Pamokų planai

Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas

10   (1 atsiliepimai)
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 1 puslapis
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 2 puslapis
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 3 puslapis
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 4 puslapis
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 5 puslapis
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 6 puslapis
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 7 puslapis
Matematikos 10 klasei ilgalaikis planas 8 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Dalykas:    matematika Klasė:   10 Pamokų  skaičius:  4 pamokos per savaitę (iš viso 144 pamokos) Laikotarpis:  1 mokslo metai Priemonės: 1. Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos. (PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433). 2. Vadovėlis: Matematika Tau. 10 klasė. I ir II dalis. Autorių kolektyvas. Leidykla TEV, Vilnius, 2010. 3. Matematika Tau. 10 klasė. Pratybų sąsiuviniai (I ir II dalys). 4. Matematika Tau. 10 klasė. Uždavinynas. 5. Matematika Tau. 10 klasė. Savarankiški ir kontroliniai darbai. 6. Rokų bendruomenės mokykla. Matematika. Statistika. Vadyba, Informacinės technologijos. Braižyba. Technologijos 5-12 klasėms. Kaunas, 2006 6.Modeliai, plakatai, lentelės, priemonės iš mokymosi aplinkos. 7. Modeliai, plakatai, lentelės, priemonės iš mokymosi aplinkos. 8. Rokų bendruomenės mokykla. Matematika. Statistika. Vadyba, Informacinės technologijos. Braižyba. Technologijos 5-12 klasėms. Kaunas, 2006 9. http://mkp.emokykla.lt/kengura/ 10. http://www.miksike.lt/ 11. www.pedagogika.lt 12. http://mkp.emokykla.lt/imo/lt/dalykai/matematika/ Tikslas: Mokiniai įgyja matematinių žinių ir padedami mokytojų išsiugdo gebėjimus pagal savo intelektines bei charakterio savybes. Uždaviniai: Mokytojo padedami ir/ar savarankiškai dirbdami , 9 klasės mokiniai gebės: Mokytojo padedami ir/ar savarankiškai, 10 klasės mokiniai gebės: • perskaityti, užrašyti žodžiais ir skaitmenimis ir pavaizduoti skaičių tiesėje realiuosius skaičius; • atlikti paprastus pertvarkymus ir veiksmus su laipsniais, kvadratinėmis šaknimis, realiaisiais skaičiais; • spręsti įvairius nesudėtingus procentų uždavinius; • spręsti algebriškai nesudėtingas tiesines, paprastas kvadratines, trupmenines lygtis; paprastas pirmojo laipsnio nelygybes ir jų sistemas, kvadratines nelygybes su vienu nežinomuoju; • spręsti paprasčiausias lygtis ir nelygybes grafiškai; • naudotis tiesioginio proporcingumo, atvirkščiojo proporcingumo, tiesinės, kvadratinės funkcijos modeliais bei savybėmis sprendžiant paprastus uždavinius; nubraižyti formulėmis y = kx + b, y = k/x ir y = x2, y = ax2 + bx + c, y = a(x – m)2 + n; y = a(x – x1)(x – x2) išreikštų funkcijų grafikus, žinoti, kokie yra grafikų pavadinimai; • spręsti paprastus uždavinius taikant trikampio vidurio linijos savybę ir trapecijos vidurio linijos savybę; • pavaizduoti brėžinyje apskritimo skersmenį, stygą, apskritimo lanką, liestinę, kirstinę, skritulio išpjovą, nuopjovą, centrinį kampą; • apskaičiuoti smailiojo kampo sinusą, kosinusą, tangentą; rasti laipsniais išreikšto kampo sinuso, kosinuso ir tangento reikšmes nurodytu tikslumu skaičiuotuvu (iš reikšmių lentelės); • atpažinti erdvinius kūnus (kubą, stačiakampį gretasienį, stačiąją prizmę, ritinį, kūgį, rutulį, taisyklingąją piramidę) ir jų išklotines; • parodyti lygiagrečiąsias ir statmenąsias, susikertančiąsias ir prasilenkiančiąsias tieses; lygiagrečiąsias, statmenąsias, susikertančiąsias plokštumas; kampus tarp tiesių, tarp stačiakampio gretasienio įstrižainės ir pagrindo, tarp taisyklingosiosios piramidės briaunos ir pagrindo žinomuose erdvinių kūnų modeliuose ir brėžiniuose; • spręsti paprastus tikimybių teorijos uždavinius; • pavaizduoti surinktus iš artimos aplinkos duomenis diagramomis; aprašyti paprastos diagramos informaciją savais žodžiais, daryti išvadas; • mokiniui artimas ir pažįstamas situacijas aprašyti matematiniais modeliais (reiškiniais, lygtimis, nelygybėmis, dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemomis). • Pasitikrinti ir ištaisyti savo darbą, atsižvelgiant į išsakytas pastabas ar pagal teisingo darbo pavyzdį; remiantis keletu išnagrinėtų pavyzdžių. Padaryti išvadas ir jas apginti; konkrečiu atveju pritaikyti apibrėžimą ar taisyklę. Vertinimas Atsižvelgiant į pamokos uždavinius, nuolat taikomas formuojamasis vertinimas. Kiekvieno skyriaus pabaigoje – apibendrinamasis įvertinimas pagal dešimties balų vertinimo sistemą. Diagnostinės užduotys parengiamos atsižvelgiant į „Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosiose programose“ numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį.. Taikomas kaupiamasis vertinimas. Mokiniai mokomi vertinti ir įsivertinti ir, atsižvelgiant į pasiektus rezultatus, išsikelti tolesnio mokymosi tikslus. Klasės charakteristika: ( pildoma mokslo metų pabaigoje atskirame lape) Mokymo ir mokymosi turinys: Eil. Nr. Tema / potemė Valandų skaičius Mokinių gebėjimai (laukiami rezultatai) Pastabos Saugaus elgesio instruktažas. Įvadinė pamoka Kurso kartojimas(Skaičiai, veiksmai, reiškiniai, lygtys, nelygybės) Kontrolinis darbas Kartojame tai, ko prireiks 1 skyriuje 1 5 1 1 Mokiniai: -susipažins su mokslo metų matematikos mokymosi tikslais ir uždaviniais; -su vertinimo sistema, aptars vertinimo kriterijus ir atsiskaitymų tvarką; -susipažins su vadovėliu Mokytojui padedant išsiaiškinti, ar įgytos žinios teisingai suprastos Ugdomi gebėjimai atsižvelgus į mokinių pasiektus rezultatus, mokinių turimą patirtį, polinkius ir poreikius. 1. PROCENTAI Didiname ir mažiname Kiek procentu daugiau? Kiek procentu mažiau? Procentai ir kartai Sudėtinių procentų formulė Apibendriname.Sprendžiame Sprendžiame Praba. Promilės Testas Pasitikrinkime Kontrolinis darbas 10 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1.4.2. Pateikti skaičiaus (dydžio) ir jo dalies pavyzdžių. Paaiškinti, kaip surasti skaičiaus (dydžio) dalį (jos procentinę išraišką), kai žinomas skaičius (dydis). Paaiškinti, kaip surasti skaičių (dydį), kai žinoma jo dalis (procentinė dalis). Paaiškinti, kaip skaičių (dydį) padidinti (sumažinti) tam tikru procentų skaičiumi. Skaičiuojant procentus mokėti naudotis skaičiuotuvu. 1.4.3. Apibrėžti, kas yra paprastosios ir sudėtinės palūkanos, palūkanų norma, paprastieji ir sudėtiniai procentai. Paaiškinti, kaip reikėtų apskaičiuoti, kiek padidėjo (sumažėjo) dydis per nurodytą laiką, kai žinoma palūkanų norma. 1.1. Perskaityti, užrašyti žodžiais, skaitmenimis, standartine išraiška skaičius. Įvairiais būdais palyginti bet kokius du skaičius. Taikyti apytikslio skaičiavimo ir skaičių apvalinimo taisykles nesudėtingiems uždaviniams spręsti. 1.2. Atlikti aritmetinius veiksmus su realiaisiais skaičiais. Pasirinkti tinkamus veiksmus ir skaičiavimo būdą nesudėtingiems įvairaus turinio uždaviniams spręsti. Numatyti ir įvertinti skaičiavimo rezultatus, pasitikrinti juos skaičiuotuvu ar atvirkštiniais veiksmais. 1.3. Spręsti paprastus uždavinius, kuriuose reikia taikyti kvadratinės šaknies savybes. 2.1. Skaičiuotuvu ir be jo apskaičiuoti nesudėtingų skaitinių reiškinių reikšmes, įvairių dydžių reikšmes pagal nurodytą formulę. 2.3. Pertvarkant paprastus skaitinius ir raidinius reiškinius, taikyti sudėties ir daugybos perstatomumo ir jungiamumo dėsnius. Atskliausti reiškinius ir (ar) sutraukti juose esančius panašiuosius narius. Paprasčiausiais atvejais skaidyti daugianarius daugikliais. Pertvarkant algebrinius reiškinius, taikyti

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2263 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
8 psl., (2263 ž.)
Darbo duomenys
  • Matematikos pamokų planas
  • 8 psl., (2263 ž.)
  • Word failas 120 KB
  • Lygis: Mokyklinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį planą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt