socialinės, ekonominės aplinkos auga pardavimų valdymo svarba. Dėmesys krypsta į pardavimo pelningumus, reikia numatyti pardavimo apimtis, todėl būtinas kuo realistiškesnis pardavimo biudžetas, kurį sudaryti nevaldant pardavimų neįmanoma. Būtina pardavimo išlaidas sieti su pardavimo vadybininkų atlyginimu. Kai darbuotojas žino, kad atlyginimas siejasi su pardavimo biudžetu, jis atsakingai ir rūpestingai valdys pardavimus.
Organizacija sugebanti priimti geriausius su pardavimų valdymu susijusius sprendimus, pasiekia ilgalaikę sėkmę, todėl aktualu įgyti žinių ir sugebėjimų, kurie leistų suprasti pardavimo valdymo turinį ir reikšmę, įvertinti rinkos potencialą, žinoti ir taikyti pardavimo apimties prognozavimo tipus, formuoti prekių asortimentą, nustatyti kainos politikos tikslus, rinkos poveikį kainai, suprasti pardavimo biudžeto turinį ir reikšmę, mokėti planuoti pardavimo skatinimo veiksmus.
Kertiniai akmenys ant kurių laikosi pardavimų valdymas – asmeninis tobulėjimas, mąstymo kokybė ir sugebėjimas žvelgti į pardavimo procesą pirkėjo akimis. Pirmiausia pati įmonė turi žinoti, kaip jos siūloma prekė ar paslauga gali padėti pirkėjui ir į kiekvieną produktą žvelgti, kaip į būdą išspręsti problemą.
Problema: Organizacijos susiduria su įvairiomis problemomis: atrodo prekės pristatomos laiku, vadovai turi gerą reputaciją, tačiau išteklių gamyboje naudojama per daug, arba nuolat atsirandantis poreikis viršvalandiniam darbui, netikėtos, neplanuotos spec. užduotys, gatavos produkcijos ilgalaikis sandėliavimas, dėl ko bereikalingai įšaldomos apyvartinės lėšos ir t.t. Šios problemos dažnai kyla neprognozuojant, neplanuojant, nekontroliuojant ir neanalizuojant pardavimų. Todėl pardavimo valdymui reikalingos žinios ir sugebėjimai – būtini “atributai” vadovams.
Darbo objektas: pardavimų valdymas.
Darbo tikslas: Atlikti...
Šį darbą sudaro 6333 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!