Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas marketingo elementas - prekių pardavimų rėmimas.
Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau XX amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje – jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas.
išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Vienas iš svarbiausių instrumentų, marketingo instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje veiksmingas rėmimas.
Darbo objektas – rėmimo priemonės.
Šio darbo tikslas – įvertinti rėmimo priemones UAB „Lizėja“ vartotojų požiūriu.
1) Apibūdinti rėmimo kompleksą, remiantis moksliniais šaltiniais.
2) Pristatyti UAB “Lizėja“ naudojamus rėmimo komplekso elementus.
3) Atlikti UAB “Lizėja“ vartotojų nuomonės tyrimo analizę apie įmonės naudojamus rėmimo komplekso elementus.
4) Pagal išanalizuotą medžiagą ir gautus tyrimo rezultatus pateikti išvadas bei pasiūlymus, kaip efektyviau formuoti UAB “Lizėja“ rėmimo komplekso elementus.
Darbo metodai :
• Mokslinės literatūros analizė.
• Įmonės dokumentacijos analizė;
• Apklausa.
Šiame kursineme darbe pademonstruotos šios profesinės kompetencijos:
1. Įmonės kūrimas. 1.1. Gebėti įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes (žr. 2.1, 2.2, 2.4 poskyrį). 1.2. Gebėti suprasti verslą kaip sistemą (žr. 1.3 poskyrį).
2. Rinkos tyrimas. 2.1. Mokėti naudotis informaciniais šaltiniais (žr. „Literatūra“ skyrių). 2.2. Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis (žr. 2.3, 2.4 poskyrį). 2.3. Gebėti priimti sprendimus (žr. 2.4 poskyrį, „Išvados ir siūlymai“ skyrių).
3. Įmonės veiklos planavimas. 3.1. Gebėti įvertinti esamą įmonės (padalinio) veiklą (žr. 2.1, 2.2 poskyrį). 3.2. Mokėti parengti įmonės (padalinio) veiklos vystymo strategiją ir taktiką (žr. 2.2, 2.4 poskyrį).
7. Verslo plėtra. 7.1. Gebėti valdyti pokyčius (žr. 2.2 poskyrį). 7.2. Žinoti tarptautinės rinkos ypatumus (žr. 2.2 skirsnį).
8. Prekybos vadyba. 8.1. Gebėti įvertinti prekybos įmonės aplinką (žr. 1.3, 2.2 poskyrį). 8.2....
Šį darbą sudaro 11300 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!