Kursiniai darbai

Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 1 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 2 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 3 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 4 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 5 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 6 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 7 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 8 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 9 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 10 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 11 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 12 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 13 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 14 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 15 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 16 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 17 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 18 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 19 puslapis
Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas marketingo elementas - prekių pardavimų rėmimas.
Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau XX amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje – jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas.
išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Vienas iš svarbiausių instrumentų, marketingo instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje veiksmingas rėmimas.
Darbo objektas – rėmimo priemonės.
Šio darbo tikslas – įvertinti rėmimo priemones UAB „Lizėja“ vartotojų požiūriu.
1) Apibūdinti rėmimo kompleksą, remiantis moksliniais šaltiniais.
2) Pristatyti UAB “Lizėja“ naudojamus rėmimo komplekso elementus.
3) Atlikti UAB “Lizėja“ vartotojų nuomonės tyrimo analizę apie įmonės naudojamus rėmimo komplekso elementus.
4) Pagal išanalizuotą medžiagą ir gautus tyrimo rezultatus pateikti išvadas bei pasiūlymus, kaip efektyviau formuoti UAB “Lizėja“ rėmimo komplekso elementus.
Darbo metodai :
• Mokslinės literatūros analizė.
• Įmonės dokumentacijos analizė;
• Apklausa.
Šiame kursineme darbe pademonstruotos šios profesinės kompetencijos:
1. Įmonės kūrimas. 1.1. Gebėti įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes (žr. 2.1, 2.2, 2.4 poskyrį). 1.2. Gebėti suprasti verslą kaip sistemą (žr. 1.3 poskyrį).
2. Rinkos tyrimas. 2.1. Mokėti naudotis informaciniais šaltiniais (žr. „Literatūra“ skyrių). 2.2. Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis (žr. 2.3, 2.4 poskyrį). 2.3. Gebėti priimti sprendimus (žr. 2.4 poskyrį, „Išvados ir siūlymai“ skyrių).
3. Įmonės veiklos planavimas. 3.1. Gebėti įvertinti esamą įmonės (padalinio) veiklą (žr. 2.1, 2.2 poskyrį). 3.2. Mokėti parengti įmonės (padalinio) veiklos vystymo strategiją ir taktiką (žr. 2.2, 2.4 poskyrį).
7. Verslo plėtra. 7.1. Gebėti valdyti pokyčius (žr. 2.2 poskyrį). 7.2. Žinoti tarptautinės rinkos ypatumus (žr. 2.2 skirsnį).
8. Prekybos vadyba. 8.1. Gebėti įvertinti prekybos įmonės aplinką (žr. 1.3, 2.2 poskyrį). 8.2....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 11300 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 5
  • 1. MARKETINGO RĖMIMO SAMPRATA 8
  • 1. 1. Marketingo komunikacija 8
  • 1. 2. Rėmimo kompleksas 14
  • 1. 3. Rėmimo priemonės marketinge 17
  • 2. RĖMIMO PROCESO UAB „LIZĖJA“ TYRIMAS 30
  • 2. 1. UAB „Lizėja“ veiklos pristatymas 30
  • 2. 2. Įmonės rėmimo veiksmai 32
  • 2. 3. Tyrimo metodologija 37
  • 2. 4. Apklausos rezultatų analizė 38
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI 48
  • SANTRAUKA 46
  • LITERATŪRA 47
  • PRIEDAI.51

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
51 psl., (11300 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 51 psl., (11300 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt