Kursiniai darbai

Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile"

10   (3 atsiliepimai)
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 1 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 2 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 3 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 4 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 5 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 6 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 7 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 8 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 9 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 10 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 11 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 12 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 13 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 14 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 15 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 16 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 17 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 18 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 19 puslapis
Marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Vianobile" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Intensyvios ir agresyvios konkurencijos laikais vis aktualesnis tampa marketingo specialistų organizacijoje poreikis. Globalizacijos procesams tampant vis spartesniems – produktai, paslaugos ir technologijos gali būti lengvai nukopijuojamos, nesuteikdamos garantijų ilgalaikei sėkmei.
Pokyčiai pasaulyje reikalauja naujo požiūrio į vadybą, nes organizacijos pasiekimus lemia mąstymo ir veiklos būdas. Norėdama pasiekti maksimalius rezultatus, organizacija privalo būti novatoriška, lanksti, kūrybinga, kad galutinis vartotojas būtų patenkintas. O šiuos dalykus yra pakankamai sunku įgyvendinti.
Kursiniame darbe pateikiamas kelionių agentūros „ViaNobile“ marketingo planas. Marketingo planavimą galima apibūdinti kaip metodą norimiems įmonės rezultatams pasiekti. Rengiant marketingo planą svarbu nuodugniai viską apmąstyti ir sukurti visas veiklos sritis apimantį planą.
Norint, kad įmonė funkcionuotų ir išliktų konkurencinėje kovoje, reikia suformuluoti marketingo tikslus, kurie nusakytų įmonės padėtį ir būdus, kaip tai pasiekti.
Darbo tikslas – parengti kelionių agentūros „ViaNobile“ marketingo veiksmų ir priemonių planą.
• atlikti SWOT analizę;
• parengti marketingo strategijų ir priemonių planą.
1. „Vianobile“ kelionių AGENTŪROS Marketingo aplinkų analizė
RINKODAROS APLINKA – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos marketingo sprendimams.
Į marketingo aplinką reikia žiūrėti kaip į vieningą įmonę, veikiančią jėgų visumą, kurioje susipina tiesioginį ir netiesioginį poveikį turinčių veiksnių poveikis. Tačiau analizės patogumui marketingo sprendimams sprendimams svarbios aplinkos sąlygos makroaplinka ir mikroaplinka.
1.1.Makroaplinkos analizė
Ekonominė aplinka
Kiekvienos įmonės veiklai, jos sprendimams ir veiksniams nemažą įtaką daro marketingo makroaplinkos elementas – ekonominė aplinka, kuri pasireiškia tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis. Šią aplinką apibūdina tokie svarbiausi rodikliai: šalies bendrasis vidaus produktas, pirkėjų pajamos, kaupimo lygis, paslaugų kainų lygis, kredito gavimo galimybės, ekonomikos plėtros, infliacija, nedarbas.
Pasikeitus Lietuvos ir bendrai euro zonos dabartinei ekonomikos būklei, kuri pakoregavo vartotojų įpročius - keliauti žmonės pradėjo rečiau. Ne pirmo būtinumo prekės, tokios kaip – kelionės – perkamos rečiau, o tai daro didelę įtaką bet kuriai įmonei norinčiai įsitvirtinti rinkoje. Taip pat gyventojai taupydami pradėjo keliauti savarankiškai, be organizatorių ar agentūrų pagalbos, daugiau Lietuvos teritorijoje ar kaimyninėse...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6463 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 2
  • 1. „VIANOBILE“ KELIONIŲ AGENTŪROS MARKETINGO APLINKŲ ANALIZĖ 3
  • 1.1.Makroaplinkos analizė 3
  • 1.2.Mikroaplinkos analizė 7
  • 2. „VIANOBILE“ ĮMONĖS MARKETINGO KOMPLEKSO VERTINIMAS 10
  • 2.1.Teikiamų paslaugų ir kainodaros vertinimas 10
  • 2.2. Rėmimo veiksmų ir priemonių vertinimas 14
  • 2.3. Tyrimas ir jo rezultatų analizė 16
  • 2.4. „ViaNovile“ įmonės marketingo perspektyvų analizė (SSGG) 22
  • 3. MARKETINGO VEIKSMŲ IR PRIEMONIŲ PLANO RENGIMAS 23
  • 3.2. Marketingo veiksmų ir priemonių programa. 25
  • IŠVADOS 26
  • LITERATŪRA 27
  • PRIEDAI 28

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (6463 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 31 psl., (6463 ž.)
  • Word failas 721 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Įmonės marketingo veiksmų ir priemonių planas: kelionių agentūra "Feliksas"

Įmonės marketingo veiksmų ir priemonių  planas: kelionių agentūra "Feliksas" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Turizmo agentūra "Mūsų Odisėja" ir jos marketingo planas

Turizmo agentūra "Mūsų Odisėja" ir jos marketingo planas Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo priemonių planas: moteriškas sportinis kostiumas AB "Audimas"

Marketingo priemonių planas: moteriškas sportinis kostiumas AB "Audimas" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo priemonių planas: vienkartinės nosinaitės "Tempo"

Marketingo priemonių planas: vienkartinės nosinaitės "Tempo" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt