Savaitinių pamokų skaičius: 4 val. (36 savaitės, 144 val.).
6. Mokytojo knyga „Matematika kiekvienam“ 7 klasei,
7. Metodiniai patarimai ir teminis planas 7 klasei „Matematika kiekvienam“.
Pagrindiniai metų mokymo ir mokymosi uždaviniai:
Mokytojo padedami ar savarankiškai mokydamiesi, mokiniai gebės:
• operuoti natūraliaisiais, sveikaisiais ir racionaliaisiais skaičiais,
• perskaityti, užrašyti ir pavaizduoti skaičių spindulyje įvairius skaičius;
• atlikti aritmetinius veiksmus su racionaliaisiais skaičiais, pasirinkti tinkamą veiksmą uždaviniams spręsti;
• atpažinti ir pavaizduoti pagrindines plokštumos figūras;
• atpažinti kryžminius, gretutinius, atitinkamuosius bei priešinius kampus, taikyti jų savybes spręsdžiant uždavinius;
• pavaizduoti erdvines figūras: kubą, stačiakampį gretasienį, stačiąją prizmę, ritinį, piramidę, kūgį, rutulį; apskaičiuoti kubo ir stačiakampio gretasienio tūrį ir paviršiaus plotą;
• pavaizduoti surinktus duomenis stulpelinėmis, stačiakampėmis, taškinėmis, atkarpų ir skritulinėmis diagramomis bei procentų juostelėmis;
• aprašyti paprastų diagramų informaciją savais žodžiais;
• artimas ir pažįstamas situacijas aprašyti matematiniais modeliais;
• teisingai nubraižyti figūras simetriškas tiesės ir taško atžvilgiu, nubraižyti duoto didumo kampus;
• teisingai taikyti santraukose išvardintas savybes, sudaryti reiškinius, surasti jų reikšmes, atlikti reiškinių pertvarkius ir spręsti lygtis;
• taikyti trikampių savybes sprendžiant uždavinius bei braižyti trikampius pagal duotus matmenis;
• teisingai taikyti įgytas žinias sprendžiant praktinius uždavinius septintos klasės matematikos programos apimtyje.
Klasės charakteristika:
Septintoje klasėje mokosi ... mokinių (-iai). Daugumos klasės mokinių matematikos mokymosi pasirengimo lygis vidutiniškas (puikus, nepakankamas)1 . Mokinių ..., ..., ... pasirengimo lygis puikus, mokinys ... mokomas pagal adaptuotą matematikos programą, mokiniai ..., ... mokomi pagal modifikuotą matematikos programą.
Vertinimas. Remiamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata (patvirtinta LR švietimo ir mokslo ministro 2004 m. vasario 25 d. įsakymu Nr. ISAK – 256) ir mokyklos susitarimu priimta vertinimo sistema. Nuolat taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į pamokos uždavinius. Kiekvieno skyriaus pabaigoje – apibendrinamasis vertinimas. Diagnostinės užduotys parengiamos pagal Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį.
Mokymo ir mokymosi turinys:
Mėnuo/ savaitė
Skyriaus /ciklo pavadinimas
Val. sk.
Tema
Gebėjimai
Integracija
Vertinimas
Pastabos
09
1 sav.
Kartojimas
4-6
8.1. Paprasčiausiose standartinėse situacijose, sprendžiant uždavinius, taikyti matematikos žinias.
Formuojamasis
09
2 sav. – 4 sav.
1. Figūrų simetrija
16-15
Rozetės ir mandalos.
Ašinė ir centrinė simetrija.
Simetriškieji keturkampiai.
Pagrindiniai...
Šį darbą sudaro 1715 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!