Pasak I. Svetikienės pastaruoju metu, Lietuvos turizmo įmonės orientuojasi į savo praktinę veiklą. Dauguma turizmo įmonių vadovaujasi „orientacija į pardavimus“ principu, o iš marketingo priemonių apsiriboja reklama ir pardavimų tobulinimu. Pagrindinė priežastis ta, kad turizmo įmonės iki šiol dar gali didinti savo paslaugų pardavimus ir pelną, neskirdamos pakankamai dėmesio turizmo paslaugų vartotojų paklausos tyrimams bei marketingo komplekso priemonėms, kurios būtų skirtos vartotojų paklausai formuoti.
Darbo tikslas - parengti viešbučio “Širvinta” marketingo veiksmų ir priemonių planą.
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Tyrimo objektas – vartotojų požiūris į viešbučio „Širvinta” teikiamas paslaugas.
Darbe bus taikomas šis metodas:
1. Anketinė apklausa, kurios tikslas – įvertinti marketingo veiksmus ir priemones viešbutyje „Širvinta“.
1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ VIEŠBUČIUI „ŠIRVINTOS“ VEIKLAI, ANALIZĖ
Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. (V. Pranulis ir kt., 2000)
Marketingo makroaplinkoje išskiriami keli elementai, kurie savo ruožtu taip pat yra tam tikros aplinkos. Tai:
• ekonominė,
• socialinė- kultūrinė,
• politinė-teisinė,
• mokslinė-technologinė,
• gamtinė aplinka.
Mūsų pasirinktą įmonę veikia visos makroaplinkos.
1.1 Ekonominė aplinka
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams (V. Pranulis ir kt., 2000).
Įvairių šalių patirtis rodo, kad ekonomika vystosi netolygiai, ciklais. Ekonomikos teorijoje išskiriamos keturios ciklo fazės: krizė (depresija), pagyvėjimas, pakilimas ir nuosmukis (V. Pranulis ir kt., 2000). Lietuvai būdinga pakilimo fazė. Šiai fazei būdinga spartus gamybos augimas, žymus nedarbo sumažėjimas, kvalifikuotos darbo jėgos trūkumas, investicijų augimas. Būdinga paklausos padidėjimas, kuris sukelia kainų augimą. O tai naudinga mūsų viešbučiui, nes auga įmonės pelnas.
1 pav. Nedarbo lygis 2000 - 2007 m.
Remiantis statistikos departamento duomenimis 1 pav. duomenys pateikti procentais. Kaip matome 2007 m. antrąjį ketvirtį nedarbo lygis buvo pats mažiausias lyginant su visais praėjusiais metais, 4,1%. 2001 m. nedarbo lygis siekė net 17,4%. Kadangi nedarbo lygis Lietuvoje vis mažėja, galima teigti, kad gyventojai...
Šį darbą sudaro 7463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!