Intensyvios ir agresyvios konkurencijos laikais vis aktualesnis tampa marketingo specialistų organizacijoje poreikis. Globalizacijos procesams tampant vis spartesniems – produktai, paslaugos ir technologijos gali būti lengvai nukopijuojamos, nesuteikdamos garantijų ilgalaikei sėkmei.
Pokyčiai pasaulyje reikalauja naujo požiūrio į vadybą, nes organizacijos pasiekimus lemia mąstymo ir veiklos būdas. Norėdama pasiekti maksimalius rezultatus, organizacija privalo būti novatoriška, lanksti, kūrybinga, kad galutinis vartotojas būtų patenkintas. O šiuos dalykus yra pakankamai sunku įgyvendinti.
Kursiniame darbe pateikiamas kelionių agentūros „ViaNobile“ marketingo planas. Marketingo planavimą galima apibūdinti kaip metodą norimiems įmonės rezultatams pasiekti. Rengiant marketingo planą svarbu nuodugniai viską apmąstyti ir sukurti visas veiklos sritis apimantį planą.
Norint, kad įmonė funkcionuotų ir išliktų konkurencinėje kovoje, reikia suformuluoti marketingo tikslus, kurie nusakytų įmonės padėtį ir būdus, kaip tai pasiekti.
Darbo tikslas – parengti kelionių agentūros „ViaNobile“ marketingo veiksmų ir priemonių planą.
• atlikti SWOT analizę;
• parengti marketingo strategijų ir priemonių planą.
1. „Vianobile“ kelionių AGENTŪROS Marketingo aplinkų analizė
RINKODAROS APLINKA – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Į marketingo aplinką reikia žiūrėti kaip į vieningą įmonę, veikiančią jėgų visumą, kurioje susipina tiesioginį ir netiesioginį poveikį turinčių veiksnių poveikis. Tačiau analizės patogumui marketingo sprendimams sprendimams svarbios aplinkos sąlygos makroaplinka ir mikroaplinka.
1.1.Makroaplinkos analizė
Ekonominė aplinka
Kiekvienos įmonės veiklai, jos sprendimams ir veiksniams nemažą įtaką daro marketingo makroaplinkos elementas – ekonominė aplinka, kuri pasireiškia tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis. Šią aplinką apibūdina tokie svarbiausi rodikliai: šalies bendrasis vidaus produktas, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, paslaugų kainų lygis, kredito gavimo galimybės, ekonomikos plėtros, infliacija, nedarbas.
Pasikeitus Lietuvos ir bendrai euro zonos dabartinei ekonomikos būklei, kuri pakoregavo vartotojų įpročius - keliauti žmonės pradėjo rečiau. Ne pirmo būtinumo prekės, tokios kaip – kelionės – perkamos rečiau, o tai daro didelę įtaką bet kuriai įmonei norinčiai įsitvirtinti rinkoje. Taip pat gyventojai taupydami pradėjo keliauti savarankiškai, be organizatorių ar agentūrų pagalbos, daugiau Lietuvos teritorijoje ar kaimyninėse...
Šį darbą sudaro 6463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!