Marketingas kaip žinių ir veiklos metodų sistema, yra veiksminga tikslo siekimo priemonė konkurencinėje aplinkoje. Šiuolaikinis verslas atsidūrė dinamiškoje aplinkoje, kurioje pokyčiai yra pastovus reiškinys. To pasekoje įmonėms atsirado būtinybė nusistatyti savo tikslus bei uždavinius jiems pasiekti.
Visuomenės tendencijoms kisti turi įtakos vartojamųjų prekių ir gyvenimo sudėtingumas, geresnės ateities tikimybė, galų gale ir laisvalaikio kultūra, profesinė kompetencija ir darbo profesionalumo lygis. Akcentuotina ir intensyvi ryšių sistemų plėtra, žinių ar išteklių trūkumai, su kuriais firmos susiduria. Vis dažniau prie egzistuojančių prekių, paslaugų, pridedami nauji komponentai, nes naujų technologijų plėtojimas skatina įmones bendroves prisitaikyti prie naujų rinkos sąlygų. Paslaugos, prekės, turi nuolatinį ryšį su jų vartotojais, todėl tampa vertybe ir pelno šaltiniu, kurių dėka bendrovės, įmonės konkuruoja tarpusavyje.
Tradiciškai marketingas suprantamas kaip įvairių tarpusavyje susijusių įmonės veiklos rūšių sistema, apimanti produkto gamybos procesą, kainodarą, pateikimą, rėmimą, kuris orientuotas į vartotojų poreikių tenkinimą. Marketingas ir yra pagrindinės bei amžinos ekonominės problemos, kaip mažiausiomis sąnaudomis gauti didžiausią naudą, sprendimų forma bei veikimo būdas.
Šio darbo tikslas – atlikti AB „XXX“ marketingo aplinkos analizę bei pateikti marketingo priemonių planą.
5. Pateikti pagrindinius bendrovės kainodaros principus;
6. Apibūdinti paskirstymo kanalus;
7. Atskleisti komunikacijos proceso ypatumus;
8. Pateikti marketingo priemonių planą.
1. Trumpai apie akcinę bendrovę „XXX“
Kompanijos aprašas:
Pavadinimas: AB “XXX“
Teisinis statusas: Akcinė bendrovė
Įsteigta: 1955 metais
Veiklos pradžia: 1955 metai
Vadovas: Generalinė (is) direktorius
2. AB „XXX“ marketingo aplinkos analizė
Marketingo koncepsija formuluojama remiantis įmonės aplinkos analize, kuri būtina siekiant nusistatyti veiklos kryptį, kad galima būtų sėkmingai funkcionuoti. AB “XXX“ bendrovę iš dalies galime traktuoti kaip paslaugų įmonę, kadangi teikia ir siuvimo paslaugas iš užsakovų atvežtų žaliavų..
Tradicinio paslaugų marketingo aplinka – tai visuma jėgų, veikiančių už paslaugų įmonės paslaugų teikimo sistemos ribų, kurios turi įtakos paslaugų marketingo galimybėms. Siekiant, kad bendrovės veiksmai būtų efektyvūs, bendrovės marketingo koncepsija ir strategijos yra orientuojamos į vidines ir išorines jos galimybes. Todėl marketingo teorija išskiria du marketingo aplinkos tipus, tai – mikroaplinką ir makroaplinką.
2.1 Mikroaplinkos...
Šį darbą sudaro 3543 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!