Kursiniai darbai

Marketingo planas: viešbutis "Širvinta"

9.0   (2 atsiliepimai)
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 1 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 2 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 3 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 4 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 5 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 6 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 7 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 8 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 9 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 10 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 11 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 12 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 13 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 14 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 15 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 16 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 17 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 18 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 19 puslapis
Marketingo planas: viešbutis "Širvinta" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasak I. Svetikienės pastaruoju metu, Lietuvos turizmo įmonės orientuojasi į savo praktinę veiklą. Dauguma turizmo įmonių vadovaujasi „orientacija į pardavimus“ principu, o iš marketingo priemonių apsiriboja reklama ir pardavimų tobulinimu. Pagrindinė priežastis ta, kad turizmo įmonės iki šiol dar gali didinti savo paslaugų pardavimus ir pelną, neskirdamos pakankamai dėmesio turizmo paslaugų vartotojų paklausos tyrimams bei marketingo komplekso priemonėms, kurios būtų skirtos vartotojų paklausai formuoti.
Darbo tikslas - parengti viešbučio “Širvinta” marketingo veiksmų ir priemonių planą.
• Parengti marketingo veiksmų ir priemonių planą.
Tyrimo objektas – vartotojų požiūris į viešbučio „Širvinta” teikiamas paslaugas.
Darbe bus taikomas šis metodas:
1. Anketinė apklausa, kurios tikslas – įvertinti marketingo veiksmus ir priemones viešbutyje „Širvinta“.
1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ VIEŠBUČIUI „ŠIRVINTOS“ VEIKLAI, ANALIZĖ
Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. (V. Pranulis ir kt., 2000)
Marketingo makroaplinkoje išskiriami keli elementai, kurie savo ruožtu taip pat yra tam tikros aplinkos. Tai:
• ekonominė,
• socialinė- kultūrinė,
• politinė-teisinė,
• mokslinė-technologinė,
• gamtinė aplinka.
Mūsų pasirinktą įmonę veikia visos makroaplinkos.
1.1 Ekonominė aplinka
Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams (V. Pranulis ir kt., 2000).
Įvairių šalių patirtis rodo, kad ekonomika vystosi netolygiai, ciklais. Ekonomikos teorijoje išskiriamos keturios ciklo fazės: krizė (depresija), pagyvėjimas, pakilimas ir nuosmukis (V. Pranulis ir kt., 2000). Lietuvai būdinga pakilimo fazė. Šiai fazei būdinga spartus gamybos augimas, žymus nedarbo sumažėjimas, kvalifikuotos darbo jėgos trūkumas, investicijų augimas. Būdinga paklausos padidėjimas, kuris sukelia kainų augimą. O tai naudinga mūsų viešbučiui, nes auga įmonės pelnas.
1 pav. Nedarbo lygis 2000 - 2007 m.
Remiantis statistikos departamento duomenimis 1 pav. duomenys pateikti procentais. Kaip matome 2007 m. antrąjį ketvirtį nedarbo lygis buvo pats mažiausias lyginant su visais praėjusiais metais, 4,1%. 2001 m. nedarbo lygis siekė net 17,4%. Kadangi nedarbo lygis Lietuvoje vis mažėja, galima teigti, kad gyventojai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. MAKROAPLINKOS, DARANČIOS ĮTAKĄ VIEŠBUČIUI „ŠIRVINTOS“ VEIKLAI, ANALIZĖ 3
  • 1.1 Ekonominė aplinka 3
  • 1.2 Socialinė-kultūrinė aplinka 4
  • 1.3 Politinė-teisinė aplinka 5
  • 1.4 Mokslinė-technologinė aplinka 6
  • 1.5 Gamtinė aplinka 7
  • 2. VIEŠBUČIO „ŠIRVINTA“ MARKETINGO KOMPLEKSO VERTINIMAS 8
  • 2.1 Teikiamų paslaugų vertinimas 8
  • 2.2 Kainodara 9
  • 2.3 Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas 11
  • 2.4 Klientų analizė 12
  • 2.5 Konkurentų vertinimas 13
  • 2.6 Tyrimas ir jo rezultatų analizė 14
  • 2.7 Swot analizė 20
  • 3. MARKETINGO VEIKSMŲ IR PRIEMONIŲ PLANO RENGIMAS 22
  • 3.1 Marketingo strategijų formulavimas 22
  • 3.2 Marketingo veiksmų ir priemonių planas 22
  • 3.3 Marketingo biudžetas 23
  • IŠVADOS 25
  • LITERATŪRA 26
  • PRIEDAI 27
  • 1 priedas. Lietuviškos anketos pavyzdys 27
  • 2 priedas. Angliškos anketos pavyzdys 29
  • 3 priedas. Anketinės apklausos duomenų suvestinė 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
35 psl., (7463 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 35 psl., (7463 ž.)
  • Word failas 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai"

Marketingo planas: Jonavos viešbutis "Svečių namai" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai"

Marketingo planas: viešbutis "Perkūno namai" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo planas: viešbutis "Apple Economy Hotel"

Marketingo planas: viešbutis "Apple Economy Hotel" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka"

Marketingo planas: viešbutis "Best Western Santaka" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt