Pamokų planai

Matematikos ilgalaikis planas 9 klasei

10   (1 atsiliepimai)
Matematikos ilgalaikis planas 9 klasei 1 puslapis
Matematikos ilgalaikis planas 9 klasei 2 puslapis
Matematikos ilgalaikis planas 9 klasei 3 puslapis
Matematikos ilgalaikis planas 9 klasei 4 puslapis
Matematikos ilgalaikis planas 9 klasei 5 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

I L G A L A I K I s p l a n a s 1. BENDROJI INFORMACIJA: 3 pamokos per savaitę, 104 pamokos per mokslo metus. 2. MOKYMO IR MOKYMOSI PRIEMONĖS: 1. Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosios programos. (PATVIRTINTA Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433. 2. Matematika tau 9 klasė. Vadovėlis 1, 2 dalys. Autorių kolektyvas. Leidykla TEV, Vilnius, 2009,. 3. Matematika tau – 9E. Kompiuterinė priemonė. 4. Matematika tau 9 klasei. Savarankiški ir kontroliniai darbai. 5. Modeliai, plakatai, lentelės, priemonės iš mokymosi aplinkos. 3. PAGRINDINIAI METŲ MOKYMO IR MOKYMOSI UŽDAVINIAI: Mokytojo padedami ir/ar savarankiškai, 9 klasės mokiniai gebės: • operuoti realiaisiais skaičiais, • perskaityti, užrašyti ir pavaizduoti skaičių spindulyje realiuosius skaičius, • atlikti paprastus veiksmus su realiaisiais skaičiais, kvadratinėmis šaknimis, • apskaičiuoti atstumą dviejų tarp skaičių tiesės taškų, atstumą tarp dviejų koordinačių plokštumos taškų, atkarpos vidurio taško koordinates, • apskaičiuoti ir pavaizduoti koordinačių plokštumoje reiškinių su vienu kintamuoju () reikšmes (braižyti reiškinio grafiką); spręsti lygtis ir nelygybes grafiškai, • spręsti dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemas, • atpažinti panašiuosius trikampius, taikyti trikampių panašumo požymius ir savybes sprendžiant matematinio ir praktinio turinio uždavinius, • apskaičiuoti stačiosios prizmės, taisyklingosios piramidės, tūrį ir paviršiaus plotą, nusibrėžti nurodytų matmenų išklotines, • pavaizduoti surinktus iš artimos aplinkos duomenis diagramomis; aprašyti paprastos diagramos informaciją savais žodžiais, • pasirinkti tinkamą veiksmą uždaviniams spręsti, • mokiniui artimas ir pažįstamas situacijas aprašyti matematiniais modeliais (reiškiniais, tiesinėmis ir kvadratinėmis lygtimis, dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemomis). 4. VERTINIMAS. Taikoma bendra mokyklos arba mokytojo parengta vertinimo sistema, remiamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata (patvirtinta LR švietimo ir mokslo ministro 2004 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. ISAK – 256). Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Kiekvieno skyriaus pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant diagnostines užduotis, kurios parengiamos atsižvelgiant į Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. 5. MOKYMO IR MOKYMOSI TURINYS: Bendrieji gebėjimai 8. Žinios ir supratimas 8.1. Apibrėžti, apibūdinti pagrindines sąvokas, objektus ir modelius, pateikti jų taikymo pavyzdžių, sprendžiant uždavinius taikyti pagrindinius matematinius teiginius. Atlikti standartines procedūras ir taikyti paprastus standartinius algoritmus. 9. Matematinis komunikavimas 9.1. Perskaityti arba išklausyti ir suprasti, interpretuoti paprastą ar nesudėtingą matematinį tekstą ar uždavinio sąlygą, sprendimą, taisyklę ar įrodymą. Vartoti tinkamus terminus bei žymenis sąvokoms, jų ryšiams nusakyti bei situacijoms modeliuoti. Įvairiais būdais pateikti uždavinių sprendimų, įrodymų idėjas ir kitą informaciją taip, kad kiti galėtų ją suprasti ir įvertinti. 10. Matematinis mąstymas 10.1. Klasifikuoti matematinius objektus pagal pasiūlytą arba pasirinktą požymį. Iš kelių atvejų nurodyti, kuris yra bendresnis. Pasitikrinti ir ištaisyti savo darbą atsižvelgiant į išsakytas pastabas ar pagal teisingo darbo pavyzdį. Iš kelių išnagrinėtų pavyzdžių padaryti išvadas, jas pagrįsti remiantis logine argumentacija. Pritaikyti apibrėžimą, taisyklę ar teoremą (teiginį) konkrečiu ir (ar) bendruoju atveju. 11. Problemų sprendimas 11.1. Pasiūlyti kelias alternatyvas ir pasirinkti vieną iš jų. Kryptingai siekti tikslo, kai yra kliūčių arba ribojančių sąlygų. Kelti ir tikrinti paprastas hipotezes. Anksčiau įgytas žinias ir gebėjimus susieti su naujai įgytomis žiniomis ir gebėjimais. 12. Mokėjimas mokytis matematikos ir domėjimasis matematika 12.1. Planuoti kelių artimiausių mėnesių veiklą siekiant įgyti naujų žinių. Sistemingai pasitikrinti, ar įgytos žinios teisingai suprastos. Taikyti matematikos praktiškai. 12.2. Įvairiuose informacijos šaltiniuose savarankiškai rasti reikiamą informaciją apie matematikos ir kitų tiksliųjų mokslų, technologijų laimėjimus, ją apibendrinti, klasifikuoti ir kritiškai vertinti. Gerbti autorių teises. Vertinti įgyjamas matematikos žinias ir gebėjimus, įžvelgti jų pritaikomumą, reikalingumą, naudingumą. Etapas/ Vadovėlio skyrius Gebėjimai Numatomos valandos Integracija Pastabos Kartojimas. Įvestis. Ugdomi gebėjimai atsižvelgus į mokinių diagnostinės užduoties rezultatus, mokinių turimą patirtį, polinkius ir poreikius. 8 – 10 val. Mokomųjų kompiuterinių programų taikymas. Visos mokytojo pastabos. 1 skyrius ŠAKNYS 16 – 18 val. 1.1. Perskaityti, užrašyti žodžiais, skaitmenimis, standartine išraiška skaičius. Įvairiais būdais palyginti bet kokius du skaičius. Taikyti apytikslio skaičiavimo ir skaičių apvalinimo taisykles nesudėtingiems uždaviniams spręsti. 1.2. Atlikti aritmetinius veiksmus su realiaisiais skaičiais. Pasirinkti tinkamus veiksmus ir skaičiavimo būdą nesudėtingiems įvairaus turinio uždaviniams spręsti. Numatyti ir įvertinti skaičiavimo rezultatus, pasitikrinti juos skaičiuotuvu ar atvirkštiniais veiksmais. 1.3. Spręsti paprastus uždavinius, kuriuose reikia taikyti

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1383 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
5 psl., (1383 ž.)
Darbo duomenys
  • Matematikos pamokų planas
  • 5 psl., (1383 ž.)
  • Word failas 85 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį planą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt