Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasėkoje įmonėms atsirado būtinybė nustatyti savo tikslus bei planus jiems pasiekti. Tai kiekvienoje įmonėje tapo besitęsiančiu procesu. Tam, kad įmonė sėkmingai veiktų toliau ir nustatytų orientaciją į ateitį, ji turi įvertinti esamą padėtį. Taip ir šiuo, viešbučio "Auksinės kopos", atveju reikia atlikti esamos rinkos tyrimą. Vienas iš informacijos šaltinių - tai marketingo tyrimas.
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas, analizė. Praktinis tyrimo naudingumas leis: įvertinti situaciją, numatyti galimus pokyčius, apibrėžti naujus tikslus, parengti strategijas, suformuoti marketingo priemones. Atliekant rinkos situacijos analizę pasirinkome aprašomąjį tyrimo tipą, tam naudojome antrinių tyrimų šaltinių informaciją.
Atlikus įmonės – viešbučio “Auksinės kopos” marketingo analizę, pateikiamas konkretus darbo rezultatas: parengtas marketingo planas, kuris įvertina esamą situaciją rinkoje. Taip pat pateikiame perspektyvų pasiūlymą įmonės žinomumui gerinti, stiprinti klientų lojalumą ir pritraukti potencialius klientus.
1. Situacijos analizė
1.1 Rinkos analizė
• Rinkos dydis
Šalies ekonomika tiesiogiai įtakoja viešbučių verslo svečių segmentą, o turizmo industrijos išsivystymas – poilsio svečių segmentą. Viešbučių pajamas iš konferencijų organizavimo įtakoja tiek ekonominis vystymasis, tiek turizmo industrija.
Viešbučiai koncentruojasi didžiuosiuose Lietuvos miestuose bei kurortuose. Vilniuje 2004 metais buvo 70 viešbučių ir svečių namų, t.y. 26 % visų Lietuvos viešbučių ir svečių namų, Palangoje – 34, Klaipėdoje – 29 ir Kaune – 19.
2005 m. Lietuvoje viešbučių ir svečių namų skaičius padidėjo 14,4%. Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos duomenimis 2005 m. gegužės 1 d. buvo 278 viešbučiai ir svečių namai, 39 moteliai, 6 kempingai, 170 poilsio įstaigų, 28 sveikatingumo kompleksai. Daugiausiai apgyvendinimo įstaigų yra Klaipėdos apskrityje (37%), antroje vietoje yra Vilniaus apskritis (20%), trečioje – Kauno apskritis (10%).
2005 metais apgyvendinimo įmonės sulaukė 18,5 procento daugiau svečių.
Statistikos departamento duomenimis, 2005 m. Lietuvos apgyvendinimo įmonėse apsistojo 18,5 procento daugiau svečių nei 2004 m. 2005 m. apgyvendinimo įmonėse (viešbučiuose, svečių namuose, moteliuose, poilsio įstaigose, sveikatingumo įmonėse ir...
Šį darbą sudaro 6278 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!